Citat:
Ursprungligen postat av
kirespappapa
Fortsättningen på historien om Johan Falk kommer ut i bokform i dag den 3/10. Jag har precis börjat lyssna på ljudboken som heter "Slutet var bara början".
Otroligt att det alltså ska publiceras böcker på skitfilmerna också?
Den första innan det blir till en fisljummen B-filmserie är okej, Noll tolerans. Resten av filmerna är ju ren dynga.