2023-10-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
En rättsstat, typ såhär:
https://www.reuters.com/article/us-i...-idUSKBN23G2MI

Israelisk domstol underkänner illegala bosättningar.

Israel skiljer på legala och illegala bosättningar. Vilka bosättningar som Israel behöver ge upp den dagen araberna accepterar en tvåstatslösning, det är en fråga för framtida förhandlingar.

Bosättningar på annekterad mark kan aldrig vara legala...
Citera
2023-10-30, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Kan du försöka beskriva dina antivaxarteorier för oss normala människor? Det är omöjligt att förstå det du skrev.

(Antivaxare = konspirationsteoretiker)
Ordet antivaxxare idag betyder att du inte är naiv utan researchar allting istället för att blint köpa allt du blir matad med. 99% av dom som kallas för antivaxxare är inte strikt emot alla vacciner samt tror inte på konspirationsteorierna om det eller ens är into konspirationsteorier rent generellt.

Och för att kalla folk for konspirationsteoretiker eller antivaxxare gör man för att tysta folk. Det är ett påhitt av myndigheter som inte gillade folks åsikter och kallade det för konspirationsteorier trots det kanske inte ens var det. Bara för man ville tysta meningsmotståndare. Man framstår som en dåre när man överanvänder dessa uttryck samt som ett troll köpt av farmaceutiska industrin.
Korrupta människor älskar dom uttrycken givetvis.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2023-10-30 kl. 00:03.
Citera
2023-10-30, 00:15
Medlem
rikastistorstans avatar
En god måttstock på hur mycket judiskt inflytande som finns och hur pass självständigt varje land är. Kräks på alla dumma lätthögermän som runkar Israelkuk dagarna i ända. DOM HATAR ER!
Citera
2023-10-30, 00:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunnoXD
nazismen är en ideologi och politik, inte en religion

han blev uppfostrad i ett kristet hem, gick i kyrkan osv.
Han var inte äkta kristen, bara på låtsas och för att vara emot judarna.
Citera
2023-10-30, 01:30
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Ordet antivaxxare idag betyder att du inte är naiv utan researchar allting istället för att blint köpa allt du blir matad med. 99% av dom som kallas för antivaxxare är inte strikt emot alla vacciner samt tror inte på konspirationsteorierna om det eller ens är into konspirationsteorier rent generellt.

Och för att kalla folk for konspirationsteoretiker eller antivaxxare gör man för att tysta folk. Det är ett påhitt av myndigheter som inte gillade folks åsikter och kallade det för konspirationsteorier trots det kanske inte ens var det. Bara för man ville tysta meningsmotståndare. Man framstår som en dåre när man överanvänder dessa uttryck samt som ett troll köpt av farmaceutiska industrin.
Korrupta människor älskar dom uttrycken givetvis.
Absolut, jag vaccinerade mig inte själv heller mot corona men generellt ska man ta vaccin och i många fall är ju antivaxxare rent dumma. I Irland sket de i att ta vaccin mot livmoderhalscancer och mängder i Afrika vägrar fortfarande att ta vaccin mot AIDS trots att det är ett helt ok vaccin.

Man måste ju komma ihåg att vi utrotade smittkoppor just genom att vaccinera hela världen. Alla vaccin är inte av ondo.

Gällande konspirationsteorier är det väl upp till var och en vad man tror på och inte. En del är garanterat sanna, andra inte. Men snälla, bli inte som de britter som på fullaste allvar förstörde 5g-master som var vitala för sjukvården. De trodde på riktigt att de runt masterna skulle dö.
Citera
2023-10-30, 02:10
Avstängd
llundberg57s avatar
Jag hejar definitivt på Israel så då är jag problemet och jag är stolt över det.
Jag hoppas att Israel bombar dom sönder och samman. Tycker inte ett dugg synd om sandnegrerna.
Citera
2023-10-30, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
Jag sköter mig och begår inga brott jag lovar. Har aldrig rökt hasch i hela mitt liv. Har många svenska vänner. Men det som stör mig är så fort en vitt person far illa eller vita Ukraina då hjälper ni dem. Men om en afrikan blir överkörd eller Israel bombar ihjäl 1 miljon muslimer bryr ni inte er. Majoriteten av er är rasistiska svin!

Hmm ursäkta? Hur jävla många flyktingar från mellanöstern har vi i väst tagit emot? Det kryllar av dem i vartenda västeuropeiska land för fan! Och vi ger de medborgarskap, utbildning, jobb, bidrag ja allt möjligt.

Vad gör arabländerna? De vägrar ta emot flyktingar så långt det går och när de gör det så vägrar de ge medborgarskap och rättigheter åt dem. I Egypten fick inte barn till en Egyptisk förälder medborgarskap om den andra föräldern var Palestinier, det ändrades under 2000-talet men barn till två Palestinier får fortfarande inte medborgarskap och då kan de vara både andra och tredje generationens invandrare.

Efter Gulfkriget slängde Kuwait ut i princip alla sina Palestinska flyktingar, vissa hade bott där i årtionden.
I Saudi Arabien har Palestinier färre rättigheter än andra invandrare trots att det kan vara födda där. Så här ser det ut i varenda arabland, palestinska flyktingar som kan ha bott där i 50 år får inte medborgarskap.

Här i väst får Palestinier medborgarskap, bidrag, jobb utbildning, i andra arabländer behandlas de som djur. Och hur många Ukrainska flyktingar har Arabvärlden tagit emot? Hur många Jugoslaviska flyktingar? Inte en fucking enda och de hade inte gjort det om den flyktingen så var profeten Mohammed själv.
Citera
2023-10-30, 02:28
Medlem
UtvisaFlers avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GM9J1q/israel-gaza-sverige-lade-ner-rost-om-eldupphor

jag finner inga ord längre, Palestina har ingen internet nu och är i en total blackout, en markinvansion sker just nu, ser massa bilder på döda palestinska barn och civila varje dag.

världen döljer inte ens det, dom låter detta ske, ett FOLKMORD

”m-men hamas 🥺”
vad har Barn, civila, sjukhus, moskéer, kyrkor, bageri med hamas att göra? blockerad mat, medicin och vatteninförsel också

och USA och väst (inkl Sverige) stödjer detta

Att även massa judar och förintelseöverlevare är emot israel säger mycket

Såg också en artikel på svensk media att hamas gisslan som blev släppta, några äldre kvinnor, att dom hade gått igenom ”helvetet”
såg sedan hela videon där hon pratar hebreiska och hennes dotter översätter till engelska och hon sa bara bra saker, att dom var snälla mot gisslan att hamas gav dom mat, dryck, medicin, massa frihet osv

ni som än stödjer israel eller säger att ni inte bryr er är en del av problemet
Hennes man är kvar där, så hon har självklart bara gott att säga.
J´ar o och A´er är samma skit!
Citera
2023-10-30, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Han var inte äkta kristen, bara på låtsas och för att vara emot judarna.

Det finns inga bevis på vad han var 100%. men mest troligtvist kristen eller ateist
Citera
2023-10-30, 05:12
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Tack, Jag orkar inte googla och bidra med alla ”bevis” för som de ser ut så kommer dom inkommentarerna förneka allt då dom blivit mobbade av en arab under sin skolgång och nu fylls deras inre tånårspojke av glädje när dom ser oskyldiga barn och civila dö.

hoppas att alla som stog för detta blir utpekade

Ja, jag fylls av glädje när muslimskräp dör ja. Och mötte också muslimdemoner under mina skolår. Jag kommer också till att fira med en riktig nice tårta om det kommer 50 eller 100 Breivik-kopior som attackerar musslor i Europa (Breivik tog kål på 77 människor, så jag hoppas på 77 för varje Breivik-kopia, helst minst 100 eller flera - om det blir 100, så får vi 7700 mördade, fantastiskt!!!). Vad fan ska du göra med det? Jag är för ALLT som skadar muslimer, med alla medel. Jag är för att släppa atombomber över både Palestina och Mecca!!!
Senast redigerad av OsloRbastFTrest 2023-10-30 kl. 05:15.
Citera
2023-10-30, 05:46
Medlem
Saltkatts avatar
Norge röstade för resolutionen.
Danmark röstade för.
Spanien röstade för.
Portugal röstade för.
Irland röstade för.
Belgien röstade för.

Och det ynkliga tidelaget lade ner sin röst. Patetiskt.
Citera
2023-10-30, 06:13
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Norge röstade för resolutionen.
Danmark röstade för.
Spanien röstade för.
Portugal röstade för.
Irland röstade för.
Belgien röstade för.

Och det ynkliga tidelaget lade ner sin röst. Patetiskt.

Verkligen, vi är USA's och Israels lilla luder som fogligt står på knä och sväljer. Patetiskt land med patetiskt folk, borta och glömt är fornstora dagar.

Men vi kan ju alltid se fram emot alla flyktingar som kommer komma till Sverige! Vi måste ju hjälpa Israel att tömma Gaza på Palestinier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in