• 1
  • 2
2023-10-16, 10:36
Medlem
Har träffat män på både Happy Pancake, Bodycontact, Tinder osv etc där resultatet egentligen har blivit lite norm-motsägelsefullt - dvs man börjat dejta ”seriöst” på de vanliga dejtingapparna och sedan har det inte blivit mer än sex, och andra gånger setts i princip enbart för sex på BC, man vill prova en väldigt specifik grej tex och det har utvecklats till något djupare.

Ofta har jag upplevt att mannen i fråga nästan blivit lite sur på mig för att vi träffats på just bc, som om det i något annat sammanhang haft mer värde i hur själva sättet vi träffades på.

Min exman träffade jag på en utekväll som ett ons och det var ingenting vi belastade varandra för, vi tyckte ju om varandra och ville fortsätta ses 🤷‍♀️ Jag har också blivit hembjuden på fika av en helt platonisk kollega en helt vanlig söndag eftermiddag men så fort vi kom innanför dörren och den stängdes började vi hångla, inte heller det var någon issue.

Avgör sättet man träffas på hur relationen sedan anses, ur ett ”seriös-perspektiv”?
Citera
2023-10-16, 10:40
Bannlyst
Tycker de djupaste lustarna skapar de djupaste relationerna, inte sättet man träffats på. Jag har haft en relation från BC som enligt mig var bland de djupare. Man connectar genom sex, inte genom nåt tramsintresse. Tinder har också gett några bra relationer men också dem genom sex.
Citera
2023-10-16, 10:47
Medlem
Jag träffade min kille i ett "oseriöst"-perspektiv. Däremot är det bara han och jag som vet om det. Vi har en historia till alla andra om hur vi träffades.

Vi är eniga om att vi orkar inte säga sanningen och att ha energin att ta alla följdfrågor som
sanningen skulle innebära.

Däremot tycker jag inte att förhållandet känns mer oseriöst bara för att vi träffades "oseriöst".
Citera
2023-10-16, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Tycker de djupaste lustarna skapar de djupaste relationerna, inte sättet man träffats på. Jag har haft en relation från BC som enligt mig var bland de djupare. Man connectar genom sex, inte genom nåt tramsintresse. Tinder har också gett några bra relationer men också dem genom sex.

Bra sagt, jag har aldrig testat Tinder dock.

Berättade ni att ni träffats på just BC eller sa ni generellt nätet?
Citera
2023-10-16, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Skönt att höra att inte bara jag tänker så, har haft ynnesten att träffa några av de mest genuina på just bc, kanske för att man inte lägger någon ordentlig-fasad på sig själv utan är mer autentisk från början med sina köttsliga lustar 😄
Citera
2023-10-16, 12:26
Jag trodde det var en prostitutionssajt. Eller bara fejk för att skicka folk till porrsajter.
Senast redigerad av Juristen08 2023-10-16 kl. 12:30.
Citera
2023-10-16, 13:08
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeDays
man börjat dejta ”seriöst” på de vanliga dejtingapparna och sedan har det inte blivit mer än sex
Men vad konstigt då, särskilt då nät sk dejting är nästan uteslutande för one night stands.
Citat:
Avgör sättet man träffas på hur relationen sedan anses, ur ett ”seriös-perspektiv”?
Skulle inte kalla det avgör men lägger stor vikt på hur det kommer bli. Träffar du nån där det sökes kortvariga förhållanden så lär det svårligen bli nåt annat.

Vad skall nån bli sur över att ni träffas på bc ? Han träffade ju dig lika mycket som du träffade han , bara din inbillning tror jag. I grund och botten, om du går med på sex första träffen då sänder du själv signaler att du inte söker annat än ons.
Citera
2023-10-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rejcermaggan
Jag träffade min kille i ett "oseriöst"-perspektiv. Däremot är det bara han och jag som vet om det. Vi har en historia till alla andra om hur vi träffades.

Vi är eniga om att vi orkar inte säga sanningen och att ha energin att ta alla följdfrågor som
sanningen skulle innebära.

Däremot tycker jag inte att förhållandet känns mer oseriöst bara för att vi träffades "oseriöst".

Så träffade jag min fru... väldigt oseriöst... bara ett väldigt fåtal betrodda vet hur vi mötes och så har vi en story för andra som undrar. Jag tror inte att det spelar någon roll hur man träffas... är allt rätt för bägge så kan det ändå bli så att man utvecklar en djup och fin relation. 😁
Citera
2023-10-16, 14:08
Tillåt mig att facepalm'a
Tack.

Så du menar att du tänker söka en seriös relation på en KNULLsida? En sida som enda syfte är att söka knull?
Att det dessutom bara är äckel och samhällets bottenskrap som söker sig till BC är ytterligare en anledning till att slå sig själv i ansiktet.

BC är slutdestinationen för svenska desperata män som inte får matchningar på tinder eller napp på krogen, och då ska vi inte ens prata om vilka typer utav kvinnor som känner behovet av att söka sig till denna plats med dessa avskrap till män.
På BC huserar samma män/kvinnor som måste resa till tajjjjland och gambia för att få blöta könsorganet. Snälla tro inte för en sekund att det finns en enda hunk eller pingla, eller för den delen någon med vettig inställning till sex eller relationer på BC.
Det är enbart tjocka lastbilschaffisar med ost under huden och förtidspensionerade gamla träsktroll (också överviktiga såklart) som är sidans målgrupp.

Och nej, desperata BC-användare behöver inte berätta att jag har fel och hur dom minsann hittat en 10poängare där som sög kuken ren varje morgon, för alla förstår att det är hokuspokus.
Citera
2023-10-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Tillåt mig att facepalm'a
Tack.

Så du menar att du tänker söka en seriös relation på en KNULLsida? En sida som enda syfte är att söka knull?
Att det dessutom bara är äckel och samhällets bottenskrap som söker sig till BC är ytterligare en anledning till att slå sig själv i ansiktet.

BC är slutdestinationen för svenska desperata män som inte får matchningar på tinder eller napp på krogen, och då ska vi inte ens prata om vilka typer utav kvinnor som känner behovet av att söka sig till denna plats med dessa avskrap till män.
På BC huserar samma män/kvinnor som måste resa till tajjjjland och gambia för att få blöta könsorganet. Snälla tro inte för en sekund att det finns en enda hunk eller pingla, eller för den delen någon med vettig inställning till sex eller relationer på BC.
Det är enbart tjocka lastbilschaffisar med ost under huden och förtidspensionerade gamla träsktroll (också överviktiga såklart) som är sidans målgrupp.

Och nej, desperata BC-användare behöver inte berätta att jag har fel och hur dom minsann hittat en 10poängare där som sög kuken ren varje morgon, för alla förstår att det är hokuspokus.
Men oj här var det mycket ilska.
Jag hänger på bc och samtliga jag träffat har varit framgångsrika och skärpta personer, som kanske inte orkar gå på 3 trevliga dejter innan det blir intimt
Jag är heller inget bottenskrap men just nu har jag inte tid för en relation men är en sexuell varelse.
Citera
2023-10-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Men vad konstigt då, särskilt då nät sk dejting är nästan uteslutande för one night stands.Skulle inte kalla det avgör men lägger stor vikt på hur det kommer bli. Träffar du nån där det sökes kortvariga förhållanden så lär det svårligen bli nåt annat.

Vad skall nån bli sur över att ni träffas på bc ? Han träffade ju dig lika mycket som du träffade han , bara din inbillning tror jag. I grund och botten, om du går med på sex första träffen då sänder du själv signaler att du inte söker annat än ons.
När någon säger ”jag är sur på dig för att jag tror om vi hade setts på något annat sätt än på bc så hade vi nog varit mer intresserad av varandra”. Kan inte misstolka det, kan du?
Citera
2023-10-16, 14:45
Citat:
Men oj här var det mycket ilska.
Jag hänger på bc och samtliga jag träffat har varit framgångsrika och skärpta personer, som kanske inte orkar gå på 3 trevliga dejter innan det blir intimt
Jag är heller inget bottenskrap men just nu har jag inte tid för en relation men är en sexuell varelse.
Som sagt, bespara er era sagor för jag tror inte på dom.
Ingen vettig person söker knull på bodycontact. Det osar desperation och självförakt.

Jag har själv erfarenhet utav sidan så jag vet vad jag pratar om, självklart har jag inte sökt knull där eftersom att jag inte har några problem att få knull utan att sälja min själ.
Däremot var min desperata fd. kollega som knullade allt på två och fyra ben självklart medlem på BC.
Därav startade jag ett eget fejkkonto i ett tjejnamn, både för att se vad för sjukt han hade för sig där, men även för att kolla om klientelet var lika illa som jag trodde.
Mycket riktigt, min tjejprofil utan bild och beskrivning fick 20-30 skamliga förslag första dygnet. Dom visste inte ens hur "jag" såg ut, så dom var med andra ord exakt som min desperata kollega, dom var villiga att knulla allt som gick att sätta kuken i.

När man skrollade genom medlemmarna var utseendet också exakt som jag beskrev: oknullbara raggare, gamla gubbar och en och annan neger.
Brad Pitt lyste "konstigt nog" med sin frånvaro.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in