2023-10-12, 15:21
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Företaget är på adressen där skjutningen var finns ingen annan adress.

Vilken adress bodde dessa på?
Citera
2023-10-12, 15:22
Medlem
Ett vittne ska ha sett en vit skåpbil….Visst var det något annat fall nyligen där det också var en vit skåpbil inblandad? Kommer dock inte ihåg vilket av alla
Citera
2023-10-12, 15:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Är man inte dömd för något får man utgå ifrån att dom inte är kriminella. Man är väl oskyldig tills motsatsen bevisats.

I en rättssal går man efter denna princip ja. Utanför rättssalen är det helt meningslöst att spekulera om det. Kanske har dessa brottsoffer en koppling till Foxtrot. Kanske har de inte det. Fram med fakta om du vill att nån ska bry sig.
Citera
2023-10-12, 15:27
Medlem
b00b00s avatar
Såg nyhetsinslaget på TV4 imorse. Det var en sekvens där man ser, vad jag tror är en vit ARLO-kamera ovanför dörren. Förhoppningsvis så snålade dom inte med cloudkontot.
Citera
2023-10-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Företaget är på adressen där skjutningen var finns ingen annan adress.

Man kan väl för fan ha ett bolag registrerat på samma adress där man bor utan att för den skull ha verksamheten där.
Citera
2023-10-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Nej, men det gäller ju lite generellt det jag skrev i förra inlägget. Klart man inte är oskyldig om man begår grova brott, bara för att man inte är dömd eller att polisen inte vet vem det är. Om jag vet vem som mördat min mamma är det enligt mig förståeligt om jag är hämndlysten och arg och jag anser definitivt inte att den som gjort det är oskyldig bara för att han inte är dömd för det.
Visst, förståeligt men helt ohållbart om alla skulle vara självutnämnda poliser och ta lagen i egna händer.
I detta fall verkar man ju klar över att det handlar om oskyldiga. Det är ju knappast deras fel att det finns någon avlägsen kusin som är involverad i ngt gäng.
Citera
2023-10-12, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
I en rättssal går man efter denna princip ja. Utanför rättssalen är det helt meningslöst att spekulera om det. Kanske har dessa brottsoffer en koppling till Foxtrot. Kanske har de inte det. Fram med fakta om du vill att nån ska bry sig.
Ja det är meningslöst, men även polis har ju gått ut med att dom är oskyldiga.
Citera
2023-10-12, 15:32
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Vilken adress bodde dessa på?

Gulasor AB har verksamhet på Prylvägen 12, Hägersten.
Citera
2023-10-12, 15:33
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Man kan väl för fan ha ett bolag registrerat på samma adress där man bor utan att för den skull ha verksamheten där.

Men då borde väl en annan adress dyka upp om man har läkarmottagning?
Citera
2023-10-12, 15:35
Medlem
Redas avatar
Troligen ett familjedrama utan koppling till någonting.
Citera
2023-10-12, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
tror det kallas utökat självmord!
Citera
2023-10-12, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda

Snälla. Läs tråden innan du uttalar dig. Är alldeles uppenbart att det finns kopplingar till andra dåd runt om i Stockholm senaste tiden.

Se nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Snowgubbe
Vad vet vi om B*rk familjen?

Detta råa dåd mot två st B*rk

Branden vid Snättringe (Mästarvägen 6) där 68åriga tanten sitter i samma bolag som S0rgul Guv*n B*rk
(FB) Villabrand + farligt föremål. Snättringe, Huddinge (2023-10-12)

Mordbrand försöket i Huddinge (Tunholms väg 7) där grannhuset 5c troligtvis var måltavlan då det bor tre st B*rk där
(FB) Sju brandattentat i Stockholm (2023-10-10)

Sprängningen i Snättringe (2023-09-21) bor det två st B*rk på Lövdalsvägen 15 där mamman har exakt samma mellannamn och efternamn som skjutningen i Västberga/Telefonplan som skedde inatt.
(FB) Explosion i radhusområde i Huddinge (2023-09-21)

e = *
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in