Rekommenderar att du blir far. Med tiden så blir ens barnlöshet alltmer påtaglig, åtminstone för egen del.
Draget med kam, oavsett vad andra barnlösa losers (Homer Simpson

) skriver, så tror jag ett balanserat liv som vuxen med barn med i bilden skapar en - i brist på ett bättre ordval - riktig mening. Existensiell level up. Biologi etcetera.
Av olika anledningar så skulle emellertid jag vara en dålig farsa. Åtminstone i detta nu och tillbaka i tiden. En björntjänst för både mig, knippet och närmast anhöriga. Får känslan av att du däremot är en reko och sund man utan issues som kommit till en punkt i livet då dessa tankar och funderingar på ett lika sunt vis blivit alltmer närvarande.
Tro mig, sova länge på morgonen och game:a är inte ens tillfredställande som barnlös runt 40 och senare. Jag har all tid i världen för gameing och sovmorgnar men ingetdera intresserar mig längre. Paradoxalt nog så tror jag att sovmorgnar och gaming istället hade varit sjukt tillfredställande som upptagen familjefar. Lyxvaror.
Känner precis ingen farsa som ångrat sig. Vissa ångrar däremot valet av mor till sina barn vilket skapat en pissig tillvaro, i vissa fall bortom pissig tillvaro. Inbillar mig att dessa fäder kan tänka "fan att jag skaffade barn" fastän det egenltigen inte är valet att skaffa kottar i sig som är problemet även om det, naturligtvis, förekommer.
Nej, kavla nu upp ärmarna, toffla till dig och avla en eller två.