2023-10-09, 01:52
Medlem
I varje kommentarsfält på sociala medier så ser jag muslimer som stödjer Hamas och hyllar Palestina. Kommentarerna har hundratals likes och utgörs i majoritet av muslimer.

Oskyldig civila blir slaktade och kidnappade medans muslimer skriker Allah akbar. Jag skiter i vad Israel har gjort mot Palestina, jag står på Israel sida. Det är bara att kolla hur samhället ser ut i Mellanöstern gentemot Israel.
Citera
2023-10-09, 01:52
Moderator
Ancistruss avatar
I denna tråd går det utmärkt att diskutera om invandrare från Mellanöstern (eller någon annanstans) stödjer Hamas, Palestina eller Israel och vad ni tycker om det. Liksom om de stödjer terrorism och att människor dör etc. Liksom hur väl dessa personer är integrerade och passar in i det svenska samhället osv osv.

Däremot är det inte rätt plats att diskutera själva konflikten, hur det går nu, vem som startade vad, bakgrunden till det etc. Det går utmärkt att göra fast då i forumet för Utrikespolitik, där finns mängder av trådar ni kan ansluta er till om ni vill. (För saker som skedde för mycket länge sedan är forumet för Historia lämpligare.)

/Mod.
Citera
2023-10-09, 02:23
Medlem
StigHelmutts avatar
väsntertanter och HBTQ hyllar också Palestina
dom brukar ha palestinasjal och skandera om islamofobi i sina bögtåg
Citera
2023-10-09, 03:30
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
https://www.kristianstadsbladet.se/l...las-i-sverige/

Citat:
I slutna och öppna arabiskspråkiga grupper på sociala medier varvas jubelrop med krigisk propaganda på religiös grund, rapporterar Doku. I Helsingborg samlades svensk-palestinier till gatufest och i Kristianstad och Malmö färdades tutande bilkaravaner för Palestina i helgen.

Man firar när civila dör? Vad är det för fel i huvudet på muslimer?
Citera
2023-10-09, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
väsntertanter och HBTQ hyllar också Palestina
dom brukar ha palestinasjal och skandera om islamofobi i sina bögtåg
Stödjer inte NMR också konflikten/attacken/kriget?
Citera
2023-10-09, 06:52
Medlem
EnsamStatys avatar
Enligt Hamas kommer de att attackera alla andra globalt när Israel faller. Att folk då hyllar denna attack öppet i bland annat Sverige borde vara en varningsklocka även för vänsterpacken som dreglat över Palestina i alla dessa år.

https://www.jpost.com/middle-east/article-765304
Citera
2023-10-09, 07:09
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2
I varje kommentarsfält på sociala medier så ser jag muslimer som stödjer Hamas och hyllar Palestina. Kommentarerna har hundratals likes och utgörs i majoritet av muslimer.

Jag vill inte ha dessa äckliga muslimer i vårat land. Oskyldig civila blir slaktade och kidnappade medans muslimer skriker Allah akbar. Jag skiter i vad Israel har gjort mot Palestina, jag står på Israel sida. Det är bara att kolla hur samhället ser ut i Mellanöstern gentemot Israel.

Dessa muslimer utgör ett hot mot det svenska samhället och bör enligt mig lämna landet.

Hur "ser" du att det är en muslim när det ges ett stöd till Palestina?

JAG ger stöd till det förtrycka Palestina.. menar du att jag är muslim?
Citera
2023-10-09, 07:23
Medlem
fittslems avatar
Många muslimer firade också gott när tornen föll 9/11. Fredens religion kallar dom sig tillhöra.
Citera
2023-10-09, 07:46
Medlem
Studsbolls avatar
De värmer bara upp inför egna terrordåd i Sverige. Våld i religionens namn ligger högst på deras önskelista. Men ett bra läge att se vilka utländska medborgare som var där och gapade så dessa kan utvisas.
Citera
2023-10-09, 07:58
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschtomten2

Jag vill inte ha dessa äckliga muslimer i vårat land. Oskyldig civila blir slaktade och kidnappade medans muslimer skriker Allah akbar. Jag skiter i vad Israel har gjort mot Palestina, jag står på Israel sida. Det är bara att kolla hur samhället ser ut i Mellanöstern gentemot Israel.

Dessa muslimer utgör ett hot mot det svenska samhället och bör enligt mig lämna landet.
Kan vi inte bara sammanställa en lista med namn på alla dessa individer?
Citera
2023-10-09, 08:11
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
https://www.kristianstadsbladet.se/l...las-i-sverige/

Man firar när civila dör? Vad är det för fel i huvudet på muslimer?

Du får skilja på att ”fira när civila dör” och glädjas åt en motoffensiv mot den förtryckande militära bruta och hänsynslösa ockupationsmakten.

Du skulle varit född i Palestina gärna innan ”bosättarna” kör ut dig, din familj, jämnar ditt hus, stjäl din mark, fördriver dig och bygger en mur högre än Nazisterna gjorde i Tyskland.
Citera
2023-10-09, 08:26
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Bra ide… jag tycker vi sammanställer en lista med namn som står bakom en förtryckarstat, miltärt rustat till tänderna och använder våld mot civilbefolkningen … som utlver våldet förtrycks genom att låsas in i världens största öppna koncentrationslägenr och på nåder tilldelas el, vatten, mat, rörelsefrihet allt efter ickupatiobsmaktens godtycklighet.

Israelernas motivering till att ockupera idag är att deras ”förfäder/folk” bodde ”där” för… 3.000 år sedan!

Så… fram med listan nu så vi ser vilken sida du stödjer
Din tomte!
Jag vill ha en lista med de som går ut och firar offentligt på våra gator att man slaktar oskyldiga människor!

Hur skulle det vara om du använder hjärnan istället för arslet när du tänker? Då hade du förstått att en normal svensk skiter fullständigt i vem som utför dådet. Oavsett om judar eller muslimer som går på oskyldiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in