Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-09, 19:28
Medlem
Hur kan deras stora ”kloka” folkvalda ledare inte se att detta kommer att fortgå så länge endera sidan ska utkräva någon slags hämnd?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Israel har kapat elkabeln. Gaza får sin el från israel.
Det betyder att Palestina inte skall förlita sig på skurkstaten Israel. De bör få sin el från Egypten istället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Ta tillbaka judiska råttorna , de är era.
Sen kan du försöka repatriera muslimer och blattar. Jag flyttar frivilligt

Ingen jude kommer laga din mat
De kommer skända dina närmaste och du kommer få titta på .)

Jag behöver ingen jude att laga min mat, jag fixar det själv. jag är en vuxen man så jag behöver ingen som gör hushållsarbetet åt mig.

Jag tvivlar på att judarna kommer skända någon som jag känner. Att muslimer gör det är mycket mer troligt.
Citera
2023-10-09, 19:29
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
När detta är färdigt så finns inte Hamas mer.
Hoppas att du har rätt.
Citera
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Varför så mörkt i Gaza, har Israel bombat sönder elförsörjningen lr har Araberna själva släckt ner?
https://m.youtube.com/watch?v=L0gX47baak0
”Vi belägrar Gaza helt. Ingen elektricitet, ingen mat, inget vatten, ingen gas – allt är stängt,”
https://omni.se/a/8JMJ7E
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Lite så är det.

Hamas har varit terrorister sedan starten men som vanligt ljuger muslimer sig blå för det är inte fel att ljuga för otrogna (dvs icke muslimer). Det är bara att kolla på demonstrationerna som hölls i HBG, fastän det är på film och översatt så ljuger man rakt upp i ansiktet att det inte var uppmaningar till fortsatt våld mot Israel.

Vi kommer bli tagna på sängen en dag, precis som Israelerna för att vi är godtrogna idioter. Äntligen tar man i lite mer.

Detta firande var bland de mest osmakliga jag sett. Ungefär som en massa dårar skulle ha gått ut på gatorna och firat Breivik eller random terrodåd som skett. Vidrigt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Genomvidrig människosyn har du. Du inser att det bor över 2 miljoner människor i området och du anser att de alla förtjänar att dö, både vuxna och barn? Och ändå inbillar du dig att du har någon moralisk fördel i debatten? Skrattretande.

Ja, hemskt att tycka illa om muslimska terrorister.

Du inser att de alla hatar Judar och jublar när Judar eller folk från Europa/Nordamerika dör?
Citera
Medlem
När man upplevt under decennier och allt starkare - och jag vet vad jag pratar om - judarnas genom sin mediemakt och annat i Sverige, och därmed deras påverkan på folkvalda och inflytande och förändring av Sverige som vi ser idag: Det är bara att skita i allt därnere i MÖ. Må vilken semit som helst vinna.
Va fan har det med Sverige att göra, (vårt land är ju ändå i utför i och för sig )
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Hamas official message:

“From now on, we announce that any attack on our people who are safe in their homes, without prior warning, will be met with regret and the execution of a civilian hostage of our enemy, and we will broadcast this with audio and video With this decision "We present to the whole world the Zionist enemy and his leadership responsible for this decision, because from now on there is hatred for his judgment..."

Lär bli en del obehagliga scener med andra ord :/
Det
Detta krig har nått den yttersta gränsen. Mer hat än så här blir det inte. Hatet finns på bägge sidor. Jag tror inte hotet från Jamas avskräcker Israel. Så det kommer förmodligen att kablas ut när man skär halsen av gisslan.
Citera
2023-10-09, 19:30
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Stor "skogsbrand" på gränsen mellan Israel o Libanon just nu.
Citera
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Länka källan?

Kan inte länka just den eftersom det är på arabiska men reuters med fler började precis ta upp det

https://apnews.com/article/israel-pa...bcdff38cf16049
Citera
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Här är en fin start: https://www.reddit.com/r/2ndYomKippu..._in_gaza_nsfw/
Bör ses med ljud, jävlar vilket tjatter.
Senast redigerad av Knut-Anne 2023-10-09 kl. 19:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in