Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-09, 12:46
Medlem
Ja, bilderna hitintills av blattemuslimer är främst de av personer från MENA flaggandes med den palestinska flaggan. Problemet för palestinier är att de är lite som Europa zigenare, oönskade av alla. Övriga arabstater har till och från stöttat dem, MEN det stödet har varit på avtagande och nu misstänks ju främst Iran ha varit tillskyndaren.

De muslimska arabiska staterna verkar ju helst vilja slippa den spetälska som palestinierna utgör med minnet från svarta måndagen i Jordanien, inbördeskriget i Syrien, hyllandet av Saddams intåg i Kuwait.

Nu senast har ju Saudiarabien varit i samtal med Israel och Iran är väl livrädda för en "allians" dem emellan med udden riktad mot Iran. Gissningsvis är detta Irans svar för att sätta pressen på Saudiarabien att inte vara kompis med Israel.

Det märktes också på debatten i SVT att de har problem. S har ägnat sig åt triangulering, d.v.s. närma sig motståndarens politik, men när Magda blev kallad horunge så insåg nog S att de lever farligt med blattemuslimerna och vågade inte i debatten stödja en biståndsbojkott av dem. DET lämnar dem till regeringen för dem är rädda.
Citera
2023-10-09, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Det är fega kräk som står på svenska torg och skriker och hyllar hamas !!!

Fan att de inte skäms fega kräk med svansen mellan benen, äckligt

Inte nog med det så har de ockuperat vårat land! De skulle skämmas att gå ut på svenska gator och torg som om de ägde vårt land. De verkar tro att Sverige är en del av Palestina. Sverige är svenskarnas land. Dessa inkräktare som trängt sig in i Sverige och ockuperat det bör inte glömma att de är i främmande människors land!
Senast redigerad av Ajabaja555 2023-10-09 kl. 12:52.
Citera
2023-10-09, 12:52
Medlem
Denna tråd borde hålla sig ifrån hetsare. Se andra tråden där är det någorlunda sansat
Om man blir galen av demonstrationer ska man nog undvika dessa
Kunde ju räkna ut att de skulle komma
Citera
2023-10-09, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Stödjer inte NMR också konflikten/attacken/kriget?

Jo, hos NMR var det fest i helgen.

"Heroiskt motstånd över hela Palestina

Nordiska motståndsrörelsen är den första svenska nationalistiska gruppen som officiellt uttrycker stöd för den palestinska antisionistiska offensiven.
Vi önskar det palestinska folket all lycka i kampen för ett nytt och fritt Palestina.
Leve Norden! Leve Palestina!"

https://l.facebook.com/l.php?u=https...BYkK2tV-2Y7OKM
Citera
2023-10-09, 12:59
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Bara trött på inavel och araber. Är det inte ett klart hatbrott att åka runt i bilar, tuta och tjoa när deras inavlade kompisar lemlästar oskyldiga barn?
Vad har vi den där lagstiftningen till?
Eller är det S kärnväljare i arabghettona som ska daltas med i all oändlighet?
Ja stödjande av terrorism borde innebära fängelse och utvisning!

Hoppas man tar tag i detta snarast.

S, MP, V och C sitter inte på regeringsmakten längre…
Citera
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Det är fullt möjligt. Jag har verkligen inte koll på exakt vilka folk som har befunnit sig på olika platser under olika tider. Jag ville bara ha sagt att platser (länder) byter ägare i form av folk under tid. Dessutom har jag träffat samer, och jag ser verkligen ingen som helst skillnad mellan deras och vårt utseende, och jag märker heller ingen som helst skillnad när det kommer till mentaliteten. Jag har dock endast träffat några stycken.

För mig spelar det ingen roll om Sverige tillhörde samer för 3000 år sedan eller inte. Svenskar har varit majoriteten här i tusentals år, och byggt upp Sverige till vad det är. Dessutom finns det knappt några samer idag, och därför är det helt irrelevant att ens diskutera det. Om vi ska hålla på och "ge tillbaka platser till de som har varit där tidigare", kan vi hålla på med det i all evighet.

För mig räcker det om ett folk är majoriteten i ett land, och har bott där under i varje fall 500 år. Det blir bara skevt om vi ska hålla på och ge tillbaka länder till olika folk överallt. Men när det gäller Israel/Palestina, ockuperade judarna landet för bara 80 år sedan. Det finns alltså kanske vissa barn som minns ockupationen. Dessutom existerar förtrycket i allra högsta grad än idag. Därför står jag på palestiniernas sida rent åsikts-mässigt.
Förklara hur ockupationen gick till och varför FN stod bakom den. Du verkar ha noll kunskap om bakgrundshistoria. Du vet väl att Palestina aldrig har varit ett land, eller hur?
Citera
Medlem
barndomens avatar
Vidrigt barbariskt att fira när oskyldiga dödas. Unga människor som inte hade något med konflikten att göra överhuvudtaget. Judar står iallafall inte och dansar på gatan i Sverige när Israel bombar Gaza.
Citera
2023-10-09, 13:01
Medlem
gofigurs avatar
Hammarby Fotboll added a new photo

https://www.facebook.com/hammarbyfot...61032460344829

Hammarby kunde valt adda ett foto utan Palestina flagga men de valde ett foto med Palestina flagga!

Rubriken är fel. Inte allah muslimer hyllar Hamas och Palestina och deras publiceringar av skändade och våldtagna kvinnor. Men de mest fanatiska allah trogna lär göra det. Och ett gäng kända bajare som gör reklam för Sverige...
Citera
2023-10-09, 13:10
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Många muslimer firade också gott när tornen föll 9/11. Fredens religion kallar dom sig tillhöra.

Kebabens dag den 9/11
Citera
2023-10-09, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Jag hoppas att samtliga av dessa muslimer kartläggs, förlorar alla bidrag samt hängs ut med bild, namn och adress.

Flertalet finns på radarn
Citera
2023-10-09, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
väsntertanter och HBTQ hyllar också Palestina
dom brukar ha palestinasjal och skandera om islamofobi i sina bögtåg
Kan du ge ett exempel på sådana du ser i sociala medier när du väl ser dom. Länka gärna till mig
Citera
2023-10-09, 13:25
Medlem
proconsuls avatar
Vad trodde du, att de skulle heja på Israel eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in