2023-10-24, 20:29
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Jag har Swedbank och stör mig på att jag i appen inte ser vad hur saldot på mina konton ändrats när något satts in eller tagits ut (betalats osv).
Går man in via banken ser man allt, både plus och minus och hur de ändrat saldot.

Går de att ställa in på något sätt?

Är det lika illa hos andra banker i deras app?
Citera
2023-10-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Jag har Swedbank och stör mig på att jag i appen inte ser vad hur saldot på mina konton ändrats när något satts in eller tagits ut (betalats osv).
Går man in via banken ser man allt, både plus och minus och hur de ändrat saldot.

Icabanken har det du efterfrågar. Under varje transaktion står aktuellt saldo efter respektive transaktion.

Vet att LF, SHB, Swedbank/sparbankerna och SEB inte har det i appen, då måste du in i internetbanken.
Citera
2023-10-25, 00:12
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamreren
Icabanken har det du efterfrågar. Under varje transaktion står aktuellt saldo efter respektive transaktion.

Vet att LF, SHB, Swedbank/sparbankerna och SEB inte har det i appen, då måste du in i internetbanken.
Ok. Ska se om jag kan hitta någon bild på de från Ica banken.
Stör mig galet mycket på att de inte finns på Swedbank.
Tack.
Citera
2023-10-25, 13:20
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink

Låter helt sjukt. På Nordea appen ser man allting i alla fall😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in