• 1
  • 2
2023-10-16, 21:40
Medlem
Golonkas avatar
Fick nyss höra ryktesvägen.att det pågående utbrottet av vägglöss i Paris, London och tydligen nu även konstaterat på T-banan i Stockholm, är en medvetet genomförd aktion av ett Bond-skurkliknande galet geni i Frankrike. Han ska, enligt ryktet, ha samlat på sig en massa vägglöss under flera år och odlat upp en rejäl batch som han skickat ut via brev och paket. Flera månaders planerande och genomförande. Motivet skall, enligt honom själv, vara drivet av ett stort hat mot Frankrike och dess befolkning. Samtidigt säger han sig ha köpt aktier i skadedjurssaneringsföretag för att casha in på kaoset! https://www.ebaumsworld.com/articles...reak/87457289/
Citera
2023-10-16, 22:00
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Fick nyss höra ryktesvägen.att det pågående utbrottet av vägglöss i Paris, London och tydligen nu även konstaterat på T-banan i Stockholm, är en medvetet genomförd aktion av ett Bond-skurkliknande galet geni i Frankrike. Han ska, enligt ryktet, ha samlat på sig en massa vägglöss under flera år och odlat upp en rejäl batch som han skickat ut via brev och paket. Flera månaders planerande och genomförande. Motivet skall, enligt honom själv, vara drivet av ett stort hat mot Frankrike och dess befolkning. Samtidigt säger han sig ha köpt aktier i skadedjurssaneringsföretag för att casha in på kaoset! https://www.ebaumsworld.com/articles...reak/87457289/

Det är möjligt att det är så, en förslagen jävel i Breivikklass i så fall.
Citera
2023-10-16, 22:09
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Skulle kunna va Bill Gates, han kör ju samma trick.
Citera
2023-10-16, 22:24
Ja du Aschberg på bilden där med ditt basebollträ... Säger Kristersson här... Är det inte just du som fångat många bruna löss genom tiden. Har de varit pestsmittade också, eller hur var det nu, var det råttorna som spred digerdöden...
Citera
2023-10-16, 23:04
Medlem
Klas-Vegass avatar
Problemet här är bara att själv undgå lössen. "Den som gräver en grop åt andra faller ofta själv däri".
Citera
2023-10-16, 23:49
Medlem
santos_devilles avatar
Så kan det nog fan vara. Jag hörde om en snubbe som hade tusentals råttor och skickade brev med råttor i till New York så dom fick problem med råttor. Dr Splinter hette han tror jag
Citera
2023-10-16, 23:55
Moderator
Schlesiens avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Konspirationer och alternativa teorier

/Moderator
Citera
2023-10-16, 23:58
Medlem
Hahaha. 😂 Det här var det mest skadade jag läst på länge och då vet vi ju ändå allihopa vad vi dagligen stöter på här inne på FB och i samhället i stort. Det gjorde gott.
Tack Golonka.
Citera
2023-10-17, 00:06
Medlem
Tjackmosters avatar
Ser inte någonting med det här som är orimligt eller som skulle vara omöjligt att genomföra. Jag önskar nästan att jag hade kommit på det själv.
Citera
2023-10-17, 00:15
Medlem
Hermi-Tages avatar
Bill Gates
Bilderberggruppen
The deep state

yada yada foliehatt på

Nä nu ska jag öppna en chipspåse och knäppa upp en starköl
Citera
2023-10-17, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Ser inte någonting med det här som är orimligt eller som skulle vara omöjligt att genomföra. Jag önskar nästan att jag hade kommit på det själv.
Tyvärr har du nog rätt. Har man vara "rätt" driv så. Inte sannolikt men heller inte omöjligt. Böjer mig för din logik Tjackmoster -ännu sjukare saker har hänt. Men ändå...rejält skadat.
Citera
2023-10-17, 01:51
Medlem
Golonkas avatar
Skadat, men oerhört effektivt o både billigt o tillgängligt för den lite kreative terroristen... Får det här ordentligt fäste så kan det bli riktigt sjukt jobbigt för riktigt många människor... Han påstås ha drivits av hat mot Frankrike o dess invånare. Lär ha skrivit det i någon form av "manifest" han lagt upp på 4Chan för något år sedan. Jag är väl inte den som pekar finger på invandrare o muslimer i första taget, men finns det något samband där, tro? Ilsken arab som känner sig koloniserad och förtryckt av den vite fransmannen med sin baquette o basker?

https://youtu.be/WNJnLMah2tE?si=lrp82CqcGuoIABkA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in