2026-07-29, 21:05
Medlem
Om hon hade behandlat sin hud lite mer varsamt innan i sommar. Låtit bli att pressa i solen och fortsatt med det vita vaselinet, som faktiskt verkade fungera, istället för att gegga med en massa andra smörjor. Låter bli processade pålägg pepsi max och äter helt vanlig mat lagad från grunden. Ögonen ser mer svullna och irriterade ut i dagens vlogg med. Om det var biverkningar från dupixdent borde dom ju inte bli bättre och sen sämre igen eller?
Citera
2026-07-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Allt såg orört ut i dagens vlogg.. det kommer stå där och mögla...
Tyckte också det stod orört. Vilken cirkus med dem två 😂
Citera
2026-07-29, 21:25
Medlem
Beckahestens avatar
Mjaha tror ni det blir verklighet att hon får fylla på loppisen varje vecka? Tycker när man besöker gårdsloppisar brukar samma saker ofta stå kvar nästa gång man är där efter några månader.
Citera
2026-07-29, 21:29
Medlem
Så lägligt att hennes kamera gick sönder så hon inte kunde filma alla följare som kommit förbi till loppisen.
Tycker det var ännu mer saker där nu.
Folk kom förbi men handlade inget?
Hon kunde ju ha visat hur många som skrivit upp på blocket vad de köpt.

Varför öppna loppis för att sen åka bort direkt? Vad är det för öppettider?
Den kommer sluta med att det bara är en förvaringsbod fyllt med skräp.
Citera
2026-07-29, 21:36
Medlem
Som någon annan skrev tidigare. Det är säkert inte TSW.
Utan som hon gjorde förut. Kliade sönder huden av stress och ångest.
Huden kanske inte ens kliar. Utan det är en ren reflex att riva och pilla när hon blir stressad.

Kollade lite på dagens video. Det syns verkligen att det bor WT i det huset.
Nu ser till och med trädgården fördjävlig ut! 🤮
Citera
2026-07-29, 21:37
Medlem
Hon sa i dagen vlogg att hon nu städar och röjer när hon ska åka i väg. Hon vill minsann ha det "rent och snyggt" när hon kommer hem 😅😅😅 Varför?! När hon lever i en konstant svinstia.

Hon har grova soleksem. Varför sitta och pressa i solen i timmar varje dag när det är 30 grader?!!
Hon måste hitta på nåt nytt nu för att få uppmärksamhet.
Citera
2026-07-29, 21:42
Medlem
Sen retar jag i hjäl mig på den där jävla plocktallriken. Varför?!! Jo, hon ska leka så nyttig. Inte fan bli hon mätt på det. Hon ökar minst 5 kg i vikt varje vecka så hon är säkert uppe på över tresiffrigt. Likaså Stefan.
Hon borde ju visa vad hon äter.
Citera
2026-07-29, 22:46
Medlem
askungens avatar
Jag har försökt zooma in och se hennes fruktansvärda sår på halsen som verkade försvinna efter duschen 😂
Hon kan verkligen krydda upp dramat!
Citera
2026-07-29, 22:50
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Sen retar jag i hjäl mig på den där jävla plocktallriken. Varför?!! Jo, hon ska leka så nyttig. Inte fan bli hon mätt på det. Hon ökar minst 5 kg i vikt varje vecka så hon är säkert uppe på över tresiffrigt. Likaså Stefan.
Haha jag fattar inte heller, den är allt för fattig!
Citera
2026-07-29, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Precis. Man blir inte fet på en salladstallrik och pepsi max. För att gå upp 1 kg i veckan behöver hon äta 7000 kcal utöver det kroppen behöver.
Citera
2026-07-29, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Om hon hade behandlat sin hud lite mer varsamt innan i sommar. Låtit bli att pressa i solen och fortsatt med det vita vaselinet, som faktiskt verkade fungera, istället för att gegga med en massa andra smörjor. Låter bli processade pålägg pepsi max och äter helt vanlig mat lagad från grunden. Ögonen ser mer svullna och irriterade ut i dagens vlogg med. Om det var biverkningar från dupixdent borde dom ju inte bli bättre och sen sämre igen eller?
Allt blev ju så bra när hon slutade med dupixent ja. Hennes hud är tunn och skadad. Sitta i direkt solljus utan solskydd är vansinnigt. Jag som inte har skadad hud har minst 30 spf och sitter bara korta stunder. Hur tänkte hon? Dessutom kommer solen göra henne ännu mer rynkig. Fast det bryr hon sig säkert inte om.
Citera
2026-07-29, 23:40
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Precis. Man blir inte fet på en salladstallrik och pepsi max. För att gå upp 1 kg i veckan behöver hon äta 7000 kcal utöver det kroppen behöver.
Hinner det ens bli någon tallrik?
Tycker hon äter hela tiden när hon ska lägga upp 😂

Otroligt också hur hon alltid ska hylla sigsjälv med det hon serverar sigsjälv, idag gurka och baby bell. Medan när hon blir bjuden på mat hos Lina, mm gott. Utan någon entusiasm...jaja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in