2023-10-16, 23:47
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawaykonto18
Såg precis videon där terroristen dödade minst 1 svensk

https://streamin.one/v/30ba9a55
Min reaktion förutom fullständig avsky, hur är han som filmar så lugn, följer med telefonen fint centrerat, inget avspeglas i rösten. Det kan väl ändå knappast vara vardagsmat med skottlossning och en avrättning som han bevittnar och filmar? Någon som förstår vad han säger? Skulle vara intressant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Fy helvete. Vila i frid!

Hela huvudet har runnit ut. Hjärnan under ena armen och mobilen under den andra. Sverigetröja under jackan och nån slags sverigekeps i bakfickan.
Bilden skulle som sagt alla vuxna svenskar se. Han dog med Sverigetröjan på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petramede
Missade du SVT's 2,5h långa extrasändning? Det finns inte mycket mer information att delge. Aftonbladet kör sin numera klassiska liveuppdatering i form av ett textflöde.
Du har en poäng. Men jag menar att dom verkar inte köra i natt. Men utländska kör under natten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonKwist
Var det inte det här koranbrännarna var ute efter?
Lite skön polarisering?

Du tycker att det skjutningen ikväll är en rimlig reaktion på att nån bränner en jävla bok?
Ska vi tumma på våran yttrandefrihet för att folk blir kränkta?

Kom in i matchen nu.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Bara hoppas han inte har tillgång till mer vapen eller ammunition
Citera
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komsojebac
Problemet är att man låter folk bränna Koranen. Man vet va det kommer leda till tyvärr. Skyldiga blir drabbade för detta fittland ska leka allan ballan som vanligt. Blodet från dessa supportrar ligger på politikernas händer.

Om du anser att det är det som är problemet så är du en stor del av problemet.

Vad är din egen personliga åsikt om dådet? På riktigt? Njuter du av det som hänt? "Får Sverige skylla sig själv" - typ?
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Hur fan kan denna efterblivna apa fortfarande vara på fri fot?

Hoppas alla massinvandringsvurmare är nöjda nu. Europa har släppt in miljontals skräpmänniskor.

Därför att belgarna skiter väl i att svenskar dödats...

verkar vara ett återkommande tema där nere i Beneluxländerna när svenskar attackeras.
Citera
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Då får man ju tacka Paludan och Salman för hjälpen till att detta har hänt. Vem fan trodde på allvar att koranbränningar inte skulle få några konsekvenser, fyfan vad jag mår illa på alla som tycker att den yttrandefriheten är viktigare, när svenskar nu blir ihjälskjutna p.g.a detta!

JÄVLA LANDSFÖRRÄDARE!!! MÅR NI BRA NU???

Svenskar, ha ögon i nacken ute i det offentliga säger jag bara! FYFAN!!!

Intressant att du automatiskt går till att beskylla provokatören och inte utföraren av mordet. Du har en del saker att jobba på märker jag.
Citera
2023-10-16, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Nä matchen är inte slut än
Den avbröts vid 1-1

Kommer spelas klar en annan gång

Tror knappast att den kommer spelas klart, den är ju helt meningslös.
Tveksamt om det blir mer kvalmatcher för landslaget iår, säkerheten måste ju höjas nu. Ställ in alla stora evenemang. Bara en tidsfråga in de sker något i sverige
Citera
Medlem
brunnsangs avatar
Säger allt om området när bilder och filmer dyker upp på offren
Citera
Medlem
Svensk nativitet. Åka till ett främmande land med ett kristet kors på flaggan. Hur tror ni att islamister ser på det?

Samtidigt i Sverige fylkar sig svenskar på div. arabpizzerior för att på någon sorts storbildsskärm se på en fotbollsmatch.

Man orkar snart inte längre....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigaSol
Då får man ju tacka Paludan och Salman för hjälpen till att detta har hänt. Vem fan trodde på allvar att koranbränningar inte skulle få några konsekvenser, fyfan vad jag mår illa på alla som tycker att den yttrandefriheten är viktigare, när svenskar nu blir ihjälskjutna p.g.a detta!

JÄVLA LANDSFÖRRÄDARE!!! MÅR NI BRA NU???

Svenskar, ha ögon i nacken ute i det offentliga säger jag bara! FYFAN!!!
Lugna dig, det hände terrordåd innan bränningarna, right?. Muslimer finner andra anledningar att utföra dåd. Lättkränkta idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in