2024-01-29, 19:56
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massekalmat
Var nyligen i Berlin, knullade på gatuhoror som stod vid karfurstendam. Vi gick in på porrbion där och knullade i båset. Riktigt fina luder många unga, vissa lite slitna. Avsugning 25 euro knull 40 euro.
Kanske inte det mest prisvärda om man vill tömma 3-4 gånger på en dag. Går nog ett 30-tal horor där.
Några manliga också.

Är det LSD shopen i kudam du talar om? Låter som ludrerna är mer av en dröm i Berlin än vad dom är i Köpenhamn då dessa där mest består av utomeuropéer.
Citera
2024-01-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Anni-porsche.de flat rate, knulla hur mycket du vill hela dagen för 98€. Mat och dryck ingår.
Se till så du läser på om stället innan du går dit, då det är bra att veta hur det funkar och vilken typ av tjejer som är där.

nä fyfan, ta hellre en eller två lite dyrare (standardpris dvs) istället för det här. så jävla skabbigt det måste vara och om man ser bilderna ser stackarna riktigt trötta ut och inte något vidare. Du kan inte vara så desperat på att bara tömma, hellre runka.
Citera
2024-02-01, 09:06
Medlem
Är det nån som kan tipsa om nån mogen tant? Behöver inte vara den billigaste, men ska till Berlin snart och skulle vilja träffa en riktig grandma
Citera
2024-02-01, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Är det LSD shopen i kudam du talar om? Låter som ludrerna är mer av en dröm i Berlin än vad dom är i Köpenhamn då dessa där mest består av utomeuropéer.
Stämmer, man åker ju på några euro för att sätta på en film också.😃
Citera
2024-02-01, 21:22
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
nä fyfan, ta hellre en eller två lite dyrare (standardpris dvs) istället för det här. så jävla skabbigt det måste vara och om man ser bilderna ser stackarna riktigt trötta ut och inte något vidare. Du kan inte vara så desperat på att bara tömma, hellre runka.

Skulle ju sitta bättre då att döpa om stället till Annie Opel eller Skoda.

Citat:
Stämmer, man åker ju på några euro för att sätta på en film också.😃

Kan ju bara göra det ännu hetare om man går in i ett bås med någon fine brud! Får ta och testa stället nästa gång jag åker till Berlin. Är det mycket tjejer som vistas på LSD eller är det en hel del bögar med som på dom flesta sådanna ställen?
Citera
2024-02-02, 15:31
Medlem
Citat:
Skulle ju sitta bättre då att döpa om stället till Annie Opel eller Skoda.

Kan ju bara göra det ännu hetare om man går in i ett bås med någon fine brud! Får ta och testa stället nästa gång jag åker till Berlin. Är det mycket tjejer som vistas på LSD eller är det en hel del bögar med som på dom flesta sådanna ställen?
Du plockar upp dem på gatan utanför och går in, mest fina horor, några manliga också om du vill prova på.
Citera
2024-02-15, 14:47
Medlem
Citat:
Du plockar upp dem på gatan utanför och går in, mest fina horor, några manliga också om du vill prova på.

Även dagtid eller när hittar man kvinnor där utanför?
Citera
2024-02-15, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteppingRazor
Är det nån som kan tipsa om nån mogen tant? Behöver inte vara den billigaste, men ska till Berlin snart och skulle vilja träffa en riktig grandma
Kolla på Ladies.de. Finns minst 20 st över 45. Riktiga godingar.
Citera
2024-02-15, 22:53
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteppingRazor
Även dagtid eller när hittar man kvinnor där utanför?
Inte Ku-damm, men nästan, längs Bülowstrasse har jag sett ganska gott om mer eller mindre tjackskadade damer från ca 11 tiden och fram till strax efter midnatt. Jag rör mig sällan ute i Berlin andra tider.
Citera
2024-02-16, 00:19
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Inte Ku-damm, men nästan, längs Bülowstrasse har jag sett ganska gott om mer eller mindre tjackskadade damer från ca 11 tiden och fram till strax efter midnatt. Jag rör mig sällan ute i Berlin andra tider.

Eller kan han prova Frobenstrasse..

Men i hörnet Bülowstrasse och Potsdamerstrasse har man kunnat hitta guldkorn. Bara att sitta vid kebabstället i hörnet och ha utsikt samtidigt som man kan smörja kråset.
Citera
2024-02-16, 00:23
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Du måste mena Kurfürstenstrasse för på Kudamm finns ingen LSD längre.
Citera
2024-02-16, 01:07
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Du måste mena Kurfürstenstrasse för på Kudamm finns ingen LSD längre.

Det borde vara den ja, korsningen Kufurstenstrasse/Potstamer Strasse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in