Citat:
Ibland drömmer jag om att jag, när jag är ute och går mina slingor i skogen, möter en hårlös man i full galopp. Med en flaska vin i ena näven och en Garmin-klocka kring den andra handleden.
Att få se OBBG livs levande – vilken ynnest. Efter ett sådant möte, i samma dignitet som att träffa Jesus eller Elvis, då, enkom då, hade jag kunnat dö lycklig!
Ontopic: Bra kämpat med gymmet! Jag höll på att kvävas på snålvattnet i käften när jag läste att du spenderat en undersköterskas lön på en restaurang! Så kan du inte hålla på. Skriv att du var på Sibylla nästa gång och åt en halvkall korv med mos så jag slipper bli svartsjuk och kränkt!
Att få se OBBG livs levande – vilken ynnest. Efter ett sådant möte, i samma dignitet som att träffa Jesus eller Elvis, då, enkom då, hade jag kunnat dö lycklig!
Ontopic: Bra kämpat med gymmet! Jag höll på att kvävas på snålvattnet i käften när jag läste att du spenderat en undersköterskas lön på en restaurang! Så kan du inte hålla på. Skriv att du var på Sibylla nästa gång och åt en halvkall korv med mos så jag slipper bli svartsjuk och kränkt!

Nämen tjenare GB-gubben! Jag hade helt missat din post. Det var inte att jag spelade svårfångad (utan jag hade nappat direkt). Just så som du föreställer dig mig, sådan är verkligheten. Tur är väl att elljusspåret ofta ligger öde, bortsett från min närvaro, för annars hade det förmodligen blivit polissak av det hela.
Jag är glad att jag hann käka på en riktigt hyfsad lunchrestaurang nu innan sossarna stryper hushållets inflöde av stålar. Framöver får vi nog nöja oss med enstjärniga syltor. Som vanligt folk vilket får mig att kräkas lite i munnen. Tänk att tvingas dinera omgiven av affärsbiträden, reklamutdelare, busschaufförer och arbetslösa.
På tal om korv med mos. Jag har fått en sjuk idé som är svår att släppa. Vore det inte trevligt om det anordnades en sammankomst för denna del av forumet? Jag tänker pizza och överdrivet dyrt vin.
----------------------------------------
Nu till något helt annat! I föregående inlägg lovade jag heligt och dyrt att sätta PB i löpning. Så blev det inte alls. Det är skammen som har hållit mig borta härifrån. Jag försökte hitta rätt tillfälle att göra er besvikna men det infann sig aldrig. Så nu river jag helt enkelt av plåstret. Det. blev. inget. PB. BÖG.
Jag citerar det moderna dramat Batman begins: "Why do we fall, OldButBaldGuy? So that we can learn to pick ourselves up." Observera, Batman är inte att förväxla med Buttman. John Stagliano var en sann pionjär, och entrepenör, inom vuxenfilm med fokus på kvinnors bakdelar. Det har inget med citatet att göra.
Mina löparskor (alla 6 par) är placerade på hyllan. Jag har inte haft över 90 bpm i puls sedan i lördags då jag sprang. Däremot har jag ryckt i hantlarna här hemma. Biceps och utsida axlar har utan tvekan fått stimuli.