• 1
  • 2
2023-10-17, 21:15
Medlem
Vad säger alla anti REVA Stockholmsvänstern nu, dom som blockerade polisens arbete i tunnelbanorna när polisen under REVA-projektet letade efter illegala som uppehöll sig i landet? tex Brysselterroristen som var här redan då

"Ingen är illegal" var vänsterns slagord
Detta var innan ett val så alla SD affischer revs ner
Man trilskades i debattprogram efter debattprogram att illegala skulle kunna få socialbidrag och även gå i skola här i sverige. Typ alla vuxna engagerade sig, det var rena dårhuset i fikarummen.
Föräldrar fick sluta fota luciatåg "ifall det var nån illegal i klassen som inte vill va med på bild"
Det gjorde dom så gärna så,, klart alla ska få va i Sverige löd det. Vi bygger inga murar, ingen människa är illegal!!!!

vad säger alla ni anti-reva-hjältar idag ? att ni har skottpengar på era huvuden, bla från folk ni kämpade för DÅ

https://www.youtube.com/watch?v=WTY_QPudEoo

https://www.youtube.com/watch?v=buKbEknxygE

svenne har verkligen K Ä M P A T f ör att ha kvar avvisade personer.
vad säger dessa svenskar nu?
Senast redigerad av Emoist 2023-10-17 kl. 21:18.
Citera
2023-10-17, 21:20
Medlem
Dom trycker givetvis som skiten i vassen nu.
men vi som försökte varna redan då minns vilka det var.
Man glömmer inte vilka som skanderade om rasism och halmgubbade sönder varenda intelligent debatt,. frös ut de klarsynta sanningsägarna med sina floskler, som inte ens höll DÅ

med motargument som

Vem e "dom" ?

Är ALLA såna??

Har du bevis på det ?? (när BRÅ rapporten kom ville dom givetvis inte läsa) osv

och

Var har du läst det?? Men Avpixlat kan man ju inte läsa!! det är ju en nazizt-tidning, nej jaag tänker inte läsa där... osv
Senast redigerad av Emoist 2023-10-17 kl. 21:24.
Citera
2023-10-17, 21:23
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Dom trycker givetvis som skiten i vassen nu.
men vi som försökte varna redan då minns vilka det var.
Man glömmer inte vilka som skanderade om rasism och halmgubbade sönder varenda intelligent debatt

Den kommer snart: Det var SD fel.

Standardfras på vänsterpacket.
Du lär inte få något svar från en kommunist här, de har en tendens att vara ”mållösa” till verkligheten.
Citera
2023-10-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Den kommer snart: Det var SD fel.

Standardfras på vänsterpacket.
Du lär inte få något svar från en kommunist här, de har en tendens att vara ”mållösa” till verkligheten.

Jag vill inte ens ha nåt svar

Jag vill bara påminna

dessa anti-reva-kräkens ungar är dom som blir slaktade av jämngamla invandade tramadol-vildar nu, dessvärre. (läs ´gängkriminella´)
Sverigevänner varnade för att barn o barnbarn komemr få lida, dom tyckte det var TRAMs:
"-Dom är som OSS!!!" argumenterade dom
"-Har bara en annan hudfärg och annat namn på gud" var klassikern
dom fokuserade bara på pigment, eftersom det var den enda skillnaden dom själva såg, ytliga som vänstern alltid varit

Yey
Senast redigerad av Emoist 2023-10-17 kl. 21:30.
Citera
2023-10-17, 21:32
Medlem
,, svenskarna vill ju detta!
Jag är humanist och låter alla få leva det liv dom önskat sig

kanske känns konstigt i mina öron att man ville montera ner planetens tryggaste land, och ej lyssna på de som flytt från de samma länder och konverterat från Islam

men om svensken kämpat för detta så är det ju detta dom ville ha

Salut
Senast redigerad av Emoist 2023-10-17 kl. 21:34.
Citera
2023-10-17, 21:47
Citat:
Ingen är illegal
Redan i det påståendet blir det fel eftersom lagen säger att man kan vara illegal i Sverige om man är illegal.
Jag kan inte förstå att man kunde säga så. Vad som menades blir svårt att förstå för om inte en lag skulle gälla så hade ju inte någon lag behövt gälla och då vore det fritt fram att mörda.
Eftersom ingen är illegal då inga lagar gäller så blir mord per automatik också lagligt. Bakvänt resonemang. Kan man få en förklaring vad som menas med att ingen kan vara illegal samtidigt som lagar ska gälla?
Antingen måste man stryka utlänningslagen lagen så att påståendet blir rätt eller förklara sig.
Citera
2023-10-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Othellospelare
Redan i det påståendet blir det fel eftersom lagen säger att man kan vara illegal i Sverige om man är illegal.
Jag kan inte förstå att man kunde säga så. Vad som menades blir svårt att förstå för om inte en lag skulle gälla så hade ju inte någon lag behövt gälla och då vore det fritt fram att mörda.
Eftersom ingen är illegal då inga lagar gäller så blir mord per automatik också lagligt. Bakvänt resonemang. Kan man få en förklaring vad som menas med att ingen kan vara illegal samtidigt som lagar ska gälla?
Antingen måste man stryka utlänningslagen lagen så att påståendet blir rätt eller förklara sig.

Jag vet inte

kolla på klippen hur det var!
TUSENTALS svenskar ställde sig bakom att motverka REVA
anordnades jag vet inte hur många festivaler och tåg
alla "som var inne" hakade på, ingen vågade ju gå utanför normen

nu kan dom inte gå utanför dörren istället,,

kolla klippen jag länkade till
finns säkert fler ifall du säker REVA plus protester
nästan varenda svensk mellan 19 och 59 år deltog med liv o lust
Citera
2023-10-17, 22:11
Citat:
Jag vet inte. kolla klippen jag länkade till
finns säkert fler ifall du säker REVA plus protester
nästan varenda svensk mellan 19 och 59 år deltog med liv o lust
Jag kollar inga sådana klipp men minns mycket väl hur det var. Förklaringen är vad jag i mina tankegångar ofta brukar återkomma till, grupptryck eller avsaknad av kritiskt tänkande. Ingen självständighet utan follow the flow mentalitet.

Det känns rätt i stunden så därför simmar man medströms även om floden leder alla och envar ut i ett djupt hav. Vi har att göra med mänskliga beteenden. Om dessa kan man tycka mycket.

Det är tyvärr inte bättre idag än vad det var då och det lär aldrig bli någon ändring. Aldrig.
Senast redigerad av Othellospelare 2023-10-17 kl. 22:14.
Citera
2023-10-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Othellospelare
Jag kollar inga sådana klipp men minns mycket väl hur det var. Förklaringen är vad jag i mina tankegångar ofta brukar återkomma till, grupptryck eller avsaknad av kritiskt tänkande. Ingen självständighet utan follow the flow mentalitet.

Det känns rätt i stunden så därför simmar man medströms även om floden leder alla och envar ut i ett djupt hav. Vi har att göra med mänskliga beteenden. Om dessa kan man tycka mycket.

Det är tyvärr inte bättre idag än vad det var då och det lär aldrig bli någon ändring. Aldrig.

https://youtu.be/buKbEknxygE?si=qlIqdzdPDPqTLSQI&t=22

Jag har alltid blivit spyfärdig av dessa floskler, så jag är väl inte mänsklig då

Hade aldrig kunnat stå på dessa jävla sammankomster hålla med om att jordens alla folkfår bo var man vill i världen, och landet man slår sig ner i ska försörja en.
Svenskarna fullkomligt klappade händerna åt detta, samt sa även: Jaaa, varför ska inte HAN få bidrag, bara för att han är neger ? Får vi bidrag ska väl han få" utan att ens fråga sig vart gränsern ska gå i så fall, ifall Afrikas 1.4 miljarder invånare ska ha samma rätt, samt indiens 1.4 miljarder inv samt mellanösterns 225 miljoner st ska få bo och gå på bidrag här om dom vill, 9 milj svenskar ska försöja dom

ingen rim o reson över huvud taget
och då var det ändå väldigt "utbildade" människor på dessa sammankomster
lattebögar som förkovrar sig tills dom är 50
Senast redigerad av Emoist 2023-10-17 kl. 23:07.
Citera
2023-10-17, 23:10
Medlem
Hur FAN kan man klappa händerna åt nåt man tycker är fel ?

Är det därför svenskarna måste supa skallen av sig varje fredag? för dom hatar sig själva?
Citera
2023-10-17, 23:11
Citat:
Jag har alltid blivit spyfärdig av dessa floskler, så jag är väl inte mänsklig då
Hade aldrig kunnat stå på dessa jävla sammankomster hålla med om att jordens alla folkfår bo var man vill i världen, och landet man slår sig ner i ska försörja en.
Oavsett vilken kultur eller land du kommer till eller tidsepok man avser så har merparten av människan fungerat på liknande vis,
oavsett om det så gäller Jesus, islam, flyktingkramare eller att hålla på det landslag i hockey som man bor i.
I alla frågor ser du floskelbeteenden. Det finns inget verkligt skäl för mig att hålla på tex Sverige bara för att jag är svensk då hockeyspelarna inte har med mig att göra. Ändå ser du 99% hålla på just Sverige när landskamper spelas. För mig betyder det samma spyfärdighet.

Flyktingkamraterna agerade i känsloaffekt.
Citera
2023-10-18, 07:55
Medlem
Jo, jag minns tydligt affischerna dessa aktivister satte upp. På olika språk uppmanade de alla människor att vägra samarbeta, vägra visa ID mm. samt anklagade polisen för "rasprofilering".

Att anta att det är mer sannolikt att en person som ser ut som uzbek eller somalier är här illegalt jämfört med en blond kille som ser ut som Kalles kaviar är alltså "rasprofilering". Eftersom "svenskar kan se ut på många olika sätt" blablabla.

Dessa aktivister lyckades sabotera det till en början hyfsat framgångsrika REVA-projektet.

De har mycket blod på sina händer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in