Citat:
Ursprungligen postat av
Supergiraffen
Tycker inte det är skönt att få kuk. Jag är inte kåt så ofta heller. Jag leker dock med mig själv typ 5 gånger i veckan, för när jag väl börjar är det skönt. Men då är det bara klitoris. Jag tänker sällan på män, eller att jag har sex med män när jag onanerar.
Varje gång jag har sex med män känner jag alltid en press att jag måste bli kåt direkt och snabbt. Då blir jag stressad och hetsar mig till att bli kåt genom att verkligen försöka allt jag har. Tillslut känner jag mig lite kåt, men det försvinner så fort jag inte får klitoris stimulering. Jag har aldrig tyckt det är skönt att stoppa upp något i fittan. Hur blir man mer avslappnad och kan njuta av penetrering och sex som kvinna?
Jag har väldigt bra stunder ensam, men när jag är med någon annan är det svårt.
Klyscha, vi är alla olika men ack så sant. Stött på damer som behöver mycket lång tid för att "gå igång" till väldigt kort. Lösningen är skit i män om du känner dig nöjd med dig själv och din tillvaro. Eller så hittar du på den där tålmodiga mannen som ändå finns där ute och utvecklas utifrån det, letandet är tyvärr svårt att undgå för de flesta av oss som vill hitta rätt partner.