Nej det gör det inte!
Ingen vill göra affärer med de där idioterna, åker dit på det mesta.
Själv skulle jag tippa att deras pengar är slut och att de blir jagade tills de betalar eller dör
Förutom då att bäret vill klippa några med
Verkligen, det känns skitskumt med det där "skotthålet" i bakhuvudet. Att han är stendöd tvivlar jag väl mindre på, känns lite väl att anordna en folksamling statister med myndighetskläder och att motståndarsidan ska ta på sig ett mord de (om det skulle vara fejkat) uppenbarligen inte genomfört och fått skämmas i efterhand. Men det där jävla skotthålet i bakhuvudet grämer mig.
Inte helt onaturligt att han vände sig mot förardörren när första skottsalvan gick av, det känns som en ganska naturlig reaktion så placeringsmässigt hade det väl kunnat gå an men varken ett ingångs eller utgångshål mitt i pallet borde resultera i två mindre streck. Okej om han blivit skjuten 1 h innan och var på g att blöda ut men va fan, det där måste ish vara glaskross han fått i bakhuvudet och vara ett skärsår kontra utgångs/ingångshål eller tänker jag galet?
ja ser mer ut som nått annat sår i bakhuvudet, med tanke på mängden blod man ser i denna story på insta så har han nog träffats en hel del på överkroppen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!