2023-10-03, 12:36
  #1
Medlem
Fortsättningen på historien om Johan Falk kommer ut i bokform i dag den 3/10. Jag har precis börjat lyssna på ljudboken som heter "Slutet var bara början".
Citera
2023-10-03, 19:55
  #2
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Fortsättningen på historien om Johan Falk kommer ut i bokform i dag den 3/10. Jag har precis börjat lyssna på ljudboken som heter "Slutet var bara början".

Otroligt att det alltså ska publiceras böcker på skitfilmerna också?
Den första innan det blir till en fisljummen B-filmserie är okej, Noll tolerans. Resten av filmerna är ju ren dynga.
Citera
2023-10-03, 23:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Otroligt att det alltså ska publiceras böcker på skitfilmerna också?
Den första innan det blir till en fisljummen B-filmserie är okej, Noll tolerans. Resten av filmerna är ju ren dynga.

Varför så irriterad ? Detta drabbar väl inte dig ?
__________________
Senast redigerad av kirespappapa 2023-10-03 kl. 23:51.
Citera
2023-10-04, 04:50
  #4
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Varför så irriterad ? Detta drabbar väl inte dig ?

Jo. lite grann. Skitfilmerna är så dåliga att jag blir irriterad bara av faktumet att de spelats in.
Citera
2023-10-07, 17:45
  #5
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Fortsättningen på historien om Johan Falk kommer ut i bokform i dag den 3/10. Jag har precis börjat lyssna på ljudboken som heter "Slutet var bara början".
Hur långt har du kommit? Jag är en timma i in boken och vill bara fortsätta lyssna, så bra!👍
Citera
2023-10-07, 19:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Hur långt har du kommit? Jag är en timma i in boken och vill bara fortsätta lyssna, så bra!👍

Jag hade några lediga dagar och lyssnade igenom boken på två dagar.
Citera
2023-10-07, 19:45
  #7
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Jag hade några lediga dagar och lyssnade igenom boken på två dagar.
Vad tyckte du?
Citera
2023-10-07, 22:12
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Vad tyckte du?

Jag tycker att det var intressant och ser fram emot fortsättningen. Jag vill inte säga för mycket eftersom du säkert har en hel del kvar att lyssna på.
Jag har förstått att de filmer som planeras ska fortsätta där den tredje boken slutar.
Citera
2023-10-08, 08:06
  #9
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Jag tycker att det var intressant och ser fram emot fortsättningen. Jag vill inte säga för mycket eftersom du säkert har en hel del kvar att lyssna på.
Jag har förstått att de filmer som planeras ska fortsätta där den tredje boken slutar.
Tack! Ja, jag tror att jag har kommit till kapitel sju eller någonting, och den är väldigt bra men tack då vet jag! 🍁
Citera
2023-10-12, 08:50
  #10
Medlem
Pippikoftans avatar
Tycker än så länge boken är riktigt dålig faktiskt. Otroligt usel skriven, man märker att Anders Nilsson inte är en författare direkt. Otroligt onaturlig dialog.
Citera
2023-10-12, 12:35
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Tycker än så länge boken är riktigt dålig faktiskt. Otroligt usel skriven, man märker att Anders Nilsson inte är en författare direkt. Otroligt onaturlig dialog.


Ja stundtals känns det som att en 5-åring har skrivit vissa kapitel

Tycker boken är helt ok men den svarar ju definitivt inte upp mot den hypen som varit
Citera
2023-10-12, 19:16
  #12
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Ovanstående elva inlägg bröts ut ur (FB) Tråden om Johan Falk-filmerna (rubrik ändrad /mod) i Film och gjordes till ett eget ämne.

/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in