• 1
  • 2
2023-10-20, 18:23
Medlem
Hur ser framgången på Tinder ut för etniskt homogena svenska män, eller vita män i allmännhet i Sydkorea kontra Thailand exempelvis? Vilket av länderna ger mest matchningar?
Ponera att en man bedöms enligt svenska mått som genomsnittligt attraktiv utseendemässigt, alltså 5 / 10, alternativt anses ligga högre i rang mellan 7-8 / 10. Hur ser framgången ut mellan Östasiatiska länder och Sydostasiatiska länder ut generellt?
Citera
2023-10-20, 18:57
Medlem
pn222jws avatar
Som svensk skulle jag tro Thailand.
Citera
2023-10-20, 20:07
Medlem
OtherBarrys avatar
Känns som att du som utlänning i Korea har dåliga odds på lokalt ragg.
Citera
2023-10-20, 20:08
Medlem
Jag skulle gissa att sydkoreanska kvinnor är HELT ointresserade av västerländska män.
Sydkoreanska tjejer kan se väldigt bra ut, visst... men vi är väääldigt olika varann så jag tror inte att vi har så mycket som skulle tilltala dom. Men vad vet jag?
Thailändskor är väl mest ute efter våra eventuella pengar. Sydkoreanerna har egna.

Men vad vet jag? Det är kanske bara fördomar...
Citera
2023-10-20, 20:57
Medlem
Det sägs att 20% av kvinnorna i Sydkorea är prostituerade...
Citera
2023-10-20, 21:05
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kill31
Hur ser framgången på Tinder ut för etniskt homogena svenska män, eller vita män i allmännhet i Sydkorea kontra Thailand exempelvis? Vilket av länderna ger mest matchningar?
Ponera att en man bedöms enligt svenska mått som genomsnittligt attraktiv utseendemässigt, alltså 5 / 10, alternativt anses ligga högre i rang mellan 7-8 / 10. Hur ser framgången ut mellan Östasiatiska länder och Sydostasiatiska länder ut generellt?
Finns mängder av TT-konton som tar upp det. Här är ett: https://www.tiktok.com/@iam.from.korea
Citera
2023-10-20, 23:19
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Hört att japanska kvinnor ska vara väldigt attraherade utav västerländska män. Men har även hört att japaner är väldigt rasistiska. Kanske fungerar som här i Sverige. Rasistiska män och kvinnor som nuppar med utlänningar.
Citera
2023-10-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtherBarry
Känns som att du som utlänning i Korea har dåliga odds på lokalt ragg.

Intressant! Varför tror du det? Är det för att landet är mer utvecklat än exempelvis Thailand? Om du har några anektoder du vill dela med dig av från erfarehet vore det intressant att höra!
Citera
2023-10-23, 20:53
Medlem
OtherBarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kill31
Intressant! Varför tror du det? Är det för att landet är mer utvecklat än exempelvis Thailand? Om du har några anektoder du vill dela med dig av från erfarehet vore det intressant att höra!

Har ingen egen erfarenhet, vad jag har hört av bekanta osv är att i Korea så är inte utlänningar så populära. Är knappt så att du kan få bord på en restaurang om du inte har med dig någon korean.
Citera
2023-10-24, 09:06
Medlem
Har du sett koreanska män? De är hur vackra som helst och deras klädstil är sjukt snyggt. Du kan inte tävla mot dem.
Citera
2023-10-24, 09:20
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugu12
Har du sett koreanska män? De är hur vackra som helst och deras klädstil är sjukt snyggt. Du kan inte tävla mot dem.

Dom är ju dvärgar med en 8 cm pillesnopp. Alla Koreanska tjejer borde i alla fall en gång i livet
bli påsatta av en riktig man med kuk.
Citera
2023-10-24, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Dom är ju dvärgar med en 8 cm pillesnopp. Alla Koreanska tjejer borde i alla fall en gång i livet
bli påsatta av en riktig man med kuk.
Fortsätt koka din gulskalle. Koreanska män är överlägset snygga. Deras svarta hår, bleka hud och vältränade kropp skriker maskulinitet. De är rika, extremt smarta och har bäst mat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in