Söker efter en behandling där man kan bli tvättad, antingen helkroppsskrubbad när man ligger på en bänk eller i ett badkar. Helst såklart naken men badbyxor om måste.
Vad heter en sådan behandling, vad söker jag på? Någon som har erfarenheter? Har ni gjort något liknande ni kan rekommendera?
Vore toppen! Tyvärr får vi hålla oss till trakterna Linköping och nedåt i landet
I mitt badhus fanns på 80-talet ett speciellt omklädningsrum för särisar. Där kunde dom bland annat duscha med slang, sitta i duschrullstol och annan lyx. Tänker att om du har det i ditt kommunala badhus, smiter in där i rusningstid kanske någon dekadent personlig assistent hjälper dig av bara farten.
I mitt badhus fanns på 80-talet ett speciellt omklädningsrum för särisar. Där kunde dom bland annat duscha med slang, sitta i duschrullstol och annan lyx. Tänker att om du har det i ditt kommunala badhus, smiter in där i rusningstid kanske någon dekadent personlig assistent hjälper dig av bara farten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!