• 1
  • 2
2023-10-29, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Nån som provat?
Ajjemen!
Köpet uteslutande mitt snus därifrån nuförtiden, brukar beställa hem några stockar vid varje tillfälle och snuset är högst bara några dagar gammalt, har för mig att det t.om. står att de garanterar att det är just färskt/nytillverkat så det är ju ett säkert kort!

Beroende på mängd, fraktsätt och vart du bor så kan det ju såklart variera, men det brukar nästan alltid vara fri frakt vid beställning också
Citera
2023-11-01, 15:33
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schupp
Swedish Match:s hemsida säljer det som kallas för "Senaste produktionen".
Som regel vilar snuset i några dagar efter tillverkning för att det ska få sin vanliga, upplevda konsistens och smak. Vissa efterfrågar dock ännu färskare produkter och vid utleverans från vårt lager tillverkades det här snuset för högst sju dagar sedan.

https://www.swedishmatch.se/kop-snus...-produktionen/
Citera
2023-11-18, 15:31
Medlem
lunarluddes avatar
Skulle säga att jag oftast fått färskast snus på dom mindre kioskerna som har stort tobaksortiment. Sen något år tillbaka kollar jag alltid bäst före datumet direkt dom räcker över snuset och begär att få byta till en med längre datum om det är kort bäst före datum.
Citera
2023-12-06, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Hallåsan!

Köpte av en slump en dosa Ettans lös på 81:ans tobak inne i stan i Stockholm. Brukar alltid kolla datumet och den för första gången såg jag att dosan endast va några dagar gammal.

Öppnade burken och såg direkt en stor skillnad i både färg lukt och fuktighet.

Tom mig en prill och dra på trissor vilken skillnad! Toner av whiskey och russin, massa nya smaker jag aldrig känt förut.

Tänker ju då att jag ska fortsätta köpa min tobak där men då undrar jag finns det nåt ställe som har ännu färsk snus i stan? Stockholm alltså. Har dom alltid så färska varor?

Obs: Vill absolut inte uppmana någon att börja snusa det är inte värt det.
Direkt från Swedish Match. Senaste produktionen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in