Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-10-18, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Vad babblar du om? Jag vill ju att vi ska bekämpa islamisterna, har jag sagt annat? Eller vad menar du?
Vem ska du bekämpa du vågar inte ens gå ut 😃
Citera
2023-10-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Vem ska du bekämpa du vågar inte ens gå ut 😃
Nu yrar du i nattmössan, jag vågar gå ut, jag vet däremot vem/vad som bör bekämpas istället för att sitta som du helt utan aning. Du är lilla mr ingenaningsson som sitter och gråter på nätet utan kunskap.
Citera
2023-10-18, 13:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Det gjorde ni redan då ni hädade och spottade på deras heliga bok.

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Nu ser ni konsekvenserna av ert agerande..

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.

Muslimerna får acceptera att vi har yttrandefrihet här i Sverige och att boken inte är helig för oss. Kan de inte acceptera det så ska de fördrivas ut från det här landet, med våld om nödvändigt.
Citera
2023-10-18, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Nu yrar du i nattmössan, jag vågar gå ut, jag vet däremot vem/vad som bör bekämpas istället för att sitta som du helt utan aning. Du är lilla mr ingenaningsson som sitter och gråter på nätet utan kunskap.
Du vill döda civila människor spela tuff mot kvinnor,barn ,gammla typiskt rasister,nazist helt enkelt .
Citera
2023-10-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Muslimerna får acceptera att vi har yttrandefrihet här i Sverige och att boken inte är helig för oss. Kan de inte acceptera det så ska de fördrivas ut från det här landet, med våld om nödvändigt.
Det handlar inte om yttrandefrihet ! Det handlar om rasism,nazism,fascism ,hat som gömmer sig bakom den!
Citera
2023-10-18, 13:19
Medlem
Citat:
Du vill döda civila människor spela tuff mot kvinnor,barn ,gammla typiskt rasister,nazist helt enkelt .
Jag vill att vi förklarar krig mot islamister, inte muslimer. Har skrivit skillnaden flera gånger men kan förstå att det är svårt för dig att läsa och förstå. Jag vill inte döda en massa civila. De som försöker omstörta samhället som Islamister vill ska bort, citerar för tredje gången:

"Ordet islamist som förekommer då och då i massmedierna ska användas enbart om fundamentalistiska muslimer, dvs. om de radikala muslimer som anser att islam ska tillämpas som samhällsordning. "

De ska straffas enligt alla regler och jag pratar inte om döden.

Lägg inte ord som jag inte sagt i din mun din jävla tomte.
Senast redigerad av Dorthor 2023-10-18 kl. 13:25.
Citera
2023-10-18, 13:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Det handlar inte om yttrandefrihet ! Det handlar om rasism,nazism,fascism ,hat som gömmer sig bakom den!

Har du inga mer floskler som du kan rabbla upp när du ändå är igång?
Citera
2023-10-18, 13:29
Medlem
Debattartikel i dagens Expressen av Magnus Norell, forskare med inriktning på terrorism och Mellanöstern.

Citat:
Att dessa organisationer nu inte ens kan fördöma det bestialiska mördandet som Hamas främst ägnat sig åt, är ett högljutt ställningstagande som inte så lätt kommer att kunna skyfflas undan.

Man kan tycka att det inte skulle vara så svårt att fördöma, eller i alla fall ta avstånd från uppskurna gravida kvinnor, ihjälbrända spädbarn med avskurna halsar eller våldtagna och mördade unga kvinnor vars kroppar sedan skändats. Men det är så Sveriges största muslimska organisationer valt att agera och i detta ligger ett tydligt budskap som Sverige som nation snarast bör ta på stort allvar.

Om inte Sverige på alla fronter tar itu med denna problematik, har vi bäddat för ett långvarigt och ännu mera polariserat och splittrat land, vilket inte bådar gott för framtiden.

Länk till debattartikeln: https://www.expressen.se/debatt/muslimska-organisationer-valjer-tystnad-om-terrorn/
Citera
2023-10-18, 13:31
Medlem
Citat:
Det du yrar om gör inte en skrift "helig". Vi har inga "heliga" skrifter i Sverige. <-punkt.
Citera
2023-10-18, 13:44
Medlem
Offices avatar
Citat:
???
Jag ställer frågan igen.. varför skriver du "Ni" till Mig?

Jag har inte flyttat hit... föddes på MAS kan jag intyga.. kanske tom mer blond än vad du är

vad är du inte kan hantera?
Umgås du bara med likasinnade rasister?
Wow, du kanske är mer blond än vad jag är. Du kanske har större kuk också?

På intet sätt har svenskar förklarat krig mot muslimer. I Sverige får man bränna sin bok oavsett vad någon annan tycker om boken. Det är ju helt efterblivet att godtyckligt bestämma vilka böcker man får bränna och inte.

Det är verkligen ett tecken på muslimers låga kapacitet, de klarar inte av att sköta sitt och bortse från vad andra sysslar med. De bara måste bli triggade om någon säger eller gör nåt som inte stämmer överens med deras sagovärld. Då ska det mördas, brännas, terroriseras, förstöras. ”Tycker du inte som jag??? Dööödaaa!!! 😡”
Citera
2023-10-18, 14:27
Medlem
Förbjud alla religösa bidrag från Qatar, Saudiarabien, Pakistan och andra länder som investerar miljarder på att bygga och finansierar moskeer och islamitiska föreningar i Sverige.

Det gick i Danmark då borde det gå i Sverige.
Citera
2023-10-18, 15:27
Medlem
Citat:
Det gjorde ni redan då ni hädade och spottade på deras heliga bok.

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Nu ser ni konsekvenserna av ert agerande..

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.

Sverige är inte ens med i EM. Du verkar typ efterbliven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in