• 4
  • 5
2023-10-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeatherMason
Jag tror nog det finns straffade som har körkort.

men finns en gräns hur hårt straffade
Citera
2023-10-12, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
men finns en gräns hur hårt straffade

Självklart är det skillnad på om man begått snatteri och misshandlat nån.
Citera
2023-10-12, 14:29
Medlem
Vit-Brandbils avatar
De flesta mellan 20-45 år är väl tatuerade idag någonstans och det är väl också sen de blev vuxna som det har blivit inne att vara bisexuell eller liknande.

Själv tycker jag det är otroligt osexigt och fult med massa bilder och tecken på sin kropp. En tatuering kan absolut vara en snygg bild men på den målarduk den sitter på så är det alltid fel. Huden är kroppens största organ och detta förändras hela tiden med åldern, bilden man tatuerade på axeln när man var 20 år kommer inte se lika ut när du är 70 år.
Fy fan för att se hur våra ålderdomshem kommer se ut när dessa personer blir äldre och ska in där.

Det värsta som finns är när folk sätter tatueringar i ansikte och händer skulle jag säga.
Citera
2023-10-12, 22:16
Bannlyst
Det är inte bara lesbianer som är tatuerade. Även straighta tjejer numera går omkring med sleeves, stora ryggtavlor, heltatuerad barm, klottertäckta ben och händer, osv. Ser förjävligt ut! Det ser väldigt rått och maskulint ut.
Citera
2023-10-13, 07:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Det är inte bara lesbianer som är tatuerade. Även straighta tjejer numera går omkring med sleeves, stora ryggtavlor, heltatuerad barm, klottertäckta ben och händer, osv. Ser förjävligt ut! Det ser väldigt rått och maskulint ut.

Är inte piercingar också nästan lika vanligt?

Förresten, det här är såklart svårare att upptäcka, annat än när det sker, men frågar ändå. Har det inte blivit väldigt trendigt för killar att vaxa bort hår? Även i ansiktet. Att vaxa bort skägg och mustasch. Samt näs och öronhår.
Citera
2023-10-13, 07:38
Bannlyst
Citat:
Är inte piercingar också nästan lika vanligt?

Förresten, det här är såklart svårare att upptäcka, annat än när det sker, men frågar ändå. Har det inte blivit väldigt trendigt för killar att vaxa bort hår? Även i ansiktet. Att vaxa bort skägg och mustasch. Samt näs och öronhår.
Det vet jag inte. Oftast brukar det ju vara en viss typ av människor som väljer att sätta in skrot i kroppen. Men tatueringar verkar alla typer ha. Ser förjävligt ut. Speciellt när också kläder täcker en del av motivet. Hur tänker de med placeringen? Aja, jag skulle aldrig få för mig att klottra något på kroppen…

Det kanske har blivit vanligt, det vet jag inte. Det kliar tydligen när skägg växer ut, så kanske skönt att få bort det lite längre tid. Vaxa bort näshår fattar jag att man gör. Så fult när det sticker ut barr ur snoken eller man hör hur det visslar när en del män andas ut genom näsan. Uhh
Citera
2023-10-13, 07:57
Bannlyst
Citat:
Det vet jag inte. Oftast brukar det ju vara en viss typ av människor som väljer att sätta in skrot i kroppen. Men tatueringar verkar alla typer ha. Ser förjävligt ut. Speciellt när också kläder täcker en del av motivet. Hur tänker de med placeringen? Aja, jag skulle aldrig få för mig att klottra något på kroppen…

Det kanske har blivit vanligt, det vet jag inte. Det kliar tydligen när skägg växer ut, så kanske skönt att få bort det lite längre tid. Vaxa bort näshår fattar jag att man gör. Så fult när det sticker ut barr ur snoken eller man hör hur det visslar när en del män andas ut genom näsan. Uhh

Dock är det väldigt farligt vad jag hört att rycka näshår, man kan få infektioner i hjärnan.

https://youtube.com/shorts/nQi_lOeeo5Q?feature=shared
Citera
2023-10-13, 08:01
Bannlyst
Citat:
Dock är det väldigt farligt vad jag hört att rycka näshår, man kan få infektioner i hjärnan.

https://youtube.com/shorts/nQi_lOeeo5Q?feature=shared
Ok, nästrimmer är i så fall att föredra.
Citera
2023-10-13, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ok, nästrimmer är i så fall att föredra.

Exakt!

Kan rekommendera den här:

https://www.joom.com/sv/products/631...a8ac01419ffa34
Citera
2023-10-14, 14:50
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Varför är du så fördomsfull, och varför ska man ha körkort fastän det inte behövs för tjänsten?

Körkortet är samhällets legitimation om att personen inte bara besitter teoretiska kunskaper utan även kan utföra det praktiskt också.
Citera
2025-09-15, 12:44
Medlem
Gosifs avatar
Det kommer se riktigt snyggt ut sedan när dessa kvinnor kommer upp i åldern. Gamla tanter med tatueringar och skrynklig hud.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in