• 1
  • 2
2023-10-26, 01:54
Medlem
Tycker inte det är skönt att få kuk. Jag är inte kåt så ofta heller. Jag leker dock med mig själv typ 5 gånger i veckan, för när jag väl börjar är det skönt. Men då är det bara klitoris. Jag tänker sällan på män, eller att jag har sex med män när jag onanerar.

Varje gång jag har sex med män känner jag alltid en press att jag måste bli kåt direkt och snabbt. Då blir jag stressad och hetsar mig till att bli kåt genom att verkligen försöka allt jag har. Tillslut känner jag mig lite kåt, men det försvinner så fort jag inte får klitoris stimulering. Jag har aldrig tyckt det är skönt att stoppa upp något i fittan. Hur blir man mer avslappnad och kan njuta av penetrering och sex som kvinna?

Jag har väldigt bra stunder ensam, men när jag är med någon annan är det svårt.
Citera
2023-10-26, 02:10
Medlem
SmegmaFris avatar
Förspel?
Träffa en man som kan sin grej med tungan?
Citera
2023-10-26, 02:28
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supergiraffen
Tycker inte det är skönt att få kuk. Jag är inte kåt så ofta heller. Jag leker dock med mig själv typ 5 gånger i veckan, för när jag väl börjar är det skönt. Men då är det bara klitoris. Jag tänker sällan på män, eller att jag har sex med män när jag onanerar.

Varje gång jag har sex med män känner jag alltid en press att jag måste bli kåt direkt och snabbt. Då blir jag stressad och hetsar mig till att bli kåt genom att verkligen försöka allt jag har. Tillslut känner jag mig lite kåt, men det försvinner så fort jag inte får klitoris stimulering. Jag har aldrig tyckt det är skönt att stoppa upp något i fittan. Hur blir man mer avslappnad och kan njuta av penetrering och sex som kvinna?

Hur skönt som helst!

Du kanske är mer för samkönad sex?
Citera
2023-10-26, 02:31
Medlem
pn222jws avatar
En gång i veckan räcker nuförtiden för mig (medelålders kille).
Citera
2023-10-26, 02:34
Medlem
Silltunnas avatar
Testa analsex då istället!
Citera
2023-10-26, 02:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Hej som man! Det är alltid faktiskt trevligare när man själv gör pullandet. För man vet man vill ha typ. Vete fan men gissar sluta tänka på män! Du blir lycklig mår bäst av något annat. Något en man aldrig kan ge dig.
Citera
2023-10-26, 03:01
Medlem
Zantoris avatar
Ajdå! Men vafan, sluta knulla då eller vad är problemet? Måste du knulla? Är du i en relation? Du skriver ju själv att det känns bra när du pullar själv, så kör på det.
MVH
Citera
2023-10-26, 03:43
Medlem
MrMadoffs avatar
Du kanske skulle träffa någon karl du kan kommunicera med så han kan ge dig klitoris stimulans. Varför sån stress liksom. Sex är skönt och ska hålla på ett tag!
Citera
2023-10-26, 03:56
Bannlyst
Dejta en tjockis eller någon som varit tjock, allt svullande ge en vältränad käke som aldrig krampar eller låser, samt stabil andning med full mun!
Citera
2023-10-26, 05:23
Medlem
Jag var inte heller kåt eller tyckte om sex som oerfaren. Det som funkade för mig var att inte onanera, killarna höll aldrig på med smek eller slick, och jag skaffade mer erfarenhet. Sen kom orgasmerna av penetration, och med dom kom även kåtheten.
Citera
2023-10-26, 05:52
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supergiraffen

Klyscha, vi är alla olika men ack så sant. Stött på damer som behöver mycket lång tid för att "gå igång" till väldigt kort. Lösningen är skit i män om du känner dig nöjd med dig själv och din tillvaro. Eller så hittar du på den där tålmodiga mannen som ändå finns där ute och utvecklas utifrån det, letandet är tyvärr svårt att undgå för de flesta av oss som vill hitta rätt partner.
Citera
2023-10-26, 06:40
Medlem
sommarlovs avatar
Men sluta onanera så jädra ofta!
Som du gör nu kan du aldrig bli kåt, bara roa dig en stund.
Trötta ut kroppen med fysiskt arbete, ät riktig mat, prata med folk.
Använd aldrig sex som belöning eller tröst.
Knulla när du är kåt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in