• 2
  • 3
2024-02-16, 09:11
Medlem
Tack för svar! Brukar damerna där har ställen, eller är det snabbis utomhus som gäller?
Citera
2024-02-20, 15:20
Medlem
Men hur ska man lägga upp ett besök i Berlin helst? Jag älskar Cph att på liten yta kunna hitta massa kul. Barer, massagestället och shady klubbar. Eller AMS där man vet att redlight är destinationen tex.
Men Berlin känns så stort! Är det 5 timmar på FKK som Artemis som gäller, med alla ägg i samma korg, eller missar man massa roliga ställen då?!☺️😅 Vad får man inte missa?
Citera
2024-02-25, 02:55
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Jag brukar börja mina Berlinresor med ett besök på Paris no 5 eller motsvarande massagesalong. Många verkar tycka det är kasst med massageställena eftersom det "bara" är handjobb som gäller (oftast inte ens BJ på menyn, nej) men å andra sidan är tjejerna på dessa ställen som regel riktiga tiopoängare, de kan faktiskt massera på riktigt, och det är jävligt nice att bara luta sig tillbaka och bli omhändertagen och inte behöva jobba själv alls! Sen blir det kanske ett besök på någon av de många lägenhetsbordellerna, och brukade förr i tiden alltid avsluta med ett långt besök på Artemis, men har blivit grymt besviken de senaste gångerna där så jag struntar helt i det numera. Brukar istället bo på ett bra hotell och beställa hem en tjej eller två från berlinintim.de eller kaufmich.com. Visst är det lite vågspel och man vet aldrig riktigt vad man får, men det är en del av charmen också. Mestadels positiva erfarenheter, ett par helt otroliga tjejer som jag haft turen att pricka in...
Citera
2024-02-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Jag brukar börja mina Berlinresor med ett besök på Paris no 5 eller motsvarande massagesalong. Många verkar tycka det är kasst med massageställena eftersom det "bara" är handjobb som gäller (oftast inte ens BJ på menyn, nej) men å andra sidan är tjejerna på dessa ställen som regel riktiga tiopoängare, de kan faktiskt massera på riktigt, och det är jävligt nice att bara luta sig tillbaka och bli omhändertagen och inte behöva jobba själv alls! Sen blir det kanske ett besök på någon av de många lägenhetsbordellerna, och brukade förr i tiden alltid avsluta med ett långt besök på Artemis, men har blivit grymt besviken de senaste gångerna där så jag struntar helt i det numera. Brukar istället bo på ett bra hotell och beställa hem en tjej eller två från berlinintim.de eller kaufmich.com. Visst är det lite vågspel och man vet aldrig riktigt vad man får, men det är en del av charmen också. Mestadels positiva erfarenheter, ett par helt otroliga tjejer som jag haft turen att pricka in...
Jäklar vad sugen man blev på en Tysklandsresa när man kollade på berlinintim.
Flera unga finingar som man gärna skulle träffa.
Bra tips!
Citera
2024-02-25, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch

Sist jag var i Berlin var jag på Paris no 5 och fick massage av en modellsnygg 22-årig Ukrainska med perfekt kropp och pefekta silikontuttar. När det var klart ville hon "mysa" med mig i 5-10 minuter och frågade ut mig om hur länge jag var i Berlin, om jag var gift o.s.v. Var ganska tydligt att hon ville hitta en sugar daddy. Hade jag varit mer frekvent i Berlin hade jag nappat.
Citera
2024-03-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteppingRazor
Även dagtid eller när hittar man kvinnor där utanför?
Dagtid är det gott om fina luder..
Citera
2024-08-14, 12:43
Medlem
Hur har vi ddt med shemale/ladyboy scenen i Berlin? Finns det klubbar, boreller osv som nichat sig?
Citera
2024-08-14, 12:54
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Anni-porsche.de flat rate, knulla hur mycket du vill hela dagen för 98€. Mat och dryck ingår.
Se till så du läser på om stället innan du går dit, då det är bra att veta hur det funkar och vilken typ av tjejer som är där.
Najs. Mat, husrum och fri sex i 21 timmar (enligt hemsidan) för tusen kronor är riktigt prisvärt. Vad är det för kvalitet på tjejerna? Det är väl mest öststatare, va? Jag har inga problem med tjejer som vänder sig bort under akten, det kan till och med vara upphetsande att se att hon verkligen inte vill vara där. Vad jag inte vill ha är överviktiga och kraftigt tatuerade.
Citera
2024-08-14, 13:13
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Skulle säga att på Artemis finns det alla varianter. Det finns några få tjockisar, men hey finns ju de som gillar det också. Finns några som är lite äldre.

De allra flesta skulle jag säga är mellan 25-35, ser väldigt bra ut imo. Såklart kan inte alla vara ens "typ" men det finns något för alla.

Många från Rumänien mm, men av de klubbar jag varit på är det den som har den största variationen på nationaliteter. Har träffat flera äkta tyskor, några latinas, svarta till och med med nordafrikanskt påbrå. En större bredd än jag sett någon annanstans i Tyskland (har besökt Mainhattan, Sharks, The Luxor och Sakura).

Tatueringar finns det gott om, men även många som inte har eller endast har någon diskret.

Men så är det ju alltid så att jag skriver enligt mina åsikter. Någon annan kanske tycker helt annorlunda. Men ÅK DIT! Bilda dig din uppfattning. Är det inte för dig så har du i alla fall fått en resa, samt relax och mat. Och kan garantera att du får en upplevelse bara genom att se alla hel eller halvnakna tjejer gå runt.

Det jag fascineras av är hur avdramatiserad nakenheten blir. Efter en stund känns det som den naturligaste saken i världen att se alla nakna kvinnor.
Supertack för svar. Det får hamna på listan. Kanske redan i år innan de höjer priserna pga inflationen.
Citera
2024-08-14, 13:56
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Supertack för svar. Det får hamna på listan. Kanske redan i år innan de höjer priserna pga inflationen.

Vill bara förtydliga att jag skrev mitt svar med FKK Artemis i åtanke, innan jag såg att du faktiskt frågade om Anni-Porsche. Så mitt svar ovan handlade om Artemis, och inget annat.

Bara så det inte blir några missförstånd
Citera
2024-08-15, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Najs. Mat, husrum och fri sex i 21 timmar (enligt hemsidan) för tusen kronor är riktigt prisvärt. Vad är det för kvalitet på tjejerna? Det är väl mest öststatare, va? Jag har inga problem med tjejer som vänder sig bort under akten, det kan till och med vara upphetsande att se att hon verkligen inte vill vara där. Vad jag inte vill ha är överviktiga och kraftigt tatuerade.

Erfarna tjejer! De uppfyller oftast både 50+ och 80+.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in