2024-01-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Kan fiskmåsarna sluta säga att det är fake. Det är bekräftat både i irakisk och svensk media. Förra gången ville tjockskallarna pusha media att publicera om fakedöden men media sket i att göra det pga obekräftade uppgifter. Samt att det nu finns filmer med civila runt omkring och inte i en kontrollerad miljö

"Aftonbladet har varit kontakt med Utrikesdepartementet som inte kan bekräfta uppgifterna.

”UD har för närvarande ingen kännedom om ett ärende i likhet med det du beskriver”, skriver UD i ett mejl."

verkar vara något konstigt igen
Citera
2024-01-08, 20:48
Medlem
vad är benzema insta?
Citera
2024-01-08, 20:49
Medlem
Doctors avatar
För de som inte har instagram så finns de två klippen att hämta här:
https://gofile.io/d/EapdyW
Citera
2024-01-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flush55
la liga existerar inte längre jordbro fick dom be om ursäkt på live hahahha

Var kan man se den?
Citera
2024-01-08, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Var kan man se den?
ingenstans om ingen spelade in den
Citera
2024-01-08, 20:51
Medlem
Vet någon här vem Scar (Dalen) tillhör? Han hånar Benzema på sin story och även lagt upp när en snubbe i kostym förföljer Mercan strax innan mordet säkert!

Länk: https://www.instagram.com/scar.121?i...UwZjZqcmpxb3hs
Citera
2024-01-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
"Aftonbladet har varit kontakt med Utrikesdepartementet som inte kan bekräfta uppgifterna.

”UD har för närvarande ingen kännedom om ett ärende i likhet med det du beskriver”, skriver UD i ett mejl."

verkar vara något konstigt igen

UD har gjort en avrådan till bl.a Irak vilket betyder att det råder 0 kommunikation mellan dess ambassader. Googla om du vill veta mer men det jag säger är att UD inte behöver bekräfta något för att det ska vara sant när det gäller personer som befinner sig i länder såsom Irak bland annat. Detta för att dubbelt medborgarskap slutar gälla så fort man sätter sin fot i det landet som avrådan gäller för.

Dock gäller avrådan inte i de kurdiska delarna i Irak (de enda civiliserade delarna i landet). Synd för benzema att han inte valde att bosätta sig där istället.
Citera
Medlem
Någon som känner igen GM?
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
vad är benzema insta?
han har flera tydligen men detta har jag följt: https://www.instagram.com/therealbenzema_9/

Det har alltid varit låst men jag skickade request för några månader sen när han var aktuell här med nått.
Sista han postade var för 8h sen, man kan tro han skriver en bok för varje story är proppad med text heh..
Citera
2024-01-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flush55
ingenstans om ingen spelade in den

Hoppas någon spelade in
Citera
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det enda som stör mig när jag ser filmen är stavningen på rosor..

”Roser”.. really?

Fö kan jag inte bry mig mindre 🥱..

Håller med. Och nästan hela den här tråden svämmar över av folk som varken kan stava eller skriva svensk meningsbyggnad. Det verkar finnas hur många miffon som helst som verkar prata precis som hon domstolshandläggaren på Attunda och killen hon var kåt på. En dialog som påminner om två utvecklingsstörda som utstöter gutturala ljud oregelbundet.

Kom på en sak till som stör mig - att Sverige delat ut medborgarskap i cornflakes-paket till alla dessa miffon. "Svensk man skjuten i Irak", ja eller hur....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
UD har gjort en avrådan till bl.a Irak vilket betyder att det råder 0 kommunikation mellan dess ambassader. Googla om du vill veta mer men det jag säger är att UD inte behöver bekräfta något för att det ska vara sant när det gäller personer som befinner sig i länder såsom Irak bland annat. Detta för att dubbelt medborgarskap slutar gälla så fort man sätter sin fot i det landet som avrådan gäller för.

Dock gäller avrådan inte i de kurdiska delarna i Irak (de enda civiliserade delarna i landet). Synd för benzema att han inte valde att bosätta sig där istället.

Okej! tack för info, hade faktiskt ingen aning om det du skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in