Citat:
Ursprungligen postat av
Woodiedo
Jag matchade med en tjej på tinder, Vi har inte träffats men vi tänkte göra det. Mitt problem är dock jag vet de fan, har sett bilder på henne och på vissa bilder ser hon väldigt bra ut medans på andra ser hon överdrivet smal ut, äckligt smal.
Kan inte avgöra om hon är smash or pass, så jag vill höra era åsikter. Skulle ni kunna dejta någon med 16.5 i BMI?
Allt under 18.5 Räknas som underviktig, och 18.5-25 är normalvikt.
Oh helvete.. 16,5. Mitt låg på 17 när jag var 19 och sjuk (icke någon ätstörning). Förvisso var jag jävligt snygg @perfekt kropp men någon kille avstod faktiskt pga att jag var FÖR mager.
Men jag menar..Hur lång är donnan? Jag var ju liten så det såg ändå bra ut. Låg på 44kg då till 161 lång.
Hon borde ju ligga på säg 42kilo..Fan du där någonstans finns det risk att hjärtat stannar. Tror det är runt 37 kilo något sådant. Å andra sidan; skinny girls need love too!
Jag hade gjort såhär:
Fråga ut henne om hennes livssituation så inga självskadebeteenden föreligger och gör de inte det behöver hon komma till läkare eftersom något är fel..Sen hade jag satt på'na ändå!

Vi kanske är magra men vi är fan k*ta för det!