Citat:
Ursprungligen postat av
gp12
Jag sköter mig och begår inga brott jag lovar. Har aldrig rökt hasch i hela mitt liv. Har många svenska vänner. Men det som stör mig är så fort en vitt person far illa eller vita Ukraina då hjälper ni dem. Men om en afrikan blir överkörd eller Israel bombar ihjäl 1 miljon muslimer bryr ni inte er. Majoriteten av er är rasistiska svin!
Hmm ursäkta? Hur jävla många flyktingar från mellanöstern har vi i väst tagit emot? Det kryllar av dem i vartenda västeuropeiska land för fan! Och vi ger de medborgarskap, utbildning, jobb, bidrag ja allt möjligt.
Vad gör arabländerna? De vägrar ta emot flyktingar så långt det går och när de gör det så vägrar de ge medborgarskap och rättigheter åt dem. I Egypten fick inte barn till en Egyptisk förälder medborgarskap om den andra föräldern var Palestinier, det ändrades under 2000-talet men barn till två Palestinier får fortfarande inte medborgarskap och då kan de vara både andra och tredje generationens invandrare.
Efter Gulfkriget slängde Kuwait ut i princip alla sina Palestinska flyktingar, vissa hade bott där i årtionden.
I Saudi Arabien har Palestinier färre rättigheter än andra invandrare trots att det kan vara födda där. Så här ser det ut i varenda arabland, palestinska flyktingar som kan ha bott där i 50 år får inte medborgarskap.
Här i väst får Palestinier medborgarskap, bidrag, jobb utbildning, i andra arabländer behandlas de som djur. Och hur många Ukrainska flyktingar har Arabvärlden tagit emot? Hur många Jugoslaviska flyktingar? Inte en fucking enda och de hade inte gjort det om den flyktingen så var profeten Mohammed själv.