Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-25, 13:31
Medlem
BSKGMs avatar
Parkway Drive är högintressant för mig, då jag gillar dem men har inte kommit iväg och sett dem live än. Judas och Alice är ju två riktiga klassiker, så det var inte fel det heller. Hoppas på en riktigt fet metalbokning vid nästa släpp.
Citera
2023-10-25, 19:45
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Säkra kort i första släppet. Trevligt!
Citera
2023-10-25, 20:23
Medlem
Hr.Rooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitvinsfylla
Saxon och Uriah Heep turnerar med Judas i Europa under sommaren, så känns som att de kan vara aktuella, inget Jippie för min del dock.
Saxon lär det bli att se om inget bättre spelar samtidigt, Uriah Heep klarar en sig utan
Citera
2023-10-26, 01:41
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitvinsfylla
Saxon och Uriah Heep turnerar med Judas i Europa under sommaren, så känns som att de kan vara aktuella, inget Jippie för min del dock.

Judas kan vara kul att se, skulle ha sett dom som förband till Ozzy (2019?), men han ställde ju tyvärr in..

Saxon och Uriah heep är väl inget o hänga i gran, hoppas inte de kommer.

Får hoppas på något bra headline släpp innan biljetterna säljs. Naivt så hoppas jag på Tool, System of a down eller slipknot.

Har en känsla av att sabaton kommer att komma 2024 och headlinea tyvärr..
Citera
2023-10-26, 08:29
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Judas kan vara kul att se, skulle ha sett dom som förband till Ozzy (2019?), men han ställde ju tyvärr in..

Saxon och Uriah heep är väl inget o hänga i gran, hoppas inte de kommer.

Får hoppas på något bra headline släpp innan biljetterna säljs. Naivt så hoppas jag på Tool, System of a down eller slipknot.

Har en känsla av att sabaton kommer att komma 2024 och headlinea tyvärr..
System of a down eller Slipknot hade vart guld. Slipknot är väl inte så naivt att hoppas på dom kör ju ofta festivaler i Europa på sommaren. Soad känns ju mindre troligt, dock spelar dom i USA 27e april så dom är ju igång iaf så de är väl inte helt osannolikt.
Senast redigerad av ralleBb 2023-10-26 kl. 08:44.
Citera
2023-10-31, 10:10
Medlem
Hr.Rooss avatar
Sådär då. Två VIP-biljetter inhandlade
Citera
2023-10-31, 15:38
Medlem
Känns som biljetterna börjar bli dyra, går dock att lösa 6% rabatt om man orkar vara lite omständlig.
Citera
2023-11-01, 04:45
Medlem
Håller med om biljettpriset.. får stå över detta året..
Citera
2023-11-01, 04:51
Medlem
Judas Priest skulle man ju bra gärna velat se och höra. En av de riktigt stora av de gamla.

Vilka av de svenska banden kommer och lirar?
Citera
2023-11-01, 04:55
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datoridiot
Metallica vore galet!

Scorpions, Sabaton och kanske Hammerfall känns som eventuella stora namn
Metallica är ju ute på turne då. Ska se dom igen i Köpenhamn den 14 och 16 juni. Innan dess är de i finland 7-9, och Munchen 26 maj, så där ÄR ju teoretiskt möjlighet . De är i trakterna.
Citera
2023-11-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Metallica är ju ute på turne då. Ska se dom igen i Köpenhamn den 14 och 16 juni. Innan dess är de i finland 7-9, och Munchen 26 maj, så där ÄR ju teoretiskt möjlighet . De är i trakterna.
De kör ju i Finland 7 och 9 juni. Sweden rock är 5-8 juni. Så då ska de alltså bara köra en spelning i Sverige, på onsdagen på rocken och sen dra till Finland. Låter inte sannolikt. Inte omöjligt, men osannolikt.
Men finns ju en del dagar att fylla upp mellan 26 maj i Munchen och 7 juni i Helsingfors.
Citera
2023-11-01, 09:10
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
De kör ju i Finland 7 och 9 juni. Sweden rock är 5-8 juni. Så då ska de alltså bara köra en spelning i Sverige, på onsdagen på rocken och sen dra till Finland. Låter inte sannolikt. Inte omöjligt, men osannolikt.
Men finns ju en del dagar att fylla upp mellan 26 maj i Munchen och 7 juni i Helsingfors.
Ja, men det är som du säger osannolikt att de skulle göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in