Citat:
Ursprungligen postat av
Genelkurmay
Själv är jag skadeglad över att mänskligheten går åt helvete ändå och att det kommer slå tillbaka mot alla. Lägre barnafödande kommer leda till att våra samhällen går under inom bara någon generation.
Är du oskuld?
Det är lite så jag också tänker. Men samtidigt trist att mänskligheten går under.
Nej faktiskt inte, haft sex en gång för väldigt länge sedan. Men så lite erfarenhet så jag känner mig typ som oskuld.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sverigegrabben
Jag tror du måste bryta social krets. Jag har själv haft vänner som knappt aldrig haft fester och det är ju på fester folk träffar människor. Delvis är det kanske mitt eget fel, alltid tyckt unga varit rätt trista att umgås med. Men jag har klarat mig bra med fejjan och faktiskt en gång även Flashback.
Har bara haft ett renodlat krogragg så det är inte så vanligt. Du ska inte lyssna på de där som säger att det är kört! Men du måste försöka rannsaka dig själv om anledningen till varför: Är det för att du ej vågar ragga eller är det för att du helt enkelt har en så trist umgängeskrets att du lever efter en egen självuppfyllande profetia? Jag som ung hade några vänner som faktiskt i efterhand var riktiga losers. Fick inga tjejer, en av de som ser bra ut är oskuld än idag. Nu menar jag inte att du är en loser men de var det.
Jag själv fick väldigt lite knulla när jag umgicks med de. Fick tex förlora oskulden med en hora för jag var så blyg. Men sedan lättade det och det lättade rejält! Så se över din umgängeskrets! Vi behöver alla byta krets ibland.
Festar man ens i min ålder? Knappt någon gör det. Men dom gånger jag blir bjuden på sådant så tackar jag aldrig nej, någonsin. Det har varit perioder då jag inte vågat ragga, men ibland tar jag modet till mig. Jag är en loser när det kommer till relationer, men i övrigt så har jag lyckats bra i livet med utbildning och jobb.
Det är inte bara att byta umgängeskrets i min ålder, folk har sitt. De man växte upp med t.ex har ju de flesta barn idag eller iallafall en relation. Även på jobbet.