2023-10-16, 23:32
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Det är garanterat 3 döda

2 i bilen stendöda

https://twitter.com/djemilaben/status/1714003037788778992

Plus han med halva huvudet bortblåst inne i byggnaden.

Svensk media som försöker mörka antalet offer.

Den bilden var vidrig jag lider med anhöriga och honom...

Jag hoppas de skjuter sönder ansiktet på detta smuts samtidigt som man kör ner honom i en köttkvarn för att låta hans smutsiga kropp bli grisfoder.
Citera
Medlem
Tragiskt, men inte förvånande. Alla politiker, journalister och människor som röstat för detta har ikväll ännu mer svenskars blod på sina händer. När ska de få betala priset för vad dem är ansvariga för? Tvi.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Om du kollar videon så är det två personer som springer, han skjuter mot den ena utanför och jagar sen den andra in. Antar den som lever är den han försökte skjuta utanför.

Däremot får jag det till fyra döda. Han med bortskjutet huvud, två i bilen och en som hade skotthål i pannan där polisen desperat försökte göra HLR.

Han som polisen gör HLR är samma person som en av de i bilen, tror jag.
Citera
2023-10-16, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Är han måhända släkting till Salah Abdeslam, Bataclan-terroristen i Paris 2015?
Liknar honom iaf.
https://en.wikipedia.org/wiki/Salah_Abdeslam?fbclid=IwAR00_Qa5GXGYiB9MPscZwclRMP dYEcK4v8b-rpvED7QfEAbrTz4gfOmsWEQ

Han är född och uppvuxen i samma stadsdel som dådet skedde, så inte en omöjlighet.
Citera
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Klart som fan nivån måste höjas. Skandal annars.
Känns som det bara är en tidsfråga innan de kommer ske i sverige.
Tror knappt det hjälper om terrorister redan bestämt sig. Det jag funderar över är om man höjer till 5 nu, vad skulle ett hamas-anfall mot Sverige vara då? Om det är 5 nu så kanske det urholkar systemet, men jag tror och hoppas på en höjning. Den borde dock redan ha kommit precis som den i Belgien.
Citera
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
helt fel han är från nordafrika

idiot

Terroristen ja, inte han som filmar.
Citera
Medlem
Nu stänger SVT-live. Får väl önska reportern en god natts sömn. Såg långt ifrån pigg ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Det var väl två som sprang in i byggnaden?

Ja, men de står ju inget om den fjärde isf?

De står ju att de är två som är mördade och en tredje som vårdas på sjukhus. Men inget om den eventuella fjärde personen
Citera
2023-10-16, 23:34
Medlem
Var det inte det här koranbrännarna var ute efter?
Lite skön polarisering?
Citera
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komsojebac
Problemet är att man låter folk bränna Koranen. Man vet va det kommer leda till tyvärr. Skyldiga blir drabbade för detta fittland ska leka allan ballan som vanligt. Blodet från dessa supportrar ligger på politikernas händer.

Nej, problemet är att förrädare rullat in en enorm trojansk häst, full med fanatiska låg iq babbar och nnegrer, mot gällande migrationslagar och trots det delat ut medborgarskap till dessa åt höger och vänster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Varför vill muslimer klandra svenskar för en sagoboksbränning som utfördes av en dansk och en irakier?

För att dom vill det. Hjärntvättade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Är det den som Reinfeldt sitter i?
Nu kan alla Sverigevänner äntligen få utlopp för Reinfeldts "öppna era hjärtan"-tal och skjuta den ned.
Eftersom Reinfeldt och Alliansen förstört Sverige genom all privatisering så kommer jag istället skylla det på karma.

Vad gör den militärhelikoptern? Evakuering? Insatsstyrka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in