Citat:
Ursprungligen postat av
Stallhagen
Vid den tiden på julafton är Edward alldeles för upptagen med att bokstavligen svina i sig av det
dignande julbordets alla läckerheter. Vid 17.00 är det dags för vila med flatulens och en serie brakrapar för att lite senare orka ta sig an andra dukningen som avslutas med aperitif.
Nejdu, edwards julaftnar misstänker jag är heliga så vi kommer nog inte att se honom som julvärd i framtiden.
Jupp så är det ju, vilket såklart är väldigt förståeligt! Vet inte om Edward ens har blivit tillfrågad någon gång, men även om han hade blivit det så hade han säkerligen tackat nej! Hade jag också gjort om jag var i hans skor!! Spendera hela julafton i en tv-studio!! Aldrig i livet!!!
Dock så hade han passat perfekt som julvärd, då han har kunskaperna både när det gäller vanliga jultraditioner och dom rent kulinariska! Skön personlighet har han också, iaf enligt mig!
David Batra tycker jag var ett bra val dock!! Trevlig kille, allmänbildad när det gäller svenska traditioner, har ett stort mått humor, och kan definitivt fungera som ett trevligt sällskap för ensamma själar!