2023-10-20, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Vart flyr man i ett världskrig? Världskrig betyder oftast att alla länder är inblandade på ett eller annat sätt..

Skogen så klart. Var annars?
2023-10-20, 14:18
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Själv kommer jag dra ihop ett gäng och vi klär ut oss i häftiga läderoutfits som Mad Max sen åker vi runt i landet och stjäl mat från folk som er. Vi låser in er i veboden med ett par potatisar, och sen länsar vi kylskåp och har en riktigt fet grillfest och äter och dryper. Sen drar vi vidare till nästa gård.

Vi kommer snorta amfetamin blandat med krut och surt hockeypulver (pang pang) så vi blir riktigt hårda och skarpa.

Om vi ser en neger eller arab eller annan babian skjuter vi direkt. Men vissa negrer får klä av sig helt sen jagar vi in dom i skogen där dom får dö Bjärnadöden.

Haha. Det låter som mycket jobb för ingenting. Bättre ni slår er ner på bänken här och käkar kanin och dricker hemma kokad öl.
2023-10-20, 14:42
Medlem
roffe69s avatar
Skjut alla som ser misstänkta ut, om någon är tjock så är den antagligen dansk och är därmed misstänkt.
2023-10-20, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roffe69
Skjut alla som ser misstänkta ut, om någon är tjock så är den antagligen dansk och är därmed misstänkt.
Ja och alla fyllerister är antagligen finnar! Skjut dem med!

*ironi*
2023-10-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Skogen så klart. Var annars?
Vad ska du leva av i skogen? Blåbär?
2023-10-20, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Socker är dock en bristvara i kristider varpå du inte lär få tag på den råvaran till något pris som gör hembränningen ekonomiskt gångbar.
Det går med spannmål och potatis också.
2023-10-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Du kommer bli inkallad av försvaret/civilförsvaret för någon tjänst som passar för dig.
Se till att rdan nu bunkra upp med konserver och WC papper.
På min lokala ICA MAxi hade det redan i kväll börjat sina på hyllorna.
Hoppas att du har en bensin/diesel bil och se till att tanka upp den och försök få tag på de sista reservdunkarna som ÖoB har kvar.

Jodtabletter kan också vara bra att ha liksom vattendunkar och reningstabletter.

Om du ska ut och flyga innan kriget drar i gång så kolla upp trafiken i södra europa där man redan nu börjat lägga om rutterna.

Och sist men inte minst, håll tummarna för IDF då de gör processen kort med islamisterna så vi slipper ett världskrig.
Hade inte IDF tillåtit Hamas över gränsen så hade denna situation aldrig funnits. Så… död åt IDF och Netanyahu.

Vad händer om en stor del av befolkning skiter fullständigt i försvarsplikten? Ska alla sitta i fängelse då?

Hur många politiker kommer strida vid min sida? Åkesson, Kristersson och Andersson till exempel, hänger de med eller sitter de bekvämt i någon högklassig bunker?
2023-10-20, 15:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Ah yeah, ta från matförråden för att göra sprit..
2023-10-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ah yeah, ta från matförråden för att göra sprit..
Ja, har man gott om potatis så går det alldeles utmärkt. Jag kommer att ha en jävla massa potatis den gången. Om jag lever, vill säga.
2023-10-20, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Haha. Hög igenkänningsfaktor här! Du bör även se till att ha rejält med vätska där du ska vara. Inte så mysigt att hamna i en utdragen konf7

Du verkar veta hur man ska rulla. Jag väljer att ta med dig så det är bara att ta rygg. Ta med egna verktyg, ett glatt humör och gärna vätska och allt annat lullul som ev. behövs - då.

Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne

Du vaktar sannerligen denna tråd med stolthet min herre!

Du är också välkommen till stugan. Ta med ett par säckar med pärer. Jag kommer att slå i dig mängder med godis så att även du slutar ta livet seriöst.
Senast redigerad av asdman123 2023-10-20 kl. 16:33.
2023-10-20, 16:58
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Du verkar veta hur man ska rulla. Jag väljer att ta med dig så det är bara att ta rygg. Ta med egna verktyg, ett glatt humör och gärna vätska och allt annat lullul som ev. behövs - då.

Du vaktar sannerligen denna tråd med stolthet min herre!

Du är också välkommen till stugan. Ta med ett par säckar med pärer. Jag kommer att slå i dig mängder med godis så att även du slutar ta livet seriöst.
Haha jag joinar. Skön inställning! Nä men bruk av substanser är väl en grej som ökar i krig? Oklart varför. Borde vara svårt med transporter/smuggling om hela landet är i kris.

Råkade somna till när jag svarade dig.
2023-10-20, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Haha jag joinar. Skön inställning! Nä men bruk av substanser är väl en grej som ökar i krig? Oklart varför. Borde vara svårt med transporter/smuggling om hela landet är i kris.

Råkade somna till när jag svarade dig.

Jaså, du mår så pass gott i skrivande stund att det är på så vis till och med.

Det låter mycket lovande!

Topic:

Transport från Gävle avgår när ryssen - eller vilka det nu än är som är här och färden går mycket mycket långt norrut. Den onödigt stolta gubben i tråd får ansluta med sin cross och sin AK på ryggen när han äntligen känner för att kapitulera.

På återseende när helvetet är här - sånna som oss kommer att klara det bäst. Döden spelar nämligen ingen roll här.
Senast redigerad av asdman123 2023-10-20 kl. 17:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in