2023-11-14, 23:55
Medlem
Härligt då blir det ris med curry på julafton.
O kanske ett o annat tandoori kycklingben o gnaga på lagom till stora tjocka jultomten kommer inklampandes vid 15-tiden iklädd röd indisk kaftan utan kallingar o släpper en brakfis i hallen.. o ögonen på alla de små barnen tindra så blå.. medans katta undra va lokten komma ifrå..
Heja Julen 2023.
Senast redigerad av Amram 2023-11-15 kl. 00:06.
Citera
2023-11-15, 00:02
Medlem
Kommer bli lägst antal tittare på SVT under Julafton. Någonsin.
Citera
2023-11-15, 00:37
Medlem
Redas avatar
Hoppas det blir Horace Engdahl nästa år. Då ska jag slå på TV.
Citera
2023-11-15, 00:41
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vid den tiden på julafton är Edward alldeles för upptagen med att bokstavligen svina i sig av det
dignande julbordets alla läckerheter. Vid 17.00 är det dags för vila med flatulens och en serie brakrapar för att lite senare orka ta sig an andra dukningen som avslutas med aperitif.
Nejdu, edwards julaftnar misstänker jag är heliga så vi kommer nog inte att se honom som julvärd i framtiden.
Jupp så är det ju, vilket såklart är väldigt förståeligt! Vet inte om Edward ens har blivit tillfrågad någon gång, men även om han hade blivit det så hade han säkerligen tackat nej! Hade jag också gjort om jag var i hans skor!! Spendera hela julafton i en tv-studio!! Aldrig i livet!!!
Dock så hade han passat perfekt som julvärd, då han har kunskaperna både när det gäller vanliga jultraditioner och dom rent kulinariska! Skön personlighet har han också, iaf enligt mig!

David Batra tycker jag var ett bra val dock!! Trevlig kille, allmänbildad när det gäller svenska traditioner, har ett stort mått humor, och kan definitivt fungera som ett trevligt sällskap för ensamma själar!
Citera
2023-11-15, 00:53
Medlem
Är han musselman denidär David Batson??😮😮😮😜😜
Citera
2023-11-15, 01:13
Medlem
gunnarks avatar
Det mest intressanta i detta val är vilken dom hade före han som dom fick ta bort efter den 7 oktober!

Tror han inte var förstavalet för SVT
Citera
2023-11-15, 01:25
Medlem
PK-befriads avatar
Curryjul med en brun halvindier? Ja det låter som SVT.
Citera
2023-11-15, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Curryjul med en brun halvindier? Ja det låter som SVT.

Givet alternativen är han nog det svenskaste vi kan förvänta oss av SVT. Som någon skrev ovan är han halvsvensk iaf.

Det låg i farans riktning att det skulle bli någon i stil med rapparen Yasin.
Citera
2023-11-15, 01:42
Medlem
Neroxxs avatar
Nu är inte jag så brydd över julvärden men Batra är bäst sedan Wise (Wise är ju svårt att slå av rent nostalgiska skäl).
Citera
2023-11-15, 01:54
Medlem
Witkos avatar
Yngwie Malmsteen vore väl något?
Citera
2023-11-15, 01:56
David Blattra !!! 😉 SVT levererar PK-godis som vanligt! Jul-lajvar från ett vardagsrum i Rinkeby,Biskopsgården,Rosengård där man bygger termosbomber som julklappar och reciterar ur Koranen. Allt medan "snön" dras genom näsan. Jul i Swedistan 😀
Citera
2023-11-15, 05:13
Medlem
David Batra är väl kul, bra att det inte blev en muslim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in