2023-10-30, 06:19
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Ja, jag fylls av glädje när muslimskräp dör ja. Och mötte också muslimdemoner under mina skolår. Jag kommer också till att fira med en riktig nice tårta om det kommer 50 eller 100 Breivik-kopior som attackerar musslor i Europa (Breivik tog kål på 77 människor, så jag hoppas på 77 för varje Breivik-kopia, helst minst 100 eller flera - om det blir 100, så får vi 7700 mördade, fantastiskt!!!). Vad fan ska du göra med det? Jag är för ALLT som skadar muslimer, med alla medel. Jag är för att släppa atombomber över både Palestina och Mecca!!!

Förstår din ilska och hat! Jag vill dock hävda att man kan skilja på muslimer i Sverige och muslimer i där dom hör hemma.
Counter Jihad (vilket du är) springer en annan stats och folks ärenden. Vilket land och folk tror du ligger bakom den enorma invandringen till Europa, vilket folk är det som driver öppet frågan att Europa måste vara mångkulturellt?

Kan rekommendera dokumentären: Varför är Sverige en mångkultur.
https://www.youtube.com/watch?v=25MmUBQgXC0
Citera
2023-10-30, 06:51
USA styr Sverige med en järnhand tyvärr.
Citera
2023-10-30, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunnoXD
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GM9J1q/israel-gaza-sverige-lade-ner-rost-om-eldupphor

jag finner inga ord längre, Palestina har ingen internet nu och är i en total blackout, en markinvansion sker just nu, ser massa bilder på döda palestinska barn och civila varje dag.

världen döljer inte ens det, dom låter detta ske, ett FOLKMORD

”m-men hamas 🥺”
vad har Barn, civila, sjukhus, moskéer, kyrkor, bageri med hamas att göra? blockerad mat, medicin och vatteninförsel också

och USA och väst (inkl Sverige) stödjer detta

Att även massa judar och förintelseöverlevare är emot israel säger mycket

Såg också en artikel på svensk media att hamas gisslan som blev släppta, några äldre kvinnor, att dom hade gått igenom ”helvetet”
såg sedan hela videon där hon pratar hebreiska och hennes dotter översätter till engelska och hon sa bara bra saker, att dom var snälla mot gisslan att hamas gav dom mat, dryck, medicin, massa frihet osv

ni som än stödjer israel eller säger att ni inte bryr er är en del av problemet

Stackars Hamas, terroristerna som styr Gaza och som massmördade civila i Israel härom dagen?

Hamas anföll Israel för att de ville ha krig.

Jämför med situationen i Ukraina; Ryssland anföll för de ville ha ett krig. Är det synd om Ryssland nu, enligt din logik?
Citera
2023-10-30, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Norge röstade för resolutionen.
Danmark röstade för.
Spanien röstade för.
Portugal röstade för.
Irland röstade för.
Belgien röstade för.

Och det ynkliga tidelaget lade ner sin röst. Patetiskt.
Det är lite äckligt faktiskt. Sverige är verkligen ett speciellt smutsland.
Citera
2023-10-30, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Bosättningar på annekterad mark kan aldrig vara legala...
Åjo. Judar köper hus och mark i exempelvis östra Jerusalem från andra judar och från araber. Fullt lagligt.

Den pågår ett slags krig om området via bostadsmäklare. Araber med oljepengar eller Palestinska Myndigheten med svenska SIDA-pengar mot judiska intressen får små skruttiga hus att explodera i värde.

https://www.timesofisrael.com/israel...me-to-nis-11m/
Citera
2023-10-30, 08:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Åjo. Judar köper hus och mark i exempelvis östra Jerusalem från andra judar och från araber. Fullt lagligt.
Nej, man får inte köpa egendom på ockuperad mark. Det är alldeles för lätt för ockupationsmakten att rigga reglerna, vilket Israel också gör genom sådant som att konsekvent vägra bygglov för araber vilket gör att marken är värdelös för dem.
Citera
2023-10-30, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Det hade inte varit så turbulent där idag om dom hade röstat fram Fatah istället tänker jag. Stackars civila alltså.
Och Fatah röstade man bor eftersom Fatah var, och är, så in i helvete korrupt. Hamas låtsades vara nåogot annat, för folket. Sedan bor nu deras högsta ledare i lyx i Qatar och Turkiet medan folket svälter i Gaza. Men, men ...
Citera
2023-10-30, 09:09
Medlem
Vi har en religiös regering. De talar hellre i tungor än försöker tänka.

Året är 2023 och vi är fortfarande efterblivna
Citera
2023-10-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Nej, man får inte köpa egendom på ockuperad mark. Det är alldeles för lätt för ockupationsmakten att rigga reglerna, vilket Israel också gör genom sådant som att konsekvent vägra bygglov för araber vilket gör att marken är värdelös för dem.
Jo, det är fullt lagligt för såväl judar som araber att bjuda på hus till salu. Även i den östra delen av Jerusalem.

Inte sällan ägs husen redan av judiska familjer som tvingades bort från sina hem 1948 och sedan återfått äganderätten medan de inflyttade araberna har tillåtits bo kvar och betala hyra till husets judiska ägare.

Som exemplet i artikeln jag länkade in.
Citera
2023-10-30, 09:11
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Norge röstade för resolutionen.
Danmark röstade för.
Spanien röstade för.
Portugal röstade för.
Irland röstade för.
Belgien röstade för.

Och det ynkliga tidelaget lade ner sin röst. Patetiskt.
Det är ju bara bra att vi röstade för krig mot muslimer och araber. Det ska vi vara stolta över.
Citera
2023-10-30, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Det är ju bara bra att vi röstade för krig mot muslimer och araber. Det ska vi vara stolta över.
Nu har psykopaterna vaknat också. Ny dag idag, är det massmord och hat på agendan idag med?
Citera
2023-10-30, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alliuce
Du är riktigt pantad du alltså, Israel har i 76 år skapat världens största koncentrationsläger som geter Gaza remsan. Ett folk som påstår och hela tiden försöker ta offer rollen.

Vad har folket med hamas att göra.

Vi kan göra det lite enklare för din väldigt primitiva hjärna, låt oss kalla Rawa majids gängkonflikt med alla explosioner för en terror organistation, för att utgå från uttrycket "inhemsk terrorism", ska vi då jämna Uppsala med marken? bombadera Uppsala hejdlöst så vi blir av med dem?

Gå läs en bok, ärthjärna.
Vad har folket med Hamas att göra?
De röstade fram Hamas i det palestinska valet 2006.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in