2023-10-22, 20:45
Citat:
Ursprungligen postat av KallemedMos
Helt ny? Nej jag har besprutat över 109 tjejer från internet så ny är jag inte 😈😈

Jag har överseende att din intelligens nivå sträcker sig till en 10 åring.

Jag är 1.verifierad 2. Jag skickar VIDEOHÄLSNING PÅ SNAPCHAT där jag säger tjejens användarnamn som dom begär.

Ändå är jag fejk. Jag vet att jag är löjligt snygg och ser ut som en grekisk gud. Men dom behöver ju inte överdriva.

Tror ni tikar att jag har tillgång till CIA program där man kan manipulera via en AI och låtsas vara en annan😅😅😅 det är inte konstigt att ni tikar inte åstadkommit något för denna världen

En stilla undran blir ju varför du ska dejta alls? Varför ens umgås med tjejer när de enligt dig är tikar som inte åstadkommit något för världen... Du är väl för övrigt själv född av en tik?

Ja, jag ifrågasätter din kvinnosyn... jag tror nog att det är mer den som ställer till det för dig när du skriver såhär

Men ja, det finns de som manipulerar bilder och annat på en nivå som är helt sanslös... det finns säkerligen motsvarande kvinnor också

Som jag skrev innan... en vettig man fattar att det finns skräp till män som på olika vis gjort tjejer försiktiga, hantera det istället, var inte sån själv, föreslå en trygg omgivning för ev dejt. Var ärlig och tydlig. Var en vettig man... det behövs fler...

Sen tycker jag väl det verkar som om du antingen är ung eller väljer konstiga tjejer. Begär de id och videos hit och dit och privata detaljer innan ni ens setts så tacka nej, då finns det ju ingen tillit ens från början och då har ni ingen grund att bygga på...

Vill de ha id och personnummer är de för övrigt ute efter att blåsa dig på pengar eller identitet eller kolla upp dig för lexbase etc och då borde du avsluta direkt.
Citera
2023-10-22, 21:12
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Min killgissning är att det finns ett antal personer på Tinder som lackat ur rejält på kvinnor och istället för att använda Tinder som det är tänkt snor någon Hunks bilder och använder dem för att förfasa sig över hur mycket slampiga och direkta förslag samt även intima bilder Hunken får och vad för beteenden han kommer undan med.

Efter någon sådan luring där kvinnan helt nappat och gjort bort sig har hon lärt sig att vara försiktig. Man har ingen aning om hur vanligt det är och ingen dam som nappat erkänner det så det kanske är skitvanligt?
Haha minns när jag gjorde det där ett tag.

Satan vad brudarna var på en.
Citera
2023-10-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Haha minns när jag gjorde det där ett tag.

Satan vad brudarna var på en.

Är ju bara deprimerande att få det kastat i ansiktet sådär tycker jag. Kanske 3 dejter med enpoängare till tanter som max på ett halvår, och så sedan får ens Hunk alter-ego ett dussin 4-6 poängare på kroken efter bara 2 timmar.
Citera
2023-10-22, 21:26
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Är ju bara deprimerande att få det kastat i ansiktet sådär tycker jag. Kanske 3 dejter med enpoängare till tanter som max på ett halvår, och så sedan får ens Hunk alter-ego ett dussin 4-6 poängare på kroken efter bara 2 timmar.
Det jag trots allt lärde mig av detta var att

1. Tinder var inte "dött" fyllt med inaktiva brudar som jag trodde bara för att jag själv aldrig fick matchningar

2. Det fanns inte så många snygga aktiva kvinnor på tinder. De flesta var faktiskt alldagliga och lika fula som tjejerna i dokumentären om tinderbedragaren.

3. De flesta av tjejerna man matchade med tog faktiskt inte initiativet. Men en hel del skrev ändå först och blev som besatta av en. Det visade också att bara man hade utseende så kunde man styra dessa tjejer hur man ville.

4. En sak jag lärde mig var att om en tjej inte gör det enkelt för dig och inte är "på" om att träffas, så bör man gå vidare och inte slösa tid på en sån tjej. För i 99,9 procent av fallen betyder det att tjejen inte är ett dugg intresserad av dig, men att hon bara inte är tydligt öppen med det.

5. När jag skrev som en idiot och "dissade" de till slut så blev de så ledsna och deprimerade över att de inte kunde hitta en "bra" kille.

Allt som allt lärde jag mig hur kvinnor faktiskt fungerar. Sjukt hur en sån profil kunde få 99 + likes på en timme medan man själv hade tur om man fick 2 matchningar på en månad.
Citera
2023-10-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det jag trots allt lärde mig av detta var att

2. Det fanns inte så många snygga aktiva kvinnor på tinder. De flesta var faktiskt alldagliga och lika fula som tjejerna i dokumentären om tinderbedragaren.

.

Hon med halstatueringarna var riktigt het tycker jag.
Citera
2023-10-22, 21:36
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Smaken är som baken.

Tycker hon såg ut som ett slitet white trash med en massa vårtor i ansiktet.

Ingen tjej jag skulle gråta blod över direkt.

De snygga tjejerna som kommer upp på flödet i Tinder när man precis skapat en profil är väldigt sällan aktiva. Tinder har bara använt dessa inaktiva profiler för att marknadsföra tinder och lura desperata män eftersom Tinder lagligen äger deras bilder som de en gång lagt in.
Citera
2023-10-22, 22:18
Medlem
Hur i helvete orkar ni ens ha att göra med svenskor längre?

I princip ingen man med valmöjligheter vill på fullaste allvar bli ihop med en svensk tjej idag.
Citera
2023-10-22, 23:11
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:

Tatueringar här och där är väl tecken på självskadebeteenden, sedan ser det ju så jävla wt ut att det går bort iaf. Tyvärr många är sådana idag mer eller mindre. Hade hon vart en helt annan personlighet, med helt andra värderingar och historik, kanske hon hade vart något att ha. Bara att hon gillar en sådan clown som tinderbedragaren säger allt man behöver veta.
Citera
2023-10-23, 01:20
Medlem
mormorannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Du väljer att inte hänga med alltså - intressant.

Jag utgår från ditt tidigare inlägg. Är det inte en röd flagga om kvinnor skulle finna det mycket besvärande och inte vill dela sin sida på Lexbase?

Precis. Det kan även gälla vad män och kvinnor är dömda för. Om en uppdiktad kvinna vill se mitt straffregister så bör väl ändå hon även visa sitt. Vill hon inte heller verifiera att hon är den hon utger sig för att vara så är även det självklart en röd flagga. Eller hur?

Det utgår helt i ditt första inlägg nämligen. Vägrar kvinnan detta eller blir stött så är det också stor röd flagga - visst?

Väljer att inte hänga med? Du trodde alltså att du fick till något så pricksäkert att du lämnade mig utan ord.

Jag ser nu vad du menade med kommentaren du skrev innan, och din edit likaså. Ursäkta men att det var ett försök till att ”sätta dit mig” flög mig rätt över huvudet.

Aja, ska svara på ditt meddelande efter bästa förmåga trots att du avslöjat dig som en konfliktsökande fjant.

Att jag skriver ”män” i min första kommentar är för att personen jag svarar (TS) är en man som tycker det är en red flag att kvinnor frågar. Jag ställde alltså det beteende han kritiserar mot hans eget beteende, ur en heterosexuell kvinnas perspektiv (jag).

Vad gäller din tidigare fråga; ”Är det okej att våra kvinnor finns på Lexbase eller hur fungerar det?” så vill jag bara förtydliga att det inte är jag som bestämmer reglerna för vad som är okej och inte, var era kvinnor finns bekymrar således inte mig. Däremot vill jag uppmana människor i allmänhet att kolla upp den här typen av info om den man avser dejta, sedan står det naturligtvis var och en fritt att själv ta ställning till det man eventuellt hittar.

Vet inte varför du förutsätter att jag skulle tycka det var mer känsligt med kvinnors uppgifter på Lexbase än mäns, vill man inte stå med i ett offentligt brottsregister så finns det ett tämligen enkelt sätt att undvika det på. Generellt verkar kvinnor dock mer angelägna om att vidta dylika säkerhetsåtgärder inför dejter med för dem okända män, än vice versa, vilket väl har en enkel förklaring i och med att kvinnor som regel är fysiskt underlägsna med vilket en viss vaksamhet kommer instinktivt. Med det inte sagt att män inte kan råka illa ut eller att det vore fel av en man att värna sin säkerhet på samma sätt som kvinnor gör.

Det går alldeles utmärkt att som kvinna så väl som man tacka nej till en dejt med någon som inte vill uppge vilka än uppgifter man bett om, och likaså om man får uppgifter av någon som visar sig av någon anledning förekomma på Lexbase.

Oavsett om det är en man eller kvinna som nekar sin potentiella dejt att ta del av sådana uppgifter ger det ju suspekta vibbar, i synnerhet i det fall personen själv frågat efter samma sak. Hur röda de respektive flaggorna är vad gäller kvinnor respektive män kan man väl få en indikation om om man jämför hur många av männen respektive kvinnorna som nekas sådan info som kommer tacka nej till dejten helt och hållet baserat på detta, också vägt mot de risker som utlämnande av uppgifter är förenat med. Observera att jag inte vet svaret men man kan ju ana. Det jag säger är att sannolikheten för att du är en sexualförbrytare lär vara högre än att jag är en rånare, helt oberoende av om någon av oss är just detta.

Vad gäller risker som kan följa med att lämna vissa uppgifter så kan det ju på samma sätt innebära en högre exponering för fara för en kvinna att lämna ut personliga uppgifter än vad det är för en man, om man ser på statistiska risker. Bedrägerier och dylikt kräver som regel mer än en adress och ett telefonnummer, och är det något mer avancerat bedrägeriprojekt lär man i de flesta fall ha fått såpass mycket info om personen i fråga eller den personen påstår sig vara att man ändå hinner kolla upp de saker man annars skulle kollat på förhand innan man blir bedragen.

Hur mycket vikt som bör läggas vid dylika jämförelser när det kommer till nätdejting i praktiken kan ju diskuteras, då det inte spelar så stor roll om det är en på miljonen som är en kvinnlig seriemördare om det råkar vara just kvinnan du drar hem. Att göra lite efterforskningar om personen man planerat att träffa är ju således inte fel vare sig du är kvinna eller man, och var och en får ju göra sin egen risk vs. reward-bedömning.

Skillnaderna i ”upplevd risk” är dock ändå relevanta att påpeka mot bakgrund av hur många män som tycks ställa sig helt oförstående till varför kvinnor har den här typen av önskemål. Fråga er istället varför ni själva inte tänkt på att ställa frågan.
Senast redigerad av mormoranna 2023-10-23 kl. 01:54.
Citera
2023-10-23, 01:45
Medlem
mormorannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
En stilla undran blir ju varför du ska dejta alls? Varför ens umgås med tjejer när de enligt dig är tikar som inte åstadkommit något för världen... Du är väl för övrigt själv född av en tik?

Ja, jag ifrågasätter din kvinnosyn... jag tror nog att det är mer den som ställer till det för dig när du skriver såhär

Men ja, det finns de som manipulerar bilder och annat på en nivå som är helt sanslös... det finns säkerligen motsvarande kvinnor också

Som jag skrev innan... en vettig man fattar att det finns skräp till män som på olika vis gjort tjejer försiktiga, hantera det istället, var inte sån själv, föreslå en trygg omgivning för ev dejt. Var ärlig och tydlig. Var en vettig man... det behövs fler...

Sen tycker jag väl det verkar som om du antingen är ung eller väljer konstiga tjejer. Begär de id och videos hit och dit och privata detaljer innan ni ens setts så tacka nej, då finns det ju ingen tillit ens från början och då har ni ingen grund att bygga på...

Vill de ha id och personnummer är de för övrigt ute efter att blåsa dig på pengar eller identitet eller kolla upp dig för lexbase etc och då borde du avsluta direkt.

Varför i hela fridens namn skulle det vara problematiskt att kolla upp sin tilltänkta dejt på Lexbase? Och snälla, ”ingen grund att bygga på om det inte finns en tillit från början”, varför skulle man ha tillit till någon man inte känner och ännu värre, aldrig ens träffat?

The famous words of typ tindersvindlarens framtida dejt som efter att kontot är tömt gråter ut om att hon inget kunnat ana trots att det finns dokumentärer om saken. Om tjejen har tur alltså, det hade ju likaväl kunnat vara en mördare/misshandlare/våldtäktsman/pedofil/gängkriminell, eller vad som helst. Snälla ta lite ansvar, om inte för ditt eget liv så för dina eventuella/framtida barns och/eller dina anhörigas.
Senast redigerad av mormoranna 2023-10-23 kl. 01:56.
Citera
2023-10-23, 01:57
Citat:
Ursprungligen postat av mormoranna
Varför i hela fridens namn skulle det vara problematiskt att kolla upp sin tilltänkta dejt på Lexbase? Och snälla, ”ingen grund att bygga på om det inte finns en tillit från början”, varför skulle man ha tillit för någon som man aldrig träffat?

The famous words of typ tindersvindlarens framtida dejt som efter att kontot är tömt gråter ut om att hon inget kunnat ana trots att det finns dokumentärer om saken. Om tjejen har tur alltså, det hade ju likaväl kunnat vara en mördare/misshandlare/våldtäktsman/pedofil/gängkriminell, eller vad som helst. Snälla ta lite ansvar, om inte för ditt eget liv så för dina eventuella/framtida barns och/eller dina anhörigas.

Men vad härligt med lite påståenden helt ur luften om min person...

Vad med att duvkunde kommit med förslag till ts istället? Det är han som har problem, inte jag.

Hur skulle du själv reagera om nån ville kolla upp dig på lexbase? Om nån krävde dig på id och videos hit och dit? Skulle du tycka att den var en trevlig prick om den krävde så mycket innan ni ens setts?

Näh du... om man misstror mig från början, eller om jag misstror då behöver vi inte göra något alls, då blir det ingen dejt.

Du kunde ha läst vad jag skrivit om att ses på offentlig plats och att ts borde förstå tjejers försiktighet så hade du kunnat bespara dig hela ditt svar.

Ansvar ja... du behöver inte vara orolig. Jag har en fin man i livet. Mitt barn är vuxet. Och mina anhöriga skulle ge blanka f*n I om nåt hände mig.

God kväll!
Citera
2023-10-23, 02:18
Citat:
Ursprungligen postat av mormoranna
Varför i hela fridens namn skulle det vara problematiskt att kolla upp sin tilltänkta dejt på Lexbase? Och snälla, ”ingen grund att bygga på om det inte finns en tillit från början”, varför skulle man ha tillit till någon man inte känner och ännu värre, aldrig ens träffat?

Angående lexbase så tar man det på plats när man ses. Eller så kan man ju faktiskt fråga först om det är viktigt. Åt båda håll givetvis.

Lämnar du it personuppgifter kommer du som sagt raskt bli blåst på det mesta. Hoppas du ens läste det i mina tidigare svar...

Och nu säger jag tydligt till att om du eller MissAjDiHiDi eller någon annan vill diskutera mina relationer eller min person och mitt privatliv är ni välkomna in i mina pm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in