2023-11-05, 14:13
Medlem
AD-3sTrIpEss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-gigante
varför simpar du för judarna, som dödade jesus, isåfall? religion har inte ett skit med den här konflikten att göra, samma sak skulle hänt om det bodde typ kineser i mellanöstern och det kom en bunt eskimåer inklampandes efter andra världskriget.

Jag skiter i judarna. Jag är inte på någons sida. Jag är på de oskyldiga vanliga människornas sida som tvingas dras med alla jävla bomber och skit, på båda sidor. Krig är så jävla dåtid och efterblivet, men tyvärr en nödvändighet ibland.

Det bästa är om man man så snabbt som möjligt blir av med Hamas och liknande islamister, man tillsätter vanliga människor som får styra, folk som inte vill ha krig och bomber utan utveckling. Sedan när man gjort det kan man börja sätta press på Israel .
Citera
2023-11-05, 14:14
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Den israeliska blodtörsten kommer väl att fortsätta kräva offer i form av lättdödade kvinnor, barn och civila, men kampen fortsätter.

Därför att de modiga terrorist....jag menar frihetskämpar gömmer sig i tunnlar under de byggnader som kvinnor och barn befinner sig i.....

Varför använder inte frihetskämparna sina imponerande kunskaper i tunnelbyggande till att bygga skyddsrum till civilbefolkningen?

Varför tar frihetskämparna bränsle till sina generatorer för att hålla liv i sina tunnlar i stället för att de få komma till sjukhusens elproduktion?

Vet du om att dina romantiserade frihetskämpar kör med sharialag? Är det något du stödjer?
Citera
2023-11-05, 14:19
Medlem
El-gigantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD-3sTrIpEs
Jag skiter i judarna. Jag är inte på någons sida. Jag är på de oskyldiga vanliga människornas sida som tvingas dras med alla jävla bomber och skit, på båda sidor. Krig är så jävla dåtid och efterblivet, men tyvärr en nödvändighet ibland.

Det bästa är om man man så snabbt som möjligt blir av med Hamas och liknande islamister, man tillsätter vanliga människor som får styra, folk som inte vill ha krig och bomber utan utveckling. Sedan när man gjort det kan man börja sätta press på Israel .
det går inte att leva i fred med israel då de är psykfall som skulle vada genom blod för att få en kvadratmeter tillagd på sitt jävla pisseland. folke bernadotte mördades av israeliska terrorister, en av dem blev senare premiärminister. finns massvis med videor där israelisk polis spräcker skallen på såna där konstiga ortodoxa antizionister, de har endast ett mål vilket är att utöka israels makt. muslimerna är också psykfall såklart men i detta sammanhang är israel den ansvarige parten. israels existens i mellanöstern har bara lett till destabilisering och att massa krigsskadade psykopater skyfflas över till europa.
Citera
2023-11-05, 14:22
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Minimera? Man har redan dödat fler barn på några veckor än globala konflikter totalt sedan åratal tillbaka. Ända sedan konflikten inleddes har Israel medvetet valt att bomba sjukhus, ambulanskonvojer, skolor, kristna kyrkor, moskéer och tätbebyggda bostadsområden.

Ja, de minimerar civila förluster ja.

Hade Israel fokuserat på att maximera civila förluster istället som ni terrorkramare försöker få det till så hade det istället varit 4,923 miljoner döda Palestinier vid det här laget.

Krig är hemskt, alltid tragiskt med folk som dör.
Men det folk inte verkar fatta är att detta bara är början, Israel har varit jävligt tydliga.
De kommer att förgöra Hamas denna gången, om de så måste jämna hela Gaza med marken.
Hade Hamas släppt gisslan och lämnat över sig till IDF så hade inte en enda civil till behövt dö.
Istället väljer man att hålla sig till större folkgrupper och ta med sig så många civila in i döden, så det är Hamas som har blod på sina händer.
Citera
2023-11-05, 14:23
Medlem
Citat:
Senaste nytt är att israelerna drevs tillbaka från Gaza City efter en förvånansvärt effektiv försvarsinsats av den palestinska motståndsrörelsen. Över 10 videoklipp cirkulerar redan på nätet där palestinierna spränger israeliska stridsvagnar med raketgevär och annat.

Den israeliska blodtörsten kommer väl att fortsätta kräva offer i form av lättdödade kvinnor, barn och civila, men kampen fortsätter.

Jag förstår, de väljer därför flygbombningar som i sig är ett terrorkrig mot civilsamhälle och undviker därmed sina egna förluster. Smart av judesvinen men förslagen.
Citera
2023-11-05, 14:28
Medlem
El-gigantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Ja, de minimerar civila förluster ja.

Hade Israel fokuserat på att maximera civila förluster istället som ni terrorkramare försöker få det till så hade det istället varit 4,923 miljoner döda Palestinier vid det här laget.

Men det folk inte verkar fatta är att detta bara är början, Israel har varit jävligt tydliga.
De kommer att förgöra Hamas denna gången, om de så måste jämna hela Gaza med marken.
Hade Hamas släppt gisslan och lämnat över sig till IDF så hade inte en enda civil till behövt dö.
Istället väljer man att hålla sig till större folkgrupper och ta med sig så många civila in i döden, så det är Hamas som har blod på sina händer.
nej, man får inte frikort att mörda civila bara för att man är för dålig för att utplåna terrorceller.
Citera
2023-11-05, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AD-3sTrIpEs

Om Israel får bort palestinierna så kommer de efter några år komma i konflikt med omgivande länder och försöka sig på att stjäla landområde från dem för att kolonisera med judiska bosättare.

De kommer vara i konflikt med sina grannar oavsett vilka dessa grannar är.
Citera
2023-11-05, 14:30
Medlem
Skogsvattes avatar
Israels så kallade "Heritage Minister" hotade med att atombomba Gaza, och erkände därmed att Israel har en olaglig kärnvapenarsenal. Några timmar senare kom bortförklaringen: han var "metaforisk".

https://www.businessinsider.com/isra...d-down-2023-11
When asked by the interview whether a nuclear weapon could be used on Gaza, Eliyahu responded: "That's one way."

Eliyahu also advocated for Israel taking control of the strip's territory and expelling Palestinians, who he suggested could go "to Ireland or deserts," per The Times of Israel.
Citera
Medlem
Såg att någon Israelisk politiker föreslagit att man sätter in kärnvapen i gaza.
Jag tror absolut att det skulle vara effektivt sätt att få hamas att ge upp. Plus att stora delar av gaza skulle förstöras. Hoppas man sätter in kärnvapen det hade varit ett sätt att visa att vi i väst inte tolererar dessa barbarer
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du tror inte att de råkollar de få lastbilar som släpps in?

Självklart kontrolleras alltid lasten. Men i vissa situationer måste lasten bara släppas igenom utan kontroll och när det händer har underrättelsetjänsten ett finger med i händelsen. Som sagt, se fram emot färska nya pansarvärnsmissiler från Iran för att användas mot judesvinen inom kort.
Citera
2023-11-05, 14:31
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82

Förutom när palestinier dödas "preventativt" av judar. Eller?
Citera
2023-11-05, 14:39
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Israels så kallade "Heritage Minister" hotade med att atombomba Gaza, och erkände därmed att Israel har en olaglig kärnvapenarsenal. Några timmar senare kom bortförklaringen: han var "metaforisk".

https://www.businessinsider.com/isra...d-down-2023-11
When asked by the interview whether a nuclear weapon could be used on Gaza, Eliyahu responded: "That's one way."

Eliyahu also advocated for Israel taking control of the strip's territory and expelling Palestinians, who he suggested could go "to Ireland or deserts," per The Times of Israel.
Olaglig kärnvapenarsenal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in