Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-19, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Det gjorde ni redan då ni hädade och spottade på deras heliga bok.

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Nu ser ni konsekvenserna av ert agerande..

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.
Menar du pedofilboken?

Tycker du ska ta och läsa boken, så du bättre förstår varför icke-pedofiler har sådana problem med den.
Citera
2023-10-19, 07:12
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
De ska förstås inte vara i ett land som har yttrandefrihet. De borde åka hem och gör de inte de frivilligt ska de slängas ut med huvudet före.

Jag håller så klart med dig men realistiskt kommer de inte åka hem eller utvisas.
Citera
2023-10-19, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Jag håller så klart med dig men realistiskt kommer de inte åka hem eller utvisas.

Sossarna kommer aldrig utvisa sina kärnväljare nej
MSM kommer alltid att stå upp bakom S
Folket är får som tycker som MSM säger till dem att tycka
Citera
2023-10-19, 07:23
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Sossarna kommer aldrig utvisa sina kärnväljare nej
MSM kommer alltid att stå upp bakom S
Folket är får som tycker som MSM säger till dem att tycka

Självklart är det så. Det enda som kan genomföras i Sverige är lägre invandring och att bura in fler. Denna regeringen har inte minskat invandringen alls ännu. Svenskarna är tyvärr för hjärntvättade för det ska vara möjligt att lösa Sveriges problem.
Citera
2023-10-19, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Svenskar påskjuts och dödas, enbart för att de är Svenskar!!!

Sådant sker normalt bara i krig; att människor skjuts på grund av sin nationalitet.

Borde vi inte förklara krig mot islamister?

Hade det varit något annat folkslag som mördats gång på gång så hade det varit hämnd och åtgärd direkt. Svenskar har värdegrund de måste väga in att det är synd om motsatta sidan osv. Därför kan man lätt utnyttja och mörda svenskar utan någon konsekvens . Vi har inte det i oss.
Citera
2023-10-19, 07:58
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Det gjorde ni redan då ni hädade och spottade på deras heliga bok.

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Nu ser ni konsekvenserna av ert agerande..

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.

Man kan undra vilka det är som djuriskt hatar något de inte förstår. Muslimer hatar yttrandefriheten och anser att alla ska betrakta deras ondskefulla religion som helig, de är extremt lättkränkta och anser de sig provocerade ger det dem rätten att mörda... Sinnessjukt.

Edit: inte alla muslimer. Utan islamister. Och de är fler än man tror, vilket firandet av Hamas terrordåd gjorde tydligt.
Citera
2023-10-19, 08:25
Medlem
Citat:
Självklart är det så. Det enda som kan genomföras i Sverige är lägre invandring och att bura in fler. Denna regeringen har inte minskat invandringen alls ännu. Svenskarna är tyvärr för hjärntvättade för det ska vara möjligt att lösa Sveriges problem.

Lägre invandring betyder ändå att antalet invandrare i Sverige ökar i antal.

Dessutom skulle problemen ändå fortsätta att öka även om invandringen stoppades helt. Folket får alltså acceptera att det kommer bli mycket värre när de inte är villiga att slänga ut invandrare.
Citera
2023-10-19, 08:29
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Lägre invandring betyder ändå att antalet invandrare i Sverige ökar i antal.

Dessutom skulle problemen ändå fortsätta att öka även om invandringen stoppades helt. Folket får alltså acceptera att det kommer bli mycket värre när de inte är villiga att slänga ut invandrare.

Så är det. Men nu görs ingenting egentligen. Mycket snack och ingen verkstad med dagens regering.
Citera
2023-10-19, 08:40
Medlem
Citat:
Så är det. Men nu görs ingenting egentligen. Mycket snack och ingen verkstad med dagens regering.

Ja självklart kan regeringen inte göra mer när väljarna skulle bestraffa det. Väljarna vill det som MSM säger åt dem att vilja.
Citera
2023-10-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Är det tuffa internetkrigare bakom skärmen på Flashback som ska utkämpa kriget då eller?
Jag är pensionär och utmönstrad från min krigsplacering men kommer söka mig till någon frivilligkår om Sverige mobiliserar.

FMCK kanske.
Citera
2023-10-19, 13:02
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Du får väl se.

Så brukar det låta från internetkrigarna.
Citera
2023-10-19, 18:34
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:

Jag har mycket goda erfarenheter av att jobba och umgås med "utlänningar".. de flesta är mer ambitiösa än vi svenskar eftersom de inte kan glida in på räkmackor via kontakter och sitt "...son" efternamn. De jobbar hårdare än många av er glidare...

Vilket satans skitsnack. De glider runt på räkmackor hela jävla tiden och har ju för fan kontakt med sina 12000 kusiner som redan bor i landet. Däremot fuskar de mycket med skatten och bidrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in