2023-10-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Hur ver man att det är Niclas?

Det är inte han, tråden är fylld av idioter…
Citera
2023-10-25, 23:43
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Anders T*mell är väl för mycket lågoddsare för att det skulle kunna ha han? Det är liksom något som "alla" vet och knappt orkar reagera över. Den dumfan hade väl kunnat skryta om det.

AT bor snett över gatan (Grevgatan) mot den adress som Pa*lo R. besökte första gången. Tror inte att Äntligen Hemma-profilen skulle traska in där mitt i pandemin.

Är adressen över huvud taget känd i det här fallet? Var ligger bordellen?
Citera
2023-10-25, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Det finns något talande i att Bianca går på hormassage och squirtar med fittan, pratar om det offentligt och tipsar sina följare.
Och hyllas!

Men när den manliga släktingen diskret och försynt går för att få sig en härlig strypronk- då är det vatten och bröd som gäller.

Har du en länk till de uttalandena av Bianca?
Citera
2023-10-25, 23:55
Medlem
Ingen som vet vem det är
Senast redigerad av jimmytheone 2023-10-26 kl. 00:00.
Citera
2023-10-26, 00:20
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Det är Niclas Wahlgren.
Ifall det är en Wahlgrenare så tackar jag gudarna för det, kan de låsa in hela Wahlgren släktet som en bonus? Skämt åt sido så visste jag inte att sexköpslagen hade ändras... Inte köpt sex ännu, planerar inte heller att göra det heller, men det gäller att veta vad man kan förvänta sig ifall man ska göra något olagligt.
Citera
2023-10-26, 00:30
Medlem
Citat:
Det är Niclas Wahlgren.

En del säger det är han andra inte.. Om det inte finns direkta bevis t.e.x att flera medier går ut med samma uppgifter som dom kan bekräfta att dom vet att det rör sig om denna personen eller han själv går ut medger så är fallet att han torskar för sexköp eller en FUP så får man fortfarande ta det som en spekulation att det rör sig om honom.
Senast redigerad av jimmytheone 2023-10-26 kl. 00:35.
Citera
2023-10-26, 00:30
Medlem
Det är inte olagligt för att kunna skydda offer för trafficking och utsatta människor helt enkelt. Så man skuldbelägger de som skapar efterfrågan alltså sexköparna.
Citera
2023-10-26, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
En del säger det är han andra inte.. Om det inte finns direkta bevis t.e.x att flera medier går ut med samma uppgifter som dom kan bekräfta att dom vet att det rör sig om denna personen eller han själv går ut medger så är fallet att han torskar för sexköp eller en FUP så får man fortfarande ta det som en spekulation att det rör sig om honom.

Det är en rimlig hållning.
Men det är NW. Min källa är samma som är underlag för kvällstidningarnas artiklar.
Citera
2023-10-26, 01:38
Bannlyst
Dom här horknullande kändisarna är inte direkt smarta, hur fan kan dom vara så hjärndöda att dom vågar springa in på en bordell på Östermalm?

Även om inte länsman tar dom, de här bordellerna är ganska kortlivade engagemang med tillhörande grannar som klagar osv

Är en hora lite insatt i svenskt nöjesliv så har dom en utpressningshärva på sig också, för jävla korkat...
Citera
2023-10-26, 02:03
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Någon skrev att han är radiopratare, jag lyssnar mycket på radio, har aldrig hört honom.

Från wikipedia:
Mellan*2011*och*2013*var Niclas Wahlgren programledare på radiostationen*Lugna Favoriter. Sedan*13 januari*2014*leder han eftermiddagsprogrammet på*RIXFM.
Citera
2023-10-26, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Från wikipedia:
Mellan*2011*och*2013*var Niclas Wahlgren programledare på radiostationen*Lugna Favoriter. Sedan*13 januari*2014*leder han eftermiddagsprogrammet på*RIXFM.
Tack! Jaha? Har de program på reklamradion? Trodde bara det spelades en massa låtar med någon hurtig människa som presenterar låtarna och pratar om bilköer. Skulle nog snarare kalla honom reklamradiopratare ändå. Det kan väl inte krävas mycket för att få jobb på reklamradion.
Citera
2023-10-26, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Japp, min första tanke. Sätter en tjuga på det.
Det var ju övertygande!?
Ursäkta hur agerar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in