Citat:
Ursprungligen postat av
SjukSmiley
Du vet absolut ingenting om mig. Klart fokuset hamnar på dig här eftersom du gnäller och försöker rättfärdiga dina dåliga argument.
Ja jag har förmånen att älska vad jag gör. Det skulle du också kunna göra om du bemödat dig att utbilda dig en smula eller leta runt. Men du är säkert en sån som hamnade på ett lager för 20 år sen och bara har fastnat där. Bitterheten äter ur dig för varje år som går och allt du har kvar är att spy ut ditt hat på flashback.
Mitt råd till dig är att ta en lång god syn på dig själv i spegeln. Inse att du behöver en livsförändring. Då kan du få känna precis som jag att världen är ditt ostron och ligger för dina fötter.
Lycka till! 🙂
När jag pluggade jobbade på ett lager, riktigt skitjobb, svintungt. Jag arbetar inte där längre, där fick jag ofta beröm för jag lyfte mest, alltid höll tider mm- varför? För pengar, de hade ett bonussystem. Aldrig jag gjort det för lojalitet mot dom.
Kom igen nu, vad är det du gör på ditt jobb som gör dig så viktig, vad är det för analyser, prognoser eller innovationer du kommer med?
Behöver jag en livsföränding- ja det gör jag säkert, funderar på testa något annat, visst gör jag det, kan låta konstigt men jag må vara gnällig men jag har det mycket bra där jag är, men jag har också intelligensen att se att det är extremt mycket onödigt jobb som görs på kontor. Desto större företag desto mer trams kan gömmas i korridorerna. Tyvärr jag jag både utbildning och jobb som stör din vision.
Men inte för att leka dr Phil, men du undviker helt och hållet svara på ditt privatliv. Men som jag skrivit- lägg inte 100% av ditt sociala liv på arbetet. Jag tänker nu på en äldre granne jag hade, han sade att när han gick i pension dog hans telefon. Men o andra sidan, bryr jag mig om dig ärligt talat? Ja om du lyssnat på andra hade jag gjort det, men du lyssnar inte på andra-