• 1
  • 2
2023-10-21, 09:26
Medlem
Är det något i dricksvattnet som bara tjejer dricker? Är det något i den manliga säden som gör att tikar blir psykiskt sjuka?

Suttit en del på Tinder 90% av tjejerna drar SAMMA replik. Skicka bild på ditt legitimation. Ta live bild på dig och håll upp 2 fingrar. Ta en ny selfie där du säger GWperson banan 75 och håll upp 2 fingrar.

Skicka bild på detta osv. Nä detta känns ”red flags” varför har du bara 20 tusen poäng på Snapchat och inte 2 miljoner? Känns som red flags? (Kanske för jag har ett liv och riktiga vänner och inte sitter på mobilen 24/7)

Har detta fenomen hänt er?
Citera
2023-10-21, 09:31
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Skicka bild på ditt legitimation. Ta live bild på dig och håll upp 2 fingrar.

Men tyder inte det där på att det finns alltför många tomtar där som lägger ut falska bilder eller bilder som inte är aktuella?
Citera
2023-10-21, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Kanske dags höja åldern låter som du dejtar dumpen ålder.

30-35 åringar vill jag inte höja åldern på
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men tyder inte det där på att det finns alltför många tomtar där som lägger ut falska bilder eller bilder som inte är aktuella?

Hur är det möjligt när man redan är verifierad på Tinder?

Inkl när man skickar live videos där man pratar i dom och säger deras namn
Citera
2023-10-21, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallemedMos
30-35 åringar vill jag inte höja åldern på

Hur är det möjligt när man redan är verifierad på Tinder?

Inkl när man skickar live videos där man pratar i dom och säger deras namn

Sjukt, jag har mitt på det torra! Men har en kompis som håller på dejta efter en skilsmässa han säger att det inte är så svårt att träffa kvinnor mellan 30-40 ser du creepy ut? Låter jätte skumt

Vilka kvinnor i den åldern bryr sig om Snapchat poäng? Kan omöjligt vara äldre kvinnor. Om dem gör det så spring.
Citera
2023-10-21, 09:44
Bannlyst
Dagens tjejer är cp.
Citera
2023-10-21, 09:49
Medlem
Citat:
Suttit en del på Tinder 90% av tjejerna drar SAMMA replik. Skicka bild på ditt legitimation. Ta live bild på dig och håll upp 2 fingrar. Ta en ny selfie där du säger GWperson banan 75 och håll upp 2 fingrar.
Kanske många sett "Tinderbedragaren", och inte riktigt förstår hur tjejerna där blivit blåsta?
Citera
2023-10-21, 09:51
Medlem
Ett bra tips är ju att inte används plattformen. Gör något av ditt liv istället. 😬
Citera
2023-10-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Kanske många sett "Tinderbedragaren", och inte riktigt förstår hur tjejerna där blivit blåsta?

Haha vem betalar ut pengar till nån? Gör knappt det till frugan..
Citera
2023-10-21, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Haha vem betalar ut pengar till nån? Gör knappt det till frugan..
Nu gör uppenbart kärlekstörstande män och kvinnor det, så att det förekommer är bara dumt att ifrågasätta.

Är säker på att jag skulle kunna få ett gäng tusenlappar på ett par timmar om jag bara ville.
Citera
2023-10-21, 09:57
Medlem
SexgalenZombies avatar
Ja kvinnor på dejting appar är psykiskt sjuka.

Om män slutar använda sådan appar, så skulle möjligheten öka för alla män att träffa kvinnor som åtminstone inledningsvis låtsas vara trevliga och normala.

Tyvärr är det ju deras sanna personligheter de visar på dejting appar.
Citera
2023-10-21, 09:59
Medlem
Det finns väl många som har bild på någon helt annan ..så tror att tjejer börjat vara försiktigare i denna sjuka värld.
Citera
2023-10-21, 09:59
Medlem
Citat:
Är det något i dricksvattnet som bara tjejer dricker? Är det något i den manliga säden som gör att tikar blir psykiskt sjuka?

Skicka bild på detta osv. Nä detta känns ”red flags” varför har du bara 20 tusen poäng på Snapchat och inte 2 miljoner? Känns som red flags? (Kanske för jag har ett liv och riktiga vänner och inte sitter på mobilen 24/7)

Har detta fenomen hänt er?

Ja, kvinnorna har blivit manliga och dominanta.
Och har 0 game.
Så, så fort de stöter på en man som har högre värde än de själva så vet de inte hur de ska hantera situationen.
De är på så sätt helt villiga att förstöra hela interaktionen, bara för själva komplicera verifikationen.
Inte alla, men många.

Hade en tjej jag klickade med på tinder, vi la till varandra på snap, så fort det skedde tog hon bort mig, utan ens ett hej. Gissar på att snappoängen var för lite Men vem i helvete vill dejta en sådan person?

Jag kände också en söt tjej som hade 3 miljoner snappoäng, arbetslös och med inga framtidsutsikter.
Det enda hon gjorde var att festa om dagarna.
Influencer var hon heller inte. Det om något är en varningsflagga.

Stötte även på en tjej på tinder, vi la ta varandra på snap, och då började hon be om regelbundna selfies. Helt jävla ointressant, och då skrev jag till henne (efter att jag skickat två stycken) att jag skickar fler när jag personligen känner för det.
Då blockade hon. Helt normalt beteende.

De påminner om hur jag betedde mig mot tjejer när jag gick i låg och högstadiet, "kan du skicka bild" "kan du skicka fler bilder" "jag vill se bild på dig nu".

Du måste förstå som sagt är att kvinnor har blivit så bekväma med simps att de inte utvecklar sitt sinne, så, så fort de stöter på en man de vill ha som är cool så attackerar de det istället.
Med hoppet om att DU ska kvalificera dig inför henne. Annars hade hon inte brytt sig om dig.
Det de oftast glömmer är att när de börjar med de här maskulina logiska beteendena så förstör de den gnistan som fanns.
Och väljer du att inte underge dig och faktiskt står på dig, så har de 10 andra simps som väntar.
Helt destruktivt beteende hos de själva, och det är även därför många av de är singlar och ser bra ut.
Eller är singlar och knullar runt istället, för att de är inte kapabla till att bygga riktiga band på grund av deras personlighet.
Senast redigerad av BlackRockInc 2023-10-21 kl. 10:05.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in