Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-10-18, 11:48
Medlem
Tervulls avatar
Det går ju inte att kriga med en armé som är hjärntvättad och håller fienden om ryggen. Där har du problemet. Hade folk vaknat upp ur sin förtrollning så tror jag vi hade sett stora motreaktioner och aktioner mot det våld som pågår.
Citera
2023-10-18, 11:49
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
För att förtydliga:

Tycker du det var rätt av islamisten att mörda oskyldiga svenskar?

Om nej, varför argumenterar du över huvud taget?

Nej det tycker jag inte... det är bar att gå tillbaka och läsa i mina tidigare inlägg.
Varför skulle det vara Ok med mord på oskyldiga? Är du helt från vettet?

Varför jag argumenterar?
Jag gillar inte Hycklare samt att rasister ska inte kidnappa min åsikt vad svenskar tycker om invandrare.

Det gäller att andra röster hörs än de inavlade rasisternas
Citera
2023-10-18, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Ealdorman... varför gå bakom ryggen som en skvallerkärring... ställ frågan rakryggat

Om du inte kan skilja på provokation, helig skrift och en matta... ja, då är loppet kört för din del.
I Sverige finns inga heliga skrifter, eftersom vi har religionsfrihet i landet. Det är tillåtet att elda precis vad fan man vill.
Citera
2023-10-18, 12:03
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte... det är bar att gå tillbaka och läsa i mina tidigare inlägg.

Varför jag argumenterar?
Jag gillar inte Hycklare samt att rasister ska inte kidnappa min åsikt vad svenskar tycker om invandrare.

Jag vill hävda att det inte är rasistiskt att bränna en bok (bara ovanligt korkat och respektlöst), men att mörda svenskar för att de är svenskar, det är däremot rasistiskt.
Citera
2023-10-18, 12:06
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Det gjorde ni redan då ni hädade och spottade på deras heliga bok.

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Nu ser ni konsekvenserna av ert agerande..

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.
Om det är krig så är det legalt att militären skjuter varenda muslim. Bara väntar.
Citera
2023-10-18, 12:13
Medlem
Citat:

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.

”Vi” vi har inte som ett kollektiv eldat koraner det är enskilda individer.

När ”vi” pratar om invandringen kritiseras vi för att generalisera.

Men invandringen och invandrare fördömer inte de brott som invandrare begår likt svenskarna gör

Svenskarna utgör ingen fara för invandrare men invandrare utgör ett hot mot svenskarna.
Citera
2023-10-18, 12:16
Medlem
Citat:

Nu var det inte svenskar som hädade och spottade.

Vår tro är dock att yttrandefrihet måste vara för alla. Även hädare och idioter. Det är vår kultur.

Vänstern har med sina upptåg och normbrytande verkligen härdat svenskarna. Numera låter vi oss inte förolämpas av någon provokation. man kan tycka folk som flyttat hit borde begripa det?

Om man är religiös, varför flytta till världens mest sekulära land?

Stick om du vantrivs så med oss.
Citera
2023-10-18, 12:18
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Svenskar påskjuts och dödas, enbart för att de är Svenskar!!!

Sådant sker normalt bara i krig; att människor skjuts på grund av sin nationalitet.

Borde vi inte förklara krig mot islamister?
Vi är väl i princip redan i krig mot våld och extremism.
Citera
2023-10-18, 12:21
Medlem
Citat:

Varför jag argumenterar?

Du är rasist som gör skillnad mellan svenskar till att börja med.

Sen grovt retarderad att anse en boks lagar mer värdig än Sveriges. Bevisligen om du stödjer allt kaos som skedde kring Paludan.
Citera
2023-10-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpadeg
Hade Sverige varit i krig hade du antagligen inte behövt fråga.

Sverige är dock i en utsatt position där högerregeringen, SD och diverse uppmärksamhetskåta islamofober på ett effektivt sätt fått strålkastarna att riktas mot Sverige.

Terrordåd riktade mot svenskar, nekat Natointräde, växande gängkriminalitet är logiska konsekvenser av den väg stora delar av Sverige valt att gå - polarisering, rasism, islamofobi, ökade klassklyftor.

Det är fritt fram att anse att det är värt det för att rensa landet på invandrare eller vad nu det långsiktiga målet för dessa personer är, men då får man också räkna med att ens handlingar och ord kommer få konsekvenser även för oskyldiga svenskar.
Att Vänsterpartister stått och viftat med PKKflaggor framför kamerorna. (Och hängt dockor av Erdogan?) Det har skadat Sveriges relation till Turkiet ang Natomedlemsskapet. Men när V utför sådana manifestationer -då hörs inga krav på att inskränka yttrandefriheten?
Citera
2023-10-18, 12:23
Medlem
Ja Feminister såg till att Vit Rasism nu är en grej och med Muslimerna har de nu startat krig också.
Citera
2023-10-18, 12:24
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIZAI
En lågbegåvad Dansk högerextremist och en Irakisk terrorist backade av Naziryzzland bränner koraner i Sverige och du skyller på Svenskar, har jag fattat dig korrekt?

Det om något är tämligen lågbegåvat och rasistiskt...
Nazister hatar judar och är allierade med muslimer. Kalla inte andra efterblivna. HA HA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in