2026-08-29, 18:20
Medlem
Vilket löjligt bullshit i vloggen. Du kan väl inte leva ett helt liv genom att tycka att du är unik för det var din spermie som vann 🙈🙈🙈 hon är för fan helt lost
Citera
2026-08-29, 19:09
Medlem
Det här var den värsta vloggen (dag 81) hittills. Jag vet inte om hon spelat in den på en högre hastighet?
Eller så stressar hon sönder en. Allt gör att jag fick stresspåslag av att titta på den.

Sen kan jag inte låta bli att tänka att den här kvinnan verkar inte tycker att hon är värd mer än att kunna klä sig som folk eller äta mat som är aptitlig?
Citera
2026-08-29, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Det kan ju vara så att hennes syskon tagit avstånd pga Ellie ljuger om sin barndom? Vi vet ju inte om det är hittepå eller sant? Liknande historia finns ju i Lundell familjen.

Det kan vi inte veta, nej, men en sån här allvarlig sak tänker iallafall jag inte ifrågasätta eftersom jag/vi har absolut noll vetskap om det är sant eller falskt. Bara för jag tycker hon gör andra puckade saker tänker jag inte diskreditera ett barn som kanske växte upp i ett helvete och sen blev lite konstig som vuxen.

Däremot tänker jag kritisera om hon fortsätter försöka scamma folk, eller ljuger om andra saker det går att ”se” vad som är sant eller inte.

Men att anklaga henne för att ljuga om sin uppväxt? Varför? Bara för att man ogillar henne? Det blir ju bara påhitt och lögn från en själv då.
Citera
2026-08-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkast66
Det här var den värsta vloggen (dag 81) hittills. Jag vet inte om hon spelat in den på en högre hastighet?
Eller så stressar hon sönder en. Allt gör att jag fick stresspåslag av att titta på den.

Sen kan jag inte låta bli att tänka att den här kvinnan verkar inte tycker att hon är värd mer än att kunna klä sig som folk eller äta mat som är aptitlig?

Ja, vem är intresserad av att hon sitter och packar sina kläder för att sälja.
Citera
2026-08-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Eller hur. Hon vill inte ha ett 8-17 jobb. Hon vill gå hemma och drälla. Tror dock att det vore jättebra för henne att komma ut och jobba. Hon skulle få nåt annat att tänka på och inte gå hemma och älta. Det är bra för Mellon att se att mamma går iväg och jobba.

Ja, det är helt sant. Hon verkar inte ha struktur på sitt liv. Får hon ett 7-16 jobb måste hon ha ordning på sitt liv. Hennes kaos ordning verkar vara något hon haft i flera år utan att tänka på det. Rörigt, stökigt, mycket grejor överallt, ställer bara i från sig där det får plats. Det har väl med hennes diagnos men lite handlar även om hur hon vill ha det. Men då kan jag tycka, sitt fan inte å klaga att man är stressad, gör något åt det då.
Citera
2026-08-29, 21:03
Medlem
Citat:
Det kan ju vara så att hennes syskon tagit avstånd pga Ellie ljuger om sin barndom? Vi vet ju inte om det är hittepå eller sant? Liknande historia finns ju i Lundell familjen.

Ja ingen som vet. Kan lika gärna va sant som lögn. Tycker hon ska fokusera på sina egna och i så fall inte upprepa om det nu stämmer
Citera
2026-08-29, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Nej men hon brukar prata om sin barndom som hemsk men hon har sagt att de försonades innan hon dog och att hon saknar sin mamma. De andra i familjen vill hon inte prata om har hon sagt (de lever ju också).

Nu är det ju bra om de försonades men detta är typiskt barn i dåliga familjer. De älskar ändå sina föräldrar, saknar dem och det som kunde blivit. I hennes fall hann de ju inte umgås mycket innan mamman dog. Naturligt att hon saknar allt det som kunde blivit med en mamma som växt upp och ordnat till livet.
Med alla hennes lögner så vet man inte. Kan lika gärna va lögn som sant.
Citera
2026-08-29, 21:18
Medlem
Nu passar vården, kontaktar 1177 och hudkliniken. Jävla hycklare.
Citera
2026-08-29, 21:41
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Nu passar vården, kontaktar 1177 och hudkliniken. Jävla hycklare.
Ja hur var det med att läka inifrån och aldrig mer ta hjälp av vården?! Kräks på hennes sätt

Nu har hon också tagit sig en shoppingdag, så magiskt att fylla på i skåpen! Veden ligger väl kvar och blir blöt...
Citera
2026-08-29, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det kan vi inte veta, nej, men en sån här allvarlig sak tänker iallafall jag inte ifrågasätta eftersom jag/vi har absolut noll vetskap om det är sant eller falskt. Bara för jag tycker hon gör andra puckade saker tänker jag inte diskreditera ett barn som kanske växte upp i ett helvete och sen blev lite konstig som vuxen.

Däremot tänker jag kritisera om hon fortsätter försöka scamma folk, eller ljuger om andra saker det går att ”se” vad som är sant eller inte.

Men att anklaga henne för att ljuga om sin uppväxt? Varför? Bara för att man ogillar henne? Det blir ju bara påhitt och lögn från en själv då.
Det var en frågeställning. Inte en sanning.
Senast redigerad av MissFitt73 2026-08-29 kl. 22:10.
Citera
2026-08-29, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Med alla hennes lögner så vet man inte. Kan lika gärna va lögn som sant.
Precis så.
Citera
2026-08-29, 22:13
Medlem
Citat:
Det var en frågeställning. Inte en sanning.

Jag ville bara förklara varför jag inte vill säga att hon ljuger om en sån sak och att jag/vi inte kan ha en aning om det är en lögn. Massa andra saker vet vi däremot är lögner så då är det ju lugnt att säga det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in