Citat:
Tycker inte det är skönt att få kuk. Jag är inte kåt så ofta heller. Jag leker dock med mig själv typ 5 gånger i veckan, för när jag väl börjar är det skönt. Men då är det bara klitoris. Jag tänker sällan på män, eller att jag har sex med män när jag onanerar.
Varje gång jag har sex med män känner jag alltid en press att jag måste bli kåt direkt och snabbt. Då blir jag stressad och hetsar mig till att bli kåt genom att verkligen försöka allt jag har. Tillslut känner jag mig lite kåt, men det försvinner så fort jag inte får klitoris stimulering. Jag har aldrig tyckt det är skönt att stoppa upp något i fittan. Hur blir man mer avslappnad och kan njuta av penetrering och sex som kvinna?
Jag har väldigt bra stunder ensam, men när jag är med någon annan är det svårt.
Varje gång jag har sex med män känner jag alltid en press att jag måste bli kåt direkt och snabbt. Då blir jag stressad och hetsar mig till att bli kåt genom att verkligen försöka allt jag har. Tillslut känner jag mig lite kåt, men det försvinner så fort jag inte får klitoris stimulering. Jag har aldrig tyckt det är skönt att stoppa upp något i fittan. Hur blir man mer avslappnad och kan njuta av penetrering och sex som kvinna?
Jag har väldigt bra stunder ensam, men när jag är med någon annan är det svårt.
Du kommer säkert att känna mer kåthet om du inte onanerar nästan varje dag.
Se till att hitta en man som kan få dig till att bli avslappnad och som gillar att fokusera på din njutning, och som vet vad han gör. Det är inte ditt jobb att bli avslappnad, det är mannens jobb.
Testa med att vara lite avhållsam någon vecka, ha din partner till att ge dig en lång erotisk massage som övergår till att han ger dig oralsex med stimulans av din G-punkt. Han ska inte hålla på med att stressa dig och komma in i dig meddetsamma, utan verkligen se till att det är du som njuter länge och väl. Långsamt och utdraget... när du till slut börjar närma dig så be honom att tränga in i dig. Det är nog i alla fall en bra början för att det ska kännas lite bättre... sedan får man bygga vidare.