Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2023-10-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese

Känns det som "döden", eller är det döden?

Du är en gnällig liten missbrukande bitch som inte vill bli ren!

Du har missbrukat i 10 år dessutom? har du någonsin sett en tjackpundare eller heronist som missbrukat i 10 år, du är en helt förändrad människa...

Fan vad bränd du är, 1 vecka av "helvete", ta mig igenom ditt helvete och förklara för mig varför det är så omöjligt...

Du är en pundare som inte vill sluta punda, ganska uppenbart, vem fan missbrukar psyktjack i 10 år utan att kliva av skiten, men det är bara försöka följa med i ditt pundarsvammel så förstår man...

Här har du det TS, är det sådan här du vill bli? lyssna och läs dom här jävla pundarna, det är samma jävla loosers som du hittar i drogforumet, samma argument, samma aggresiva försvarande "du dör!" "du dör typ" "det känns dom du dör" det är jobbigt en vecka...

du håller på att förvanlas till en smutsig pundare TS, rätt vad det är så är du långtidsjukskriven, går runt i runkmjukisar och bråkar med läkare om antal och milligram hit, milligram dit...

Det är sådan här du blir TS, och här vill du inte hamna!

Du måste ju vara lågbegåvad på riktigt..
Jag citerade ur tråden, men det var tydligen för svårt för dig att förstå trots citattecken och källa.

Jag tar inga mediciner, inga droger och dricker inte ens alkohol så du kunde inte ha mer fel angående mig. Du hittar mig inte i några drogforum heller, jag har aldrig ens sett droger med mina egna ögon.

Jag har dock tagit Venlafaxin för måååånga år sedan och slutat med den.
Brainzapsen är helt sjuka, jag vägrade köra bil i en månad från det jag klev av och då hade jag ändå trappat ut den långsamt. Jag vet inte om det är kemiskt farligt men zapsen kan definitivt vara farliga då dom kommer helt oväntat, är du oberedd och är i tex en trapp, på en stege, bakom ratten eller något annat som kräver koncentration och balans så kan de snabbt gå åt helvette. Lite som med epilepsi.
Citera
2023-10-28, 19:55
Bannlyst

Helt riktigt!

Jag gled ur doktorns grepp på BB och är kladd i haklapp 24/7 med helikopterviftande t-rex/armar!

Jag har redan glömt bort ditt inlägg och varför jag svarade på det, men jag har generellt kritiserats, ifrågasatts och mest blivit utsatt för personangrepp i tråden.

Har du käkat psykofarmaka så har du varit drogpåverkad, må hända inte på samma som någon med pupiller stora som tefat och en dörr till en annan dimension, psykofarmaka är beroendeframkallande och sinnesförändrande.

Spasmer och epilepsi låter knappast sunt och bra, sådana avätndingssymtom har du knappast på en multivitamintablett.
Citera
2023-10-29, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Vad diskuterar vi här egentligen, min person och eventeulla åkommor samt trostillhörighet?

Eller är det sakfrågan kring piller och attityden gentemot dessa, vad spelar det för roll om jag tror på jultomten eller inte, när vi diskuterar piller och pillers påverkan på vårat psyke och mående som ändå kan härledas till utgångspunkten för trådstarten?

Jag menar bara att det finns personer med klinisk depression orsakat av en kemisk obalans i hjärnan.
Dom kan inte skärpa sig hur mycket dom än vill.

Vi är biologiska varelser och vissa har en biologisk högre risk för att drabbas av psykisk ohälsa precis som andra kan ha en biologisk högre risk att drabbas av cancer.
Citera
2023-10-29, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Jag menar bara att det finns personer med klinisk depression orsakat av en kemisk obalans i hjärnan.
Dom kan inte skärpa sig hur mycket dom än vill.

Vi är biologiska varelser och vissa har en biologisk högre risk för att drabbas av psykisk ohälsa precis som andra kan ha en biologisk högre risk att drabbas av cancer.

Så du tror på kemisk obalans?

Att hjärnan bara tiltas, och att du helt plötsligt måste pumpa kroppen med en massa preparat som börsnoterade bolag producerat, allt baserat på ett läkarbesök där ditt mentala tillstånd avgörs av ett frågeformulär om typ 10 frågor?

Du tror att depression bara uppstår från tomma intet, och inte är kopplat till trauman, motgångar i livet, kärleksbekymmer, jobbproblem osv osv?

Över en miljon svenskar idag trycker psykofarmaka, har alla dessa en kemisk obalans?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in