Citat:
Ursprungligen postat av
Thermoskydd
Har en ISO ver som jag vill göra bootbar med verktyget balenaEtcher , har provat ca 6 ggr att få det att funka men det går bara inte att inst SUSE. mina kunskaper inom linux är mkt begränsade men har kört lite Red Hat för ca 15 år sedan och då var det bara att db på en icon så var allt igång

Ock du kan inte tala om vart eller vad det är som inte fungerar !!! Hur ska någon kunna gissa,. Typ ja du har väl ingen ström då. Ring till elbolaget och be dom byta proppskåp.
Egentligen borde jag inte skriva som är så vaga men.
Men om det nu inte fungerar , Byt balenaEtcher till något annat och se om det funkar.
Om inte det fungerar, prova nån valigare som Mint eller Ubuntu bara för att se om det fungerar. Om det inte fungerar då så ar det antingen du som inte vet hur och vad du gör helt enkelt.
Förutser ju att man kan tala om att man ställt botodning minst och tja att installationen hostat i gång eller vad !!! ??? Ser du ens enheten och var ser du det? Ska jag fråga allt 20 grejer så blir det här ju , Svårt och det blir för mycket att skiva. har varken ork eller tid. Jag har bättre saker för mig.
Förslagsvis svara på det som folk frågat om i tråden, annars så är ju det här väldigt lönlöst.