2023-10-21, 00:36
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Morbrodern måste ju vara helt bränd i skallen. Hade han velat få tyst på uthängningen av hans systerdotter i denna tråd, och velat skona henne från all läsning hon kommer ta del av här om sig själv när hon vaknar hade han presenterat bevis för länge sedan.

Ja, fatta första konversationen med familjen. "Ja, så skönt att vi fick hem dig Fellan. Vi startade en insamling som gick jättebra! Men det ledde också till en flashbacktråd om dig.. på drygt 100 sidor.. med massor av snaskigt skvaller. Bara losers som skriver men ändå.."

Vilken ångest. För alla inblandade.

Jag gissar dock att Felicias OnlyFans säljer bättre än någonsin. Det är åtminstone en liten ljusglimt i detta mörker.
Citera
2023-10-21, 00:42
Avslutad
Har någon anmält detta för bedrägeri?
Citera
2023-10-21, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Luktar skunk långa vägar...Familjen tigger pengar för att forsla hem ett missfoster till dotter som gått på linan en längre tid. Hon är en lyxprostituerad men inga pengar.

Hur är det för vanliga horor du, hamnar de på minus efter varje knull?

Ont; detta ånyo så jävla fejk, helt otroligt.

Jag brukar vilja de flesta väl. Men här, vämjeligt.
Citera
2023-10-21, 01:00
Medlem
headkeepers avatar
Den som cashar in på OF är da boyfriend.
Citera
2023-10-21, 01:01
Medlem
Ännu inget konkret bevis på att olyckan skett.
Ingen redovisning av kvitton.
Ingen redovisning av sjukhuspappren.
Inga bilder på Felicia.
Ingen transparens.

Nu har de haft tillräckligt med tid på sig att publicera bevis. De har fått tillräckligt många chanser. Familjen Cedergren Sörensen är nu stämplade som bedragare och en polisanmälan kommer göras inom kort.

Det räcker att de lurat någon på 1kr för att denne ska kunna bli målsägande, vilket är bra att veta.

Det är nu allvaret börjar. Knarkande, skattefifflande och skuldsatta bedragare tillhör bottenskrapet av samhället.
Senast redigerad av Ehandel 2023-10-21 kl. 01:04.
Citera
2023-10-21, 01:06
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Samma här👋
Har inte heller hängt med men läst i Aftonbladet att tösen vält med moped och sedan blivit påkörd i huvudet.
Stämmer inte det?
Någon som mäktar med en sammanfattning?
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Där har skrivits en sån massa hemska saker om tjejen o hela hennes familj. Man har teorier om att allt är en bluff för att lura folk på pengar. Men man har inga bevis för dessa påståenden. Detta är en riktigt ”giftig” tråd. Jag tror det är sant och har donerat tidigare i veckan.

Problemet är inte om tvivlarna lyckats bevisa att inget hänt.

Problemet är att det inte presenteras trovärdiga bevis för påståendena om Felicias mopedolycka, efterföljande sjukhusvård och hemresa.

Hade det gjorts - vilket vore rimligt, sunt och naturligtvis självklart att göra när folk skänkt nästan en miljon kronor på 10 dagar - hade misstankarna försvunnit och tvivlarna tystnat.
Kanske hade familjen dessutom kunnat casha in ännu mer på tiggeriet.

Men av någon helt oförklarlig orsak presenteras inga fotografier varken på någon skadad i säng, hand med dropp eller anhöriga i sjukhuset. Inte heller på några kvitton, bilder från polisrapporten, sjukhusunderlag, papper för hemtransporten och liknande saker som efterfrågats.

Istället lägger de ut ett reklamfoto taget utifrån på Karolinska sjukhuset by night hämtat från nätet. Ovanpå detta raderar de utan svar alla undringar och frågor på GFM-kontot.

Om det förutom dessa märkliga omständigheter också finns en lång lista på saker de uppgett som skaver så blir hela företeelsen skum:
(Tack Ehandel):

Vad vi vet (källor: offentliga uppgifter, domar, bevis från deras sociala medier, hemnet):
- De har begått både folkbokförings- och skattebrott. Utvandrad men skriven i Sverige.
- Felicia är dömd för narkotikabrott
- Felicia har blivit stämd av Collector Bank, och förlorat det ärendet. Hon är skyldig dem 40,000 SEK. Detta skedde i Juni i år.
- Felicia har totalt över 300,000 SEK i skulder som Kronofogden försöker komma åt
- Hon är ihop med en känd och dömd bedragare från Norge som heter Carl Aksel Jansen
- Familjen har ett flertal bilar/fordon, villa för över 6 miljoner, flertal tävlingshästar. Men inte råd att betala försäkring eller hennes skulder
- De försöker samla in hela summan för sjukhusvistelse/flyg
- De har fått in hundratusentals kronor på deras privata Swish
- Hon har utfört kosmetiska ingrepp tidigare och jobbar med porr (OnlyFans)
- Thailändsk media har inte rapporterat någonting om denna påstådda olycka
- Den enda informationen vi har om "olyckan" kommer direkt från familjen Cedergren
- Mailkonversationer med både polis och sjukhus i Thailand bekräftar att ingen hört talas om någon sådan olycka
- Det har inte regnat de dagarna i Koh Samui, vilket skulle vara en av orsakerna till "olyckan"
Senast redigerad av coli 2023-10-21 kl. 01:11.
Citera
2023-10-21, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Var hittar man den filmen?

Sök på itsfeliciasky på Instagram. Det är det 27:e inlägget om man räknar uppifrån det senaste. Hon har en regnbågsfärgad bikini och solglasögon på inläggsbilden.
Citera
2023-10-21, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ehandel
Ännu inget konkret bevis på att olyckan skett.
Ingen redovisning av kvitton.
Ingen redovisning av sjukhuspappren.
Inga bilder på Felicia.
Ingen transparens.

Nu har de haft tillräckligt med tid på sig att publicera bevis. De har fått tillräckligt många chanser. Familjen Cedergren Sörensen är nu stämplade som bedragare och en polisanmälan kommer göras inom kort.

Det räcker att de lurat någon på 1kr för att denne ska kunna bli målsägande, vilket är bra att veta.

Det är nu allvaret börjar. Knarkande, skattefifflande och skuldsatta bedragare tillhör bottenskrapet av samhället.

Vad är detta för trams? De vill bara ha hem sin dotter.
Citera
2023-10-21, 01:26
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Vad är detta för trams? De vill bara ha hem sin dotter.
Det handlar inte om det om man följt med sen sida 26 i tråden.
Citera
2023-10-21, 02:33
Medlem
Andy Frains avatar
Oavsett vad så är det ju så att familjen inte varit transparenta med vad som hänt och då är det jävligt fult att starta en GFM om man inte kan lägga korten på bordet från början (och då snackar jag inte om hennes OF, ev pojkvän osv) utan om lögnerna/påståendena hennes familj kläckt ur sig.

Vad som verkligen skaver för mig är bristen på något som helst bevis! Ett kvitto, ett patientkort etc hade räckt för att jag skulle knipa igen.

Jag har själv bott 8 år i Sydostasien och där är inte en chans att detta fallet (om det har gått till så som familjen hävdar) inte skulle finnas i någon tidningsnotis öht!

Att hennes familj sen har mage att kläcka ur sig att regeringen borde betala och se efter sina medborgare visar bara hur jävla korkade dom är! Hon är, liksom jag är, utskriven ur Sverige! Då kan man inte kräva ett piss!
Citera
2023-10-21, 03:06
Medlem
Kan bara Felicias anhöriga ge oss räkningen på sjukhusvistelsen och flygresan så lägger vi ner häxjakten. Gör ni inte de så kommer vi fortsätta tyvärr och ni kommer bli exposade så in i helvete, för människor här kommer inte ge sig. Är riktigt förvånad att att INGEN var på Arlanda. Hade jag inte bott i Göteborg hade jag lätt varit på plats .. så jävla mycket snack
Citera
2023-10-21, 03:13
Medlem
baron-brazils avatar
Stort skämt.

Morbror Daniel är inte bara en svenskfientlig landsförrädare.
Han är också en bedragare likt hela familjen.

Sälja röv på OF går bra, stämpla ut från Sverige går bra, punda går bra, inte betala skatt går bra.

Men när något går snett så förväntas vi hederliga skattebetalare ta notan?
Och om inte bör vi skänka pengar?

Det är ett stort skämt.
Hela familjen är ett stort skämt.

Och ja, jag hoppas att ingenting blir som förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in