2023-10-17, 20:03
Mycket bra skrivet av henne och synd att hon tog bort det. Förstår inte problemet.

Eller jo, jag förstår att PK-media famlar efter nyhetsstoff de kan använda för att motverka islam-hatet som nu lär öka bland svenskar som har förnuftet i behåll.
Citera
2023-10-17, 20:05
Medlem
Sam.Boyds avatar
O Liberalerna i mitt flöde går bananas över uttalandet.
Men vem är förvånad.

L är numera ett enfråge parti.
Att SD är dumma…
Citera
2023-10-17, 20:05
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Reinfeldts ansikte fullständigt skriker lögn, feghet, fly från ansvar och bedrägeri mot folket för egen vinning. Extremt obehagligt utseende. Även om man inte vet vad han är ansvarig för lyser hans karaktär igenom. Vilken jäkla charlatan.
Exakt. En mycket otrevlig person. Carl. B är i liga, hann dock inte ställa till det lika mycket vad avser migrationspolitik.
Citera
2023-10-17, 20:06
Medlem
Hon har helt rätt!
Vad fan bråkar ni om, jävla fjollor?
Snälla sluta baka surdegsbröd, kamma skägget, virka pungskydd och ta hand om era barns hemland istället 😡
Citera
2023-10-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica några sanningens ord,Citat och källa från Expressen tidningen med sting.
"”Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta.”

Är det rätt av Expressen i detta fall att pissa på Jessica ?
Bör inte alla vara glada och se hoppet om liv återkomma till Sverige med en röst som Jessicas?
Det är oavsett rätt att de pissar på hennes korkade uttalande.
Citera
2023-10-17, 20:08
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Var uttryckte han det?

På vilka sätt är Nooshi schysst? Hon är lika jävlig som alla de andra. Som människor förtjänar de varandra (undantag för nytillkomna partiledare) som land förtjänar vi mycket bättre partiledare och politiker, men en kritisk massa är vad den är och det är svårt för vettiga personer att orka vara kvar i "toppen" (som är botten).

Reinfeldts uttalande.

https://www.expressen.se/kvallsposte...bli-forvanade/

Jag gillar Nooshi för att hon slutade med kulturkrigandet, samt att hon diskuterar sakfrågor. Sen var det starkt av henne att fördöma Hamas sett till att hon vet att hon kommer få skit i sitt parti.
Citera
2023-10-17, 20:10
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Haha, inte något argument med substans där heller utan bara fjortisar på bussen-yttranden som: "pinsam", "gjort bort sig"
Behövs det ens tycker du? Är du lite efterbliven?
Citera
2023-10-17, 20:10
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Och det är IQ-befriade uttalanden som Stegruds om att Reinfeldt inte förtjänar beskydd från att skjutas av en terrorist som får andra att reagera och avsky SD eftersom man förknippar dem med barnslig aggressivitet då.
Haha, citera i stället för att hitta på. Detta var tweeten:
Citat:
Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta
Poängen var att Reinfeldt som är känd förespråkare av mångkultur och har administrerat inflyttningen av islam till Europa inte skulle ha mer skydd än övriga. Det har hon helt rätt i. Om han lever som han lär så behöver ju ingen beskydd för muslimska terrorister. Men en hycklare lever definitionsmässigt inte som den lär. Hycklaren är 100% falsk.

Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
SD har behövts i debatten och många håller med dem om att vi måste sluta ta emot så många invandrare när samhället inte klarar fler - men sättet som vissa SD:are lägger fram sin sak på är kontraproduktivt.
Mer kontraproduktivt än att hitta på citat?
Senast redigerad av jnilsson 2023-10-17 kl. 20:12.
Citera
2023-10-17, 20:12
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Behövs det ens tycker du? Är du lite efterbliven?
Haha, du kan inte uttrycka substans för du har ingen. Samma gäller tidigare kritik mot Söder och Jomshof. Du och andra rent känslobaserade figurer kan bara fylla på med ytterligare fjortis-kritik, nu med "efterbliven".
Citera
2023-10-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica några sanningens ord,Citat och källa från Expressen tidningen med sting.
"”Reinfeldt får poliseskort ut från arenan - efter att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd. Mina tankar går till de dödade och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden för detta.”

Är det rätt av Expressen i detta fall att pissa på Jessica ?
Bör inte alla vara glada och se hoppet om liv återkomma till Sverige med en röst som Jessicas?

Hon har ju rätt

Den kritik hon fått är från de vanliga pk-tyckarna

"Fått kritik" är inte värt ett skit längre

Det betyder bara att du sade något som inte var woke
Citera
2023-10-17, 20:17
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ok. Visste inte att du var Jessica med Stegrud. Jag tycker att politiker i princip inte ska skriva i affekt. I den mån det görs kan man ju välja att antingen förklara sitt uttalande eller, som i detta fall, radera sin tweet. En märklig manöver eftersom den, som du påpekar, ändå finns kvar. En grundläggande princip borde vara att stå för sina uttalanden.
I vanlig ordning kan inte heller du kritisera det hon skrev, utan bara fälla en massa personomdömen.

Den andra varianten jag sett är halmgubben: "Stegrud uppmanade till mord på f.d. statsministern!".

Vänstern briljerar, som alltid!
Citera
2023-10-17, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Reinfeldts uttalande.

https://www.expressen.se/kvallsposte...bli-forvanade/

Jag gillar Nooshi för att hon slutade med kulturkrigandet, samt att hon diskuterar sakfrågor. Sen var det starkt av henne att fördöma Hamas sett till att hon vet att hon kommer få skit i sitt parti.

Oj. Det var en riktig tidsmarkör för hur det var då på 2010-talet. Idag uttrycks förakt och hat mot SDs politiker och väljare inte riktigt så tydligt som att de förtjänar att bli knivskurna.

Att Nooshi upphört med kulturkrigandet har jag inte märkt. Jag får leta efter tecknen, men håller med om att det var starkt att fördöma Hamas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in