• 1
  • 2
2023-10-15, 08:03
Bannlyst
Har med att dom är vita eller vad har det med att de är sociala? De flesta svenska tjejer får mycket ligg, lätt om du frågar dom så har de legat mer än dig själv.

Men av vilken anledning brukar dom få ligga runt så mycket?

Tjejer i andra länder får inte ligga på samma sett, även om de vill det.

Får dom ligg enbart för att dom är vita/snygga eller är det även av andra skäl också? Att dom är sociala? För inte alla av sveriges tjejer är sociala, men de får ligg ändå de som inte är det också.

Även vissa tyska tjejer får bra ligg (svensken kommer ju från tyskarna), jag tror det har med att dom är vithyade som de får mer ligg i sverige, invandrartjejer eller andra exotiska tjejer får inte ligga i samma utsträckning i sverige.

Jag tror att vithyade västerlänningar får flest ligg i världen.

Frågeställning:

Hur kommer det sig att svenska brudar får så mycket sex? Är det för att dom är vita och ser bra ut och är fräscha, eller av andra skäl?
Senast redigerad av RainbowRocket 2023-10-15 kl. 08:30.
Citera
2023-10-15, 08:31
Bannlyst

Kvinnor får ligga för att dom har fitta, så där ifrån har vi utgångspunkten.

Historiskt har Sverige(innan svartskallarna) ansetts var frigjort och liberalt, gladporren satte Sverige på kartan.

Svenska kvinnor som är blond med yppiga bröst är för jävla härligt, och engelsmännen förevigade detta under fotbolls-EM i Frankrike med:

-You're team is shit, but you're birds are fit!
Citera
2023-10-15, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainbowRocket
Men i vissa länder har de fitta, men de får inte ligga för det. Kvinnor i Sverige är oerhört vackra, dom är blyga och vita, vilket ger högre IQ, därför attraheras folk av dem.

Jag håller med dig helt, att vita blonda brudar eller brunetter som är vita är mäktiga tjejer, och de bör få ha bra liv med oss killar Men är det utseendet eller det sociala det handlar om det?
Haha fast nu är det ju så här att vita Svenska brudar är kända för att , go black.
Citera
2023-10-15, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Haha fast nu är det ju så här att vita Svenska brudar är kända för att , go black.

Då är dom idioter, dom behöver ligga med oss vita killar, för att para ihop sig och skaffa barn.
Citera
2023-10-15, 08:52
Medlem
note-its avatar
Citat:

Frågeställning:

Hur kommer det sig att svenska brudar får så mycket sex? Är det för att dom är vita och ser bra ut och är fräscha, eller av andra skäl?
Vad har du för källa på det här? Mer än att det är dina egna tomma påståenden? Du känns väldigt incel och bör kanske inte diskutera sånt här-
Citera
2023-10-15, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Vad har du för källa på det här? Mer än att det är dina egna tomma påståenden? Du känns väldigt incel och bör kanske inte diskutera sånt här-

Måste man ha källor på ett ärligt påstående? Sen om jag är incel eller inte, angår inte tråden.

Tråden handlar om att svenska tjejer lätt får ligga, särskilt de som är vita, håll dig till ämnet!
Citera
2023-10-15, 08:58
Bannlyst

Det är såklart utsenndet som gör det, och ration är faktiskt brutal, men inte om du varit på dom brittiska Öarna där snackar vi träsktroll på löpande band.

Så vi har en enormt hög snygghet på våra damer, sen är dom social, bra på engelska och gillar att åka till Australien, så extremt mycket snyggare än snittet ute i världen tillsammans med Engelskan gör dom åtråvärda!
Citera
2023-10-15, 09:01
Medlem
Citat:
Har med att dom är vita eller vad har det med att de är sociala? De flesta svenska tjejer får mycket ligg, lätt om du frågar dom så har de legat mer än dig själv.

Får dom ligg enbart för att dom är vita/snygga eller är det även av andra skäl också? Att dom är sociala? För inte alla av sveriges tjejer är sociala, men de får ligg ändå de som inte är det också.

Även vissa tyska tjejer får bra ligg (svensken kommer ju från tyskarna), jag tror det har med att dom är vithyade som de får mer ligg i sverige, invandrartjejer eller andra exotiska tjejer får inte ligga i samma utsträckning i sverige.

Frågeställning:

Svenska kvinnor får ligga mycket för att de beter sig som horor.
Citera
2023-10-15, 09:13
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:

Frågeställning:

Har du nån statistik på detta? för nu tror du bara att det är så
Hur vet du hur det funkar i andra länder?
Citera
2023-10-15, 09:28
Medlem
Jag har aldrig sett någon statistik som tyder på att just svenskar eller svenska tjejer skulle sticka ut när det gäller sex, antal partners etc. Sverige ligger allmänt högt upp i sex-statistiken men skiljer sig inte från andra jämförbara länder.
Citera
2023-10-15, 10:03
Medlem
Tror det är kultur. I sverige är det OK att ligga medans i andra länder kan de få straff. Hudfärgskorrelation, om den existerar, kommer nog förtvina i och med att människorna blandas.
Citera
2023-10-15, 10:06
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det beror på att vi har ett mansöverskott.

Tjejer kan dissa 10 killar de står ändå 100 killar i kö med mössan i hand. Ja tack, nej tack, vänta ska ja hämta din jacka. Ska ba betala notan. Ja tack.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in