2023-10-07, 11:34
Medlem
aYaLLas avatar
Äntligen

Områden i Israel kommer ockuperas,
Israel kommer kräva hjälp från alla,
Ingen har något att skicka för allt har skickats till Ukraina,
En global diskussion angående vem som ska få hjälp,
Ukraina vs Israel,
Plötsligt får mindre krafter,
T.ex. Hamas & Hizbollah global handlingskraft,
Någon stormakt måste lägga sig i,
Alla stormakter tycker olika om Israel vs Ukraina,
Världskriget bryter sakta men säkert ut,
Men för oss intellektuella så började det idag.
Citera
2023-10-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Äntligen

Ukraina vs Israel,

Tror världen skiter i Israel, dom ända som bryr sig är USA och de har redan satsat allt på Ukraina. Tror Sveriges regering kommer att investera i järnvägen så att vi kan köra en Hitler i repris, dvs att vi lånar ut pågatågen till Putin så han kan åka kors och tvärs.
Citera
2023-10-07, 11:39
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Tror världen skiter i Israel, dom ända som bryr sig är USA och de har redan satsat allt på Ukraina. Tror Sveriges regering kommer att investera i järnvägen så att vi kan köra en Hitler i repris, dvs att vi lånar ut pågatågen till Putin så han kan åka kors och tvärs.
Hellre det än NATO.
Citera
2023-10-07, 11:52
Medlem
qups avatar
Och för oss antiintellektuella slutade aldrig andra världskriget.

Ryssland positionerar sig med arabvärlden. Väst med Ukraina och Israel. Kina står med Afrika och lägger sig inte i den gamla världens oegentligheter.

Vinnare: Kina
Förlorare: Väst, Ryss, Afrika
Citera
2023-10-07, 12:06
Medlem
DerRoteBarons avatar
Juden > USA > EU, sådan är hackordningen. Det finns inte på kartan att väst inte kommer göra allt för att rädda Israel, inte innan islam tar över i alla fall.
Citera
2023-10-07, 12:38
Medlem
Mycket riktigt. Nu kör vi.

Baba Vanga har även förutspått detta:
Citat:
A tremendous Muslim war in 2023 will lead to the deaths of millions of people and leave Europe almost uninhabitable.
Citera
2023-10-07, 12:48
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Mycket riktigt. Nu kör vi.

Baba Vanga har även förutspått detta:

Då får det gå undan knappt 3 månader kvar på året. Jag förutspår att det är skitsnack från Baba. Är jag synsk då?
Citera
2023-10-07, 12:53
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
WW III kommer troligen handla om slaget mellan kristna och muslimer.

Muslimerna lär ta hjälp av Nordkorea med tanke på deras hat mot USA och den fria världen.

Dags att sätta in beväpnade styrkor runt alla "utsatta områden" i Sverige så dessa anhängare till Hamas och islamisterna hålls inspärrade.

Myndigheterna borde lotsa ut alla icke muslimer från dessa områden och sedan fälla napalm över husen så denna farsot som de hyllar blir bortbränt från vår mark.
Citera
2023-10-07, 12:54
Medlem
TELAVIV91s avatar
Israel har inga problem med att lösa det dör själva. Det enda de behöver bekymra sig över är att minimera skadan för den egna befolkningen.
Citera
2023-10-07, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Då får det gå undan knappt 3 månader kvar på året. Jag förutspår att det är skitsnack från Baba. Är jag synsk då?
Detta är inte skitsnack! Men som vi alla vet blir det ju inte fullt utvecklade krig på en gång utan det tar alltid lite tid.

Vi ser endast att startskottet har börjat nu.
Citera
2023-10-07, 13:13
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ukraina vs Israel,
Vilket överraskning. En totalt hjärndöd tråd full av lallande idioter utan koll på verkligheten.

Tycker TS mest låter som fria fantasier från Israelhatande araber (som vanligt).
Det finns ingenting som pekar på att israeliskt territorium kommer ockuperas. Var har du fått det ifrån?

Vem/vilka ska i så fall ockupera det israeliska territoriet? Palestinierna eller araberna?
De har ju aldrig lyckats förut, trots otaliga försök. Varför skulle plötsligt lyckas?

Varför skulle Israel "kräva hjälp från alla"? De har ju aldrig behövt göra det förut?
Israels försvarsmåga är världsklass och de klarar sig utmärkt utan att "kräva hjälp från alla".

"Vem som ska få hjälp, Ukraina eller Israel".
Ukraina, med generellt dålig försvarsmåga, ligger i krig med världens största land. De behöver alltså hjälp.

Israel, med extremt bra försvarsförmåga, ligger i krig med några sketna araber. De behöver alltså inte hjälp.
Israel har visat detta gång på gång, i flera årtionden. Vad är det i så fall som har ändrats?

Hur ska Hamas och Hizbollah kunna få "global handlingskraft"? Varför? Hur ska det gå till?
Rena fantasier. Finns inte ens 1% verklighet i det.

Jag lär väl inte få något svar på mina frågor, eftersom du inte klarar av att besvara dem, eftersom du lever i en fantasi.

Citat:
Jag kan slå vad om en miljon kronor att världskriget INTE började idag.
Jag hör av mig igen om några veckor, när vi vet resultatet, så får vi se vem som förlorade vadet.
Citera
2023-10-07, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
WW III kommer troligen handla om slaget mellan kristna och muslimer.

Muslimerna lär ta hjälp av Nordkorea med tanke på deras hat mot USA och den fria världen.

Dags att sätta in beväpnade styrkor runt alla "utsatta områden" i Sverige så dessa anhängare till Hamas och islamisterna hålls inspärrade.

Myndigheterna borde lotsa ut alla icke muslimer från dessa områden och sedan fälla napalm över husen så denna farsot som de hyllar blir bortbränt från vår mark.

Isåfall vinner muslimerna. Världens kristna kan du räkna på ena handens tumme ungefär. Och de vänder andra kinden till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in