• 1
  • 2
2000-06-28, 21:40
Olllon som härjat på flera sidor är förmodligen journalist eller forskare inom något beteendevetenskapligt ämne. För ett par veckor sedan frågade Olllon i drogforumet under heroin; "Tycker ni jag skall testa", en fråga som fick otroligt många svar. Detta är signifikativt för Ollon - En konfronterande åsikt eller fråga som drar till sig mycket svar. Detta gör att Ollon får material till sin forskning/artikel.
Citera
2000-06-28, 21:45
Medlem
Ollons identitet

Verkar ej sannolikt att nån med så låg intelligens skulle vara forskare. Ollon är bara en sjuk människa.
Citera
2000-06-29, 01:38
Medlem
Ollons identitet

Det verkar dock sannolikt att han är journalist med den låga intelligensen.
Citera
2000-06-29, 10:58
Ollons identitet

Ligger något i vad "detektiv" säger. Jag vill dock göra ett tillägg.

Att föringa Ollons intelligens är att göra det enkelt för sig. Jag misstänker att han är motståndare till prostitution men samlar genom sina provokativa inlägg argument från motståndarsidan. Om man följer Ollons inlägg så ser man att nivån försändrats kraftig sedan de första inläggen. Man skulle t.o.m kunna tro att någon tagit över Ollons identitet.
Citera
2000-06-29, 11:10
Medlem
Ollons identitet

Håll käften för fan!!

jag är bara bitter feminist som hartar er eftersom ni får knulla!! hahah! ha det så sköntt när ni knullar - jag slipper minsann att tänka på könssjukdommar och tidig utlösning jag har det myckett vättre som inte får knulla!!!
Citera
2000-06-29, 11:11
Medlem
Ollons identitet

Håll käften för fan!!

jag är bara bitter feminist som hartar er eftersom ni får knulla!! hahah! ha det så sköntt när ni knullar - jag slipper minsann att tänka på könssjukdommar och tidig utlösning jag har det myckett vättre som inte får knulla!!!
Citera
2000-06-29, 11:12
Medlem
Ollons identitet

Håll käften för fan!!

Citera
2000-06-29, 11:20
Ollons identitet

Som sagt någon har tagit Ollons identitet. Inte ens stavfelen är desamma.
Citera
2000-06-29, 15:10
Medlem
Ollons identitet

Michael: Jag känner mig faktiskt smickrad att du lägger så stor del av din tid på att försöka amutskasta mig i detta forum, även om denna känsla är blandad med ett visst obehag inför ditt intresse för min person. Jag skulle dock uppskatta om du i fortsättningen kunde skriva inlägg i ditt eget namn, även om jag naturligtvis förstår att det är svårt för dig att stå rakryggat för dina egna åsikter.

PS. Inte kommit iväg på din "semester" än?? Stackare... jag förstår att detta forum lockat dig till en del impulsköp...
Citera
2000-06-29, 15:48
Medlem
Ollons identitet

Är jag också Michael, du Ollon ?
Citera
2000-06-29, 17:52
Medlem
Ollons identitet

arnold: det vet jag inte - men michaels stil med upprepningar av samma inlägg är mycket lätt att identifiera, speciellt som han skriver dessa inlägg under mitt namn. Den stackaren måste vara förälskad i mig - alternativt blivit så förorättad då jag senast "krossade" honom totalt i diskussionen att han känner sig tvungen att ta till dessa knep i ett sorts parodiskt försök att återhämta en heder han aldrig haft.

Allvarligt talat så tycker jag mycket synd om honom.
Citera
2000-06-29, 19:40
Medlem
Ollons identitet

Ja, han kanske är förälskad i dig..... Ni två borde kanske träffas?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in