Citat:
Det beror på hur man bor och vad man har bilen till, men några 2 liter milen drar den då fan inte, min ligger på 0.78 med tung fot på en D5 awd aut -14. 0.68 på 80-100 väg.
Ska man bara ha den att dra runt i tätort, ja då kanske en vanligt V70 t4 är att föredra om man är ute efter utrymmet och bekvämligheten mer.
Det är exakt samma på fas 3 modellerna.
Ska man bara ha den att dra runt i tätort, ja då kanske en vanligt V70 t4 är att föredra om man är ute efter utrymmet och bekvämligheten mer.
Det är exakt samma på fas 3 modellerna.
D5 diesel ja då tar dom nog inte så mycket, den jag låna var bensin med turbo, snabb som attans.
Men skippa volvo, det var taxi åksjuka. Mercan är så mycket bättre och tystare. Som natt och dag.
Jämför Tissot med Rolex. Så kan vi säga. MB är bilar det. Jag som tjej märkte även stor skillnad.
Begagnade får man väl MB väldigt prisvärt, medan Volvos är överprisade beg ?
Min bekant som köpte XC70 turbon fick betala mkt, typ 120tusen under nypris bara.
Medans farsans nästan nya MB gick ny på 800k, han fick den till halva priset, typ 400k bara.
för par år sen
Båda låga mil och några få år gamla.
Det är helt annan komfort och kvalite på Mercan jämfört med Volvo , Lyx vs standart.
Och prismässigt är en beg MB mycket bättre köp med.
https://www.blocket.se/annons/jamtla...ter/1000181093
Kolla in bilen, vilken lyx, det lyser i paneler, man kan ändra färger, stereon är helt galen bas i med burmeister, sjukt bra stereo, allt
Farsan har mappat bilen och har lite över 250häst. 0.5liter drar den
Snälla Glöm sur volvos, man ser 200st xc70 varje dag, så tröttsamt. Merca ser man 5st max
det är stil