• 1
  • 2
2000-06-29, 20:30
Medlem
Sg att Julia har snkt sina priser med 500kr, kan det vara s att kritiken sved?? :) Fortfarande dyrt men prisnivn r vl ngot mer acceptabel. Kanske skulle hon tvingas snka nnu mer om man kontaktade Sverker Olofson p Plus? Han kanske kan slnga hennes prislista i soptunnan eller ngot.
Citera
2000-06-29, 21:51
Medlem
Julia

vad har hon fr hemsida
Citera
2000-06-29, 22:29
Medlem
Julia

S du har trffat henne? Hur var hon?
Citera
2000-06-29, 22:57
Medlem
Julia

hon r svin dyr s bra kan vl ingen vara nr man har sdana priser
Citera
2000-06-29, 23:41
Medlem
Julia

Sg ngon snygg och sexig ung tjej som r billigare och bttre?

Jag har trffat Estelle och Julia och mste sga att Julia ltt r vrd ngra hundralappar extra.

Har ocks trffat ngra billigare tjejer som dock absolut inte varit vrda pengarna (vissa har gtt p droger och liknande).
Citera
2000-06-30, 07:14
Medlem
Julia

Fanny r helt klart schysst.
Julia ska enligt vad jag har hrt vara lite rdd fr berring. Ska man jobba som eskort borde man ju kunna anstrnga sig lite mer nr det gller att dlja sin avsky infr torsken..
Citera
2000-06-30, 09:45
Medlem
Julia

Uppdelningen verkar glasklar. De som trffat Julia sger alla (inklusive Klas hr ovan) att hon r en av de bsta i branschen (det sgs faktiskt ofta att hon verkar trivas med sitt jobb!). De som nnu inte trffat henne pstr att hon r dyr.
Citera
2000-06-30, 11:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Julia

Saken med Julia r att hon hllt p i tv r och hoppat av sin yrkesbana titt som ttt s frgan r om hon verkligen ltsas visa fr sina kunder att hon gillar det? isfall r hon en bra skdis

Citera
2000-06-30, 12:30
Medlem
Julia

Jalia r vldigt bra och har inlevelse. Inte alls rdd fr berring. Fast det kanske lite beror p hur kunden ser ut osv. Jag trffade henne fr ett par r sen och d var hon inte alls rdd fr berring, tvrtom. Hon ville bli rrd veralt..........
Citera
2000-06-30, 12:30
Medlem
Julia

julia
Citera
2000-06-30, 13:00
Medlem
Julia

jag har trffat julia tv gnger.. ena gngen var fr 1-2 r sedan (d hon kallade sig "Anna").. d var hon ganska ny i gamet.. aningen spnd/nervs men verkade inte ha ngot emot sitt yrke..
andra gngen var precis innan hennes senaste uppehll.. d var hon vldigt avslappnad, supertrevlig och ltt att ha att gra med..

fler eskorter med hennes attityd r vad Sverige hade behvt!.. hon har helt klart bda ftterna p jorden..

fattar inte varfr en del hackar p henne???.. gissar att det r folk som inte ens har trffat henne..
Citera
2000-06-30, 19:57
Medlem
Julia

Jag ska trffa henne inom ngra dagar nu.. ska bli kul att bedmma hur bra hon r eller om det kommer att knnas som man kastat pengarna i sjn. Men hon ser onekligen tilltalande ut. Det r ju halva njet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in