2023-10-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komsojebac
Hahaha du måste skilja på muslimer och kultur. Tyvärr är marioteten av skräpfolket som kommit till Sverige muslimer. Att dom är skräp har inget med religionen att göra utan kulturen i deras hemländer. Sen finns det muslimer som gör väldigt gott för Sverige. Och kristna som är skräp också.

Ja kristna ungdomar är kända för sin extremism och gängtillhörighet. "Kalle slängde en kotte i elden när vi skulle grilla korv" möjligtvis.
Citera
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Då får man ju tacka Paludan och Salman för hjälpen till att detta har hänt. Vem fan trodde på allvar att koranbränningar inte skulle få några konsekvenser, fyfan vad jag mår illa på alla som tycker att den yttrandefriheten är viktigare, när svenskar nu blir ihjälskjutna p.g.a detta!

JÄVLA LANDSFÖRRÄDARE!!! MÅR NI BRA NU???

Svenskar, ha ögon i nacken ute i det offentliga säger jag bara! FYFAN!!!

Fyfan, hur långt ner kan ni svenskar böja er för muslimerna? Ska ni ge upp yttrandefrihet nu med? Stackars Sverige. Sharia är snart här...
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Svenskar, ha ögon i nacken ute i det offentliga säger jag bara! FYFAN!!!

Vet ärligt talat inte hur det här dådet skulle förändra vardagen. Jag får redan hålla ögonen öppna efter beväpnade knarklangare när jag går utomhus.
Citera
2023-10-16, 23:52
Medlem
hur är det ens möjligt. så lugnt och sansat han sätter ihop pistolen, testskjuter. flera åker förbi. ingen orkar ringa polisen? https://twitter.com/mehmetkripts/status/1714028236013736367?s=46
Citera
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Lugna dig, det hände terrordåd innan bränningarna, right?. Muslimer finner andra anledningar att utföra dåd. Lättkränkta idioter.

Men nu är det så jävla riktat emot svenskar, det var förmodligen INTE sista gången!

Ja, jag är sjukt upprörd över detta! Ja, jag hatar islamister, men att bränna koraner på det provokativa sätt som gjorts handlar inte om yttrandefrihet, det är fkn politiskt, och nu mördas svenskar p.g.a detta!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acekorv
I Sverige är det läggdags nu. Även om vi skulle ha ett pågående kärnvapenkrig så skulle man hänvisa till ”dyngsvila”.

Sverige är idag troligtvis det mest verklighetsfrånvända land i världen.
Mycket märkligt att avbryta sändningen. Andra länder sänder
Citera
Medlem
Nu när helikoptrar och F-16 plan jagar islamisten hoppas jag de skjuter honom med missil så han sprängs i tusen bitar. Måtte det bli så.
Citera
Medlem
Jag undrar om koranbrännaren är nöjd nu? För det här måste vara ett resultat av det.
Citera
2023-10-16, 23:53
Medlem
maxatdunders avatar
Ni som minns Bataclan terroristerna, deras ledare bodde och kom ju fråm Bryssel, och var även det ställe som de flydde till efter dåden i Paris. Bryssel är inte särkskilt sekulariserat område direkt..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Om du anser att det är det som är problemet så är du en stor del av problemet.

Vad är din egen personliga åsikt om dådet? På riktigt? Njuter du av det som hänt? "Får Sverige skylla sig själv" - typ?
Min personliga åsikt är att det är tragiskt och förjävligt när oskydiga männsikor ska bli dödade. Tyvärr ligger massmedia och islamofobi i grund till att sådana saker sker.
Citera
Avslutad
Det har precis börjat evakuera stadion enligt belgisk media.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231016_96566230
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Så du tror att om vi bränt Koranen i Sverige innan vi tog hit muslimer då hade inte IS mfl reagerat? Eller Vilks hade inte levt under ständigt dödshot för sina Muhammedteckningar om det inte funnits muslimer i Sverige? Det är en terrorist i Belgien som reagerat. Han har nog TV, internet osv precis som de flesta.

Det hade inte funnits några muslimska terrorister i Europa om inte avskum som du hjälpt till att öppna gränserna och förråda ditt eget folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in