Citat:
Ursprungligen postat av
ExtremeDays
Men oj här var det mycket ilska.
Jag hänger på bc och samtliga jag träffat har varit framgångsrika och skärpta personer, som kanske inte orkar gå på 3 trevliga dejter innan det blir intimt
Jag är heller inget bottenskrap men just nu har jag inte tid för en relation men är en sexuell varelse.
Som sagt, bespara er era sagor för jag tror inte på dom.
Ingen vettig person söker knull på bodycontact. Det osar desperation och självförakt.
Jag har själv erfarenhet utav sidan så jag vet vad jag pratar om, självklart har jag inte sökt knull där eftersom att jag inte har några problem att få knull utan att sälja min själ.
Däremot var min desperata fd. kollega som knullade allt på två och fyra ben självklart medlem på BC.
Därav startade jag ett eget fejkkonto i ett tjejnamn, både för att se vad för sjukt han hade för sig där, men även för att kolla om klientelet var lika illa som jag trodde.
Mycket riktigt, min tjejprofil utan bild och beskrivning fick 20-30 skamliga förslag första dygnet. Dom visste inte ens hur "jag" såg ut, så dom var med andra ord exakt som min desperata kollega, dom var villiga att knulla allt som gick att sätta kuken i.
När man skrollade genom medlemmarna var utseendet också exakt som jag beskrev: oknullbara raggare, gamla gubbar och en och annan neger.
Brad Pitt lyste "konstigt nog" med sin frånvaro.